quistero
Well-known member
- Lid geworden
- 28 september 2016
Ik begreep al niet waarom je met Raoul omgaat maar snap het nuIk ga ervan uit dat we een goed kerstcadeautje krijgen van een vriend van ons
Ik begreep al niet waarom je met Raoul omgaat maar snap het nuIk ga ervan uit dat we een goed kerstcadeautje krijgen van een vriend van ons
Ik begreep al niet waarom je met Raoul omgaat maar snap het nu
Tja er komt geen kerstboom he waar ik iets onder kan leggen
Ik begrijp het. Ik zou het niet kunnen. Sterkte.Dit vooruitzicht is ook de enige reden dat we het volhouden.
Dank! Kan ik wel gebruiken.Ik begrijp het. Ik zou het niet kunnen. Sterkte.
Zucht
Ik ga op zoek naar een ander
Ach, door de schoorsteen mag ook hoor, daar doet niemand moeilijk overTja er komt geen kerstboom he waar ik iets onder kan leggen
Toch wel fijn dat je elk jaar een envelop met inhoud ontvangt van de fiskuhs nietwaar? 🙂
Tis glas he.Ach, door de schoorsteen mag ook hoor, daar doet niemand moeilijk over
Ach, door de schoorsteen mag ook hoor, daar doet niemand moeilijk over
Ga je diep schamen hoorWat een verfijnde bak! Ik had hem tot nu toe gemist. Een lust voor het oog. Die begroeide stok is echt heel mooi.
Je verwoord het net verkeerd, hij komt niet langs, maar komt aan en gaat na korte weer, want aan langskomen heb je niets, dat doet hij namelijk al bij RaoulSinterklaas komt ieder jaar langs bij ons. Benieuwd wat hij dit jaar komt brengen!
Mijn garnalenliefde komt langzamerhand tot wasdom.
Belastingen.😉Deze snap ik niet?
Belastingen.😉
Nu word ik nieuwsgierig natuurlijk..."Ik ga ervan uit dat we een goed kerstcadeautje krijgen van een vriend van ons"
Nu maar hopen dat ze in deze Coronatijd niet nog meer wilde plannen wil uitwerken 😉Gisteren besloot Nanoe dat het tijd was voor iets anders.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.