Anders gooi ik die bak de deur uit
Nou je hebt al best veel geduld hoor en hier had die al ergens anders gelegen
Anders gooi ik die bak de deur uit
Nou je hebt al best veel geduld hoor en hier had die al ergens anders gelegen
ik haal hem met alle plezier op hoor ( behalve als hij in duizenden stukjes ligt natuurlijk )Kit voelt al goed hard aan (was ook maar een dun laagje). Dus over een uur of 4 maar weer eens water erin laten en duimen dat het nu dicht zit.
Anders gooi ik die bak de deur uit 😋
Nou dat kun je wel zeggen maar in duizenden stukjes vervoert wel makkelijker hoorik haal hem met alle plezier op hoor ( behalve als hij in duizenden stukjes ligt natuurlijk )
dat dan wel weer, maar is zo moeilijk puzzelen om hem dan weer in elkaar te zettenNou dat kun je wel zeggen maar in duizenden stukjes vervoert wel makkelijker hoor
Ik denk dat Raoul best bereidt is om achter je aan te rijden en je te helpen met het weer inelkaar zettendat dan wel weer, maar is zo moeilijk puzzelen om hem dan weer in elkaar te zetten
Neuh die bak blijft lekker in Kockengen.Ik denk dat Raoul best bereidt is om achter je aan te rijden en je te helpen met het weer inelkaar zetten
Nog maar 1 sewelia?
Bak is gaaf
Die garnalen kunnen kilometers maken... in vergelijk met hun lichaamslengte..
2 weken, ligt er in totaal nu 3 weken in, dus is niet heel gek dat het gaat schimmelen. Kan ook zijn dat het weg trekt en over een jaar weer begint, heb ik ook al eens gehad.hoe kan dat nou? Je had het hout toch al veel langer in het water?
Water blijven verversen. En om het proces te versnellen warmer water erbij doen. Rond de 40 graden. Wij deden 2 tot 3x per dag schoon, warm water erin. Tussendoor iedere keer goed afspoelen.Mooie bak! Hoe gaat het met dat hout? Ik heb het ook gekocht en licht nu al een paar weken in te wateren, maar er blijft meuk uit komen dat ook nog eens ontzettend stinkt..
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.