Wat is er nieuw

Goede Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Olé

Als je je verveelt kun je nog altijd de kerstboom opzetten (gisteren gespot) en lampjes voor het raam hangen. Leuke sterretjes of zo. Vandaag gespot op hetzelfde adres.

Is er een of andere challenge op insta of zo??? Lichtjesfeest? Dat verklaart waarom ik nog ergens lampjes zag.
Diwali…. Hoorde ik vandaag
 
Diwali…. Hoorde ik vandaag
Ja tja maar de kerstboom? Zouden ze hem nog afbreken? :DD
Denk dat in deze donkere tijden dit soort symbolen wel meer gezien gaan worden.
 
Wij steken gewoon de waxinelampies weer aan.
 
Voor nu ben ik er weg van. Komt iemand thuis van dr werk en die verdient even meer aandacht. Fijne avond en welterusten voor later. Hoie.
 
Middag allemaal. De zon schijnt weer dus het is een mooie dag (tot nu toe).
 
Goedemiddag al allemaal
 
Middag Jaap en we hebben een zonsverduistering gehad hoor ik net. Kan kloppen want hier zaten de wolken voor de zon.
 
Middag luitjes, hier niks meegekregen van die zonsverduistering door de bewolking, wel inmiddels mijn kacheltje aangezet in mijn atelier dus zometeen weer zagen, maar eerst :koffie:
 
Ja ben ik met je eens John maar mijn atelier heeft in de winter geen direct zonlicht dus is vrij koel, dus even de kou eruit stoken en dan gaat de verwarming uit en blijft het atelier op temperatuur door de stenen die op de kachel liggen en warmte uitstralen
 
Ach ja hier heeft de cv ook al even aangestaan deze week hoor maar vandaag nog niet.
 
Tot zover mn werkdag. Morgen verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: moge Andre
      Terug
      Bovenaan