Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja het is weer volop genieten in het fototopicforumonderdeel, heb e rmaar even een bak popcorn bij gepakt 😆

9a4fdfcbc91bc688.jpeg

Eerst maar een lekkere warme regebui uit de douchekop laten komen, en daarna een warme kop thee,
en kijken of ze die Leo zn knietjes kunnen raken straks.. 🙄

Hier zo even chocomelk opwarmen.

En nu thee. vanavond weer op tijd het nest in. Om 5:15 gaat de wekker af de laatste paar weken. Nog ff volhouden tot volgende week donderdag, gekkenwerk weer in de business, zoals elk jaar opnieuw, 22 dec. is het om 12u gebeurt met het werk voor 2022. Schoonmaken en buffetje daarna. En dan lekker vrij tot 3 januari.

Avond allemaal,
Nog ff volhouden en dan is de week weer door midden🙂

En nu thee. vanavond weer op tijd het nest in. Om 5:15 gaat de wekker af de laatste paar weken. Nog ff volhouden tot volgende week donderdag, gekkenwerk weer in de business, zoals elk jaar opnieuw, 22 dec. is het om 12u gebeurt met het werk voor 2022. Schoonmaken en buffetje daarna. En dan lekker vrij tot 3 januari.
Nog even flink aanpoten dus.

Goedemorgen.

Moge Marcel.

Moge Antje.

Moge Corne.

Goedemorgen allemaal🙂

Moge slaapkop:pp

Moge slaapkop:pp
Het bedje was ook zoo lekker warm😍
Helaas kan ik er niet de hele dag in liggen, aangezien mensen van mij verwachten dat ik ook nog iets ga doen vandaag🤭

Het bedje was ook zoo lekker warm😍
Helaas kan ik er niet de hele dag in liggen, aangezien mensen van mij verwachten dat ik ook nog iets ga doen vandaag🤭
Ben je lekker klaar mee met dat soort lui zeg🤣

Goedemorgen :koffie:
Andijk ☀️:brk:brk -5*C:brk:brk 70%LV
Was vanmorgen om 9 uur dome telefoon was weer eens van slag of Jaap was nog niet goed wakker :juggle:😉

Moge Jaap en ik zeg alvast middag allemaal.

Middag allemaal,
Van achter glas is het zonnetje toch nog best wel warm🙂

Zo, ik ben er ook. Tijdig zoals jullie gewend zijn. 😉 Mijn lief vond het tijd op boodschappen te doen. Ze verwachtte een aanzienlijke hoeveelheid zodat ik vanochtend al in de vrieskou de ruiten van ons voertuig aan het ijsvrij maken was. Daartussen liet ik de motor maar draaien zodat de auto ook al wat voorgewarmt werd. Ik heb wel wat over voor mijn lief. Daarna ben ik gauw weer naar binnengegaan terwijl mijn lief haar boodschappen kon halen. Je moet het tenslotte ook weer niet te gek maken.

Goedemiddag trouwens allemaal!

Middag heren.

Middag :koffie:
Temperatuur hier nog steeds onder nul maar De ☀️ schijnt nog uitbundig dus de zonnecollectoren voorzien weer de stroom👍
Hier in de aquarium kamer is het aangenaam grote schoonmaak van de 2 meter en dat is geen straf met een watertemperatuur van 25*C.
Alleen het plaatselijke monster vind het geen geschikte onderneming probeert die hand en arm er uit te werken door er meerdere keren tegen aan te zwemmen en niet zo zacht ook.😱😉

Middag jaap en hier is het -1.

Middag luitjes iedereen heeft weer het lokale suffertje dus nu eerst :koffie:

Middag Antje en de temp zakt alweer.

Middag John ja het word weer frips buiten, maarja hoef er vandaag niet meer uit dus boeiuh 😆

Ik kom net binnen met de hond en ga even ontdooien want het is alweer -7 hier.

Avond allemaal.

Avond.

Avond allemaal,
Wat is het toch heerlijk om binnen te blijven:DD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan