Goede Morgen Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag.

Zo ik denk dat het aquarium nu wel helemaal klaar is. Heb achter het midden deurtje een ikea kastje gezet.
Zo kan ik daar mijn spullen kwijt.
Straks de zooi die overal ligt maar eens opruimen.
Nu even een espresso.
 
Dat was een mooi weekend TT met een mega race van Espargaro daarnet.
 
Middag :koffie:
Hier in de reparatie modus een osmose apparaat dacht dat ik klaar was maar bij testen waterval :eek:
Wat bleek een driepuntsaansluiting gescheurd:cry:
En laat ik die nou net niet in huis hebben :6
 
Wat een gedoe Jaap en ik heb altijd een watermelder naast de osmose staan voor het geval er iets mis is. Mocht dat ding gaan loeien dan stuur ik de technische mensen hier omhoog en dan hoor ik wel hoe en wat:DD
 
Dat was een mooi weekend TT met een mega race van Espargaro daarnet.
Was toch nog een minpuntje te melden en waarschijnlijk willen we hier met Amerika meedoen. Voor aanvang van de MotoGP gaat er een kraai het Wilhelmus staan zingen. Nou wie zit daar nou op te wachten en dat terwijl er in die klasse geen Nederlander meedoet..
Maar goed al met al hebben de bezoekers verder een mooi weekend gehad als ik het zo heb bekeken.
 
Wat een gedoe Jaap en ik heb altijd een watermelder naast de osmose staan voor het geval er iets mis is. Mocht dat ding gaan loeien dan stuur ik de technische mensen hier omhoog en dan hoor ik wel hoe en wat:DD
Water viel hier mee stond er naast dus even een dweil en het leed is weer geleden.
Is alleen jammer dat ik nu niet verder kan door het ontbrekende onderdeel
nou ja dinsdag weer vol ongeduld op post.nl wachten.
 
Ja gelukkig heb je zoiets snel in huis Jaap en was je nu ter plaatse maar ja het zal je maar gebeuren terwijl je niets in de gaten hebt. Ik heb ook al een keer de douche blank gehad en het begon net de gang in te lopen dus ik was er ook nog vrij snel bij maar ja zulke geintjes kun je beter niet hebben.
Gelukkig is de douche hier inmiddels aangepast en loopt de vloer af naar het afvoerputje maar ja dat was voorheen niet zo en toen liep het nog naar de deur:eek:
 
Goedemorgen
Andijk ⛅ 17*C 88% LV
Nu eerst maar ontbijt met een bak thee
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan