Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Antje en Jaap. Het is kouder dan toen ik opstond om 5 uur.
 
Ik zeg alvast middag allemaal.
 
Nou valt best mee als ik het aantal posten bekijk Antje. Ik wordt ook ouder dus daar houdt men misschien rekening mee:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Hallo Ben en laat ik iedereen alvast een goedenavond wensen.
 
Goedeavond.....
 
Avond. Even lekker gedoest, nu weer wat fitter. Vanmiddag op fiets van t werk terug in de ‘kou’ en daar werd ik lekker sloom op.
 
Avond tijd voor een kop thee en de voetjes omhoog en eens zien wat er op tv is.
Als het niets is zet ik maar een mooie film op uit de thuis collectie;)
 
Morge. Hier aan het wachten op pakketjes. Eens kijken of ik later zin heb om spullen naar de kringloop te brengen.
 
Zo en dan nu in het goede topic :sleep:

Goedemorgen :koffie:
Andijk ☀️ 2*C 85% LV.
Vandaag eens kijken naar een andere auto want van het openbaar vervoer en de regiotaxi heb ik onderhand mijn buik van vol
Wat is dat slecht geregeld zeg:madd:
 
Nou, hier een loodgieter geweest voor een verstopping die *ergens* zit, maar waar o waar. Hij dacht niet bij mij maar ergens bij onderburen of zo, of in de kelder.
Ga maar zoeken. Straks komt nog iemand de boel beoordelen. Hopelijk is het snel gefixt want wij (buren) zitten natuurlijk niet te wachten op een wasmachine-afvoer die rioolwater gaat spugen :sick:
 
Sommige mensen denken dat ik rook, nou dat heb ik al geen 55 jaar meer gedaan, de laatste sigaret zoog ik leeg ergens in mijn diensttijd. Maar hoesten kan ik als de beste! Inmiddels al een dag of 5. Een hardnekkig virusje! Niettemin wens ik jullie allen het beste toe!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan