H
Honeybadger
Guest
Het is een fotoalbum, als je filmpjes wil kijken ga je maar naar youtube. En bedankt voor je ongevraagde commentaar mister bemoeial.
Will do
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is een fotoalbum, als je filmpjes wil kijken ga je maar naar youtube. En bedankt voor je ongevraagde commentaar mister bemoeial.
gast ga iemand anders album vol spammen
Ja hallo, mister sensitive over here!
Vol spammen is net iets anders hoor Rub, Marcel zal nu wel twee keer nadenken vooraleer hij nog eens een grapje maakt in jouw richting dus als dat de bedoeling was: goed zo..
Gezien je huidige functie / opleiding, had ik wel een iets meer genuanceerde en educatief verantwoorde reactie verwacht.
Maar je zult vast een zware dag hebben gehad.
Zoals hierboven reeds aangehaald, zal ik zeker 2x nadenken bij het plaatsen van een reaktie. (heb ik bij deze reaktie ook gedaan)
Rest mij nog te zeggen. Veel succes met je hobby en carriere.
reactie is met een C. Hier heb je, je educatieve antwoord. De nuance laat ik achterwege😉
Laten we het wel gezellig houden beste mensen en misschien nu weer on topic😉.

Top hoor!
Een grote school microdevario kubotai zal denk ik niet misstaan in je aquarium. Een erg apart visje
Ik ben ook fan van Kubotai maar je bak lijkt me vrij 'kaal' voor hen eerlijk gezegd.
Ik heb ze ook en merk dat ze houden van plekjes met meer/hogere beplanting en/of eventueel wat drijvers.
In dergelijke scapes zie je soms dat de visjes hoofdzakelijk dicht bij de bodem of ergens in een hoekje stil samen scholen doordat ze zich niet echt veilig voelen wegens te weinig beschutting.
Maar misschien is het wel de bedoeling dat je ook wat hogere plantjes of drijvers gaat toevoegen?
Dat heb ik al in het achterhoofd. Ik laat denk ik wat riccia bovenop de boomstam groeien. Als een soort parasolletje en hoop zo ook dat ze meer in de buurt van de stam gaan zwemmen. Verder hoop ik dat ze door het aantal visjes zich wel wat veilig gaan voelen. Mocht ik niet het gewenste gedrag (relaxte visjes). Zal ik dan eens gaan overdenken hoe ik het wat beter voor ze kan maken en toch bij de scape te blijven.

Ruben,
Ik wil niet vervelend zijn hoor. Maar ik zie geen verschil?![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.