quistero
Well-known member
- Lid geworden
- 28 september 2016
Tot nu toe goed. Geen gekke dingen meer.
Tot nu toe goed. Geen gekke dingen meer.
Wel jaloersmakend om te zien hoe ze bij jou wel netjes met bestek eten. Hier lijkt er nog een lange weg te gaan voor ik dat voor elkaar heb..
Niet / bijna nooitHoevaak moet je dat mos op het hout nou bijknippen Judith?
Bijknippen? Dat kan toch helemaal niet.Hoevaak moet je dat mos op het hout nou bijknippen Judith?
Nou dat komt denk ik nog wel want mosjes groeien niet knijterhard maar ik het het ook bij de garnalen en als je er niks aan doet is het net een pruik waarin je de garnalen niet terugvindtNiet / bijna nooit
Nou dat komt denk ik nog wel want mosjes groeien niet knijterhard maar ik het het ook bij de garnalen en als je er niks aan doet is het net een pruik waarin je de garnalen niet terugvindt
Lockdown!Bijknippen? Dat kan toch helemaal niet.
Gaat erg mooi hoor dat bakje!Klopt, maar kan dat wel waarderen.
Als het echt de spuigaten uitloopt knip ik het wat bij, maar dat is echt zelden!
De WAF test...
Ze hadden denk ik een hond op proef maar dat beviel niet
haha, dat had ik er echt niet van gemaakt. Maar goed, het is gelukkig weer opgelost
Ja dit herkennen mannen natuurlijk allemaal wel en dat zal overal wel gelijk zijnIn het kort, als de vrouw de huizes het niets vind mag de man het niet kopen of moet het worden vervangen.
Misschien ben ik daarvoor vrijgezel. 🙂Ik ben oprecht verbaast dat deze term in aquarium land niet bekend is....
kan het misschien zijn dat vele mannen ook niks van hun vrouw aantrekken? ik heb geen goedkeuring van de vrouw nodig. zoals nu ik heb een nieuwe auto gekocht. daarna bel ik mijn vrouw ga je meezaterdag., zij zegt waarom ik zeg mijn nieuwe auto ophalen. ja soms heb je dat he. ik kende de WAF term ook niet. wel de HAF maar daar moet de vrouw rekening mee houden 🙂Ik ben oprecht verbaast dat deze term in aquarium land niet bekend is....
Btw een vraagje.. Waarom heb je bij het filter van JBL Eheim kraantjes?
Dus jij hebt een niet goed functionerend filter gebouwd maar verwacht wel dat je vrouw hem onderhoudIn dit geval kon judith het filter niet in haar eentje openen dus onderhouden. Schoot er gisteren en slang los bij het onderhoud en dat was de druppel...
(en de flow naam nogal dramatisch af met zuurstof problemen in de bak tot gevolg)
Geen punt. Alleen grappig bedoelde opmerking met dikke knipoog. Sorry.Wat is je punt...
Ik ken hem maar al te goed. Hier in huis hebben we daar regelmatig mee te maken ;-)Ik ben oprecht verbaast dat deze term in aquarium land niet bekend is....
Nou ja dat plaatsen was ook wel het meeste werk dus al met al best een goede verdeling verder denk ik 😉Ik zet als ik judith moet geloven ook een 2.5 meter bak in de kamer neer en laat haar hem onderhouden.
Ik kende deze term nog niet. Maar het verbaasd mij inderdaad ook meteen dat ik deze term nog niet kende. Het speelt namelijk een belangrijke rol in de hobby zodra er samengewoond wordt.Ik ben oprecht verbaast dat deze term in aquarium land niet bekend is....
Dus jij hebt een niet goed functionerend filter gebouwd maar verwacht wel dat je vrouw hem onderhoud
Hoezo wat te vertellen.... Je bepaalt hier toch best veelJuist, dus in dat opzicht heb ik wel degelijk wat te vertellen.
Hoezo wat te vertellen.... Je bepaalt hier toch best veel
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.