Hoogheid
Well-known member
- Lid geworden
- 1 maart 2018
- Leeftijd
- 34
Je haalt mij de woorden uit de mond!Een garnalenbak van 2 meter😱
Ben een tikje jaloers.
Je haalt mij de woorden uit de mond!Een garnalenbak van 2 meter😱
Ben een tikje jaloers.
Een garnalenbak van 2 meter😱
Ben een tikje jaloers.
200 garnalen vind ze niet genoeg. Moeten er 10.000 worden 🤣🤣Een garnalenbak van 2 meter😱
Ben een tikje jaloers.
zo kan ze beter leren tellen joh, elke dag even tellen of ze er allemaal nog zijn....
Ik ook wel 🤣 😂Het is wel echt een hele toffe afmeting trouwens! Ik ben echt zoooo benieuwd naar de foto's ! 😍
Welke gifstoffen want ik heb vele garnalenbakjes gehad maar water het hout nooit in en verzwaar het vaak als ik het erin doe.Het hout wat ik gekocht heb moet nog ingewaterd worden en het moet zijn gifstoffen kwijt
Welke gifstoffen want ik heb vele garnalenbakjes gehad maar water het hout nooit in en verzwaar het vaak als ik het erin doe.
Ik ben heel benieuwd.en hij is klaar.
200x39x40cm. Vrijdag ophalen.
GrapjasIk ben heel benieuwd.
Staat ie al?
Ik kom snel eens kijken
Ik hoorde dat de eerste jonge garnalen al zijn geboren in de nieuwe bak 😉Ik ben heel benieuwd.
Staat ie al?
Ik kom snel eens kijken
Ik hoorde dat de eerste jonge garnalen al zijn geboren in de nieuwe bak 😉
De naam van dit topic kan wel aangepast worden naar Garnalenparadijs... Wow, wat kan je hier wat moois van maken,
Dat gaat vast lukken, zeker als je naar je andere project kijkt.Nu dat moois nog maken 😛
Pas maar op.. En als die bak eenmaal staat, komt hij niet meer van zn plek.
Raoul komt je wel ff helpen joh, in een dagje klaar !
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.