Garnalenbakje van Nanoe


Wat een verfijnde bak! Ik had hem tot nu toe gemist. Een lust voor het oog. Die begroeide stok is echt heel mooi.
 
Ja sorry. Ben er nu blijkbaar pas aan toe! Mijn garnalenliefde komt langzamerhand tot wasdom.
En ik vind deze grote superfish ook mooi van afmeting/verhouding
 
Yep, maar alles is betrekkelijk. :) Je hebt in ieder geval van de grote en kleine bak een prachtig schilderij gemaakt om het samen te vatten. Compliment !!
 
Sorry Raoul, ik zal het nooit meer doen. Of beter gezegd, ik zal voortaan echt beter lezen. Echt, het spijt mij verschrikkelijk! :juggle: :DD
 
Totaaltje
 

Bijlagen

  • IMG_20201217_193902.jpg
    IMG_20201217_193902.jpg
    674.5 KB · Weergaven: 147
Gisteren besloot Nanoe dat het tijd was voor iets anders.
 

Bijlagen

  • IMG-20201219-WA0023.jpeg
    IMG-20201219-WA0023.jpeg
    239.5 KB · Weergaven: 131
Tssss, krijg ik weer de schuld.
De hele hoek waar het aquarium stond is veranderd.
De werkruimte in het aquarium was minimaal, dus dat moest sowieso anders.
De kast was niet naar ons zin, dus dat moest anders.
Er waren in dit bakje teveel schuilplekken, dus geen vis of garnaal te zien, dus het moest gewoon anders allemaal.
Ook liet het mos steeds meer los, lang leve lijm. Dus dat zit nu vast met visdraad.
Om half 2 oid besloten tot de grote verbouwing en om half 8 waren we een soort van klaar.
Die hele hoek is niet meer te herkennen en ook de bak is omgegooid.

Er staat nu een rode lotus in (stekje van de moederplant) in en die moet nog groeien.
En ik moet nog even wat bestellen voor in die kale hoek. Al met al, het is anders en nog niet af.
Ook de sponzen uitgespoeld, @Rebtor heeft daar een hele mooie foto van hoe die eruit zagen en we hebben zowaar weer een betere doorstroming (heel apart)

Dus bakje is anders, ruimer opgezet. En moet nog afgewerkt worden.
 

Terug
Bovenaan