Nee, eentje, 2 koppeltjes parosphromenus filamentosus😉Zijn het twee soorten Ruben?
Zijn het twee koppels?Nee, eentje, 2 koppeltjes parosphromenus filamentosus😉
Nouja, iig 2 mannen en 1 vrouw en die laatste is vgm een vrouw. Maar mocht dat geen vrouw zijn, krijg ik gewoon een nieuwe opgestuurd. (Beter service dan Utaka....Zijn het twee koppels?
Nee hoor, in dat flesje zaten 3 vissies, omdat hij niet zeker wisr of hij nou 1 man en 1 vrouw had.😉Spijtig van die ene vis, zit je weer met 1 loner.
De man heeft al kleur, dus ze zijn bijna volwassen denk ikZijn ze al kweek rijp?
Weet je hoe oud ze zijn?De man heeft al kleur, dus ze zijn bijna volwassen denk ik![]()
Nee, zal her eens vragen😉Weet je hoe oud ze zijn?
Ze zijn 8 maand, dus als ze zich op hun gemak voelen krijgen ze wel nakomelingen denk ikWeet je hoe oud ze zijn?
Dan kan het snel gaan.Ze zijn 8 maand, dus als ze zich op hun gemak voelen krijgen ze wel nakomelingen denk ik![]()
Mooie video Ruben.
Bedankt John en Nicole!!Prachtig Ruben, dit is toch wel een erg mooie bak!
HopelijkDan kan het snel gaan.
Ik gok dat er over een week of vier kleine visjes zijn.
Nee, kon het niet vinden, maar had niet zoveel tijd, dus ga zaterdaf weer kijken😉Heb je nog lobster eggs gekocht.
Kleuren ze ook mooi van.
en geheel bijknippen
Morgen zal ik proberen foto's te makenGoed bezig, je topic even uit het oog verloren! Kreeg geen meldingen meer 🙁 Ondertussen al een nieuwe plant dan?![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.