Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag, en over 60 seconden. Avond
 
Avond Antje en het is nu tijd om lekker tv te kijken voor je.
 
Goedemorgen, ivm mijn verjaardag een paar daagjes vrij genomen, dus eindelijk weer even tijd voor het GMT.
 
Moge Nina en nog/alvast van harte daar.
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk ☀️ :br:0*C:br:95%LV
Van Harte Nina maak er iets fijns van
 
Dank voor de felicitaties. Verjaardag was gisteren, maar het was erg leuk. Manlief en ik zijn met de trein naar Haarlem gegaan, naar ons favoriete winkeltje “Past Joys”. Dat is een paradijs voor liefhebbers van oud speelgoed en Kuifje- en andere strip-artikelen. Ze hebben ook mooie sieraden, dus ik ben weer een paar mooie oorbellen rijker. Daarna zijn we naar de bios gegaan en hebben “The Menu” gezien met Ralph Fiennes ( “M” in de laatste Bond-films) en Anya Taylor-Joy ( The Queen’s Gambit). Erg leuk, een horrorfilm waarin het culinaire snobisme op de hak wordt genomen😃. Tot slot lekker gegeten in ons vaste restaurant, dus dat was een mooie dag.
 
Middag, ik heb weekend, wel verdiend na een drukke werkweek. Maandag weer verder.
zo ff met de vrouw op stap en bij moeders langs.
 
Middag Albert en veel plezier bij moeders.
 
Middag
Hier nog steeds :br::br:
IMG_20221209_131145.jpg
IMG_20221209_131156.jpg

Dan maar binnen van lekkere lunch genieten.
 
Goedemorgen, ivm mijn verjaardag een paar daagjes vrij genomen, dus eindelijk weer even tijd voor het GMT.
Verjaren is bijzonder omdat het, zo heeft onderzoek uitgewezen, maar eens per jaar gebeurd. Hetgeen dan ook weer de term verjaren verduidelijkt. Hoe dan ook, het is passend om daar een mooie felicitatie aan te hangen. Hetgeen ik dat ook met heel veel plezier doe; van harte gefeliciteerd! Én natuurlijk hopen wij dat je er vele gelukkige jaren aan toe wilt voegen.
 
Avond, k hoop dat die gele Kanaries naar Zuid Amerika gaan na vandaag……
 
Dikke doei Brazilianen, geen achterlijke dansjes meer na een goal. Geen Anthony die loopt te janken en te duikelen.
 
Tja ze hadden een erg goede goalie en die is in topvorm dus als Oranje al wint dan hebben ze Kroatië ook niet zomaar op de knieen.
Maar goed over het geheel is het een erg matig toernooi met matig en niet echt aanvallend voetjebal.
 
Ja hier ook Albert en afgelopen nacht was het -5.
 
Avond allemaal, Brazilië naar huis:DD
Hopelijk wordt het volgende potje ook spannend
 
Avond JW ik mag lijen dat ze Argentinië het snot voor d eogen spelen maar zal best niet, NL zal er wel weer te makkelijk over denken (zoals altijd)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: moge Andre
      Terug
      Bovenaan