Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou na alle streken die we als jeudigen hebben uitgevoerd ben ik van mening dat ik jullie nu met alle respect een hele fijne avond toewens alvast en voor straks smakelijk eten.
Zo nu dat eruit is gaan we weer rellen🤣😉.
 
  • Leuk
Waarderingen: TLS
Avond. brood weer in de trommel voor een halve werkdag. En voor de zoon een lunchpakket voor de busreis naar Berlijn. Ze gaan van de HBO ICT opleiding tot vrijdag naar Berlijn. Met o.a. Bezoek aan Microsoft Europe in Berlijn. Moet om 7u in Zwolle bij NS station zijn. Dus om 6.15 op de trein dacht ik maar zo.
 
Avond Albert en dat is een leuk uitstapje voor hem zeg.
 
Goedemiddag, werkdag 1 zit er alweer op. Vanmiddag niet veel doen denk ik. om half 2 vannacht wakker van een enorme plensbui met wind en onweer. En om half 6 van bed af om de zoon naar het station te brengen voor een weekje Berlijn met het Windesheim College.
 
Goedemiddag brave luiden. Hopelijk schijnt de zon boven jullie hoofden. Bij deze wens zit wat eigenbelang; de kans is dan groter dat de zon dan ook hier schijnt....
 
Middag. @benvo de zon schijnt hier maar er drijven ook wel donkere wolken over onze hoofden. Al ziet het ernaar uit dat de buien boven Groningen blijven vanmiddah,
 
Goedemiddag brave luiden. Hopelijk schijnt de zon boven jullie hoofden. Bij deze wens zit wat eigenbelang; de kans is dan groter dat de zon dan ook hier schijnt....
De zon schijnt samen met het waaien van de wind en het regenen van de regen, nu alleen de sneeuw nog en dan is het feest compleet😆
 
Middag vriend JW en mocht het daar sneeuwen dan mag je dat daar wel houden hoor.
 
Moet ff lachen… het waait nogal, en de groenmedewerkers zijn hier bezig met een bladblazer.. waait het nog niet hard genoeg?
 
Middag vriend John,

Als het gaat sneeuwen dan maak ik speciaal voor jou een sneeuwpop:DD
Pas ondertussen wel goed op dat je niet van je fietsje waait🤭
Nou ik fiets weinig dus dat zal niet snel gebeuren maar ja ik moet wel opletten dat Sky niet wegwaait dus ik ben wel op mn hoede hoor😉
 
Moet ff lachen… het waait nogal, en de groenmedewerkers zijn hier bezig met een bladblazer.. waait het nog niet hard genoeg?
Het waait denk ik de verkeerde kant op en dan blazen ze het blad terug wat op zijn beurt door de wind dan weer de andere kant op waait. Tja, iets met werkverschaffing volgens mij:DD
 
Koffietijd na een lekkere wandeling met de kop in de wind, en af en toe de wind in de rug. 🙂
 
Koffietijd na een lekkere wandeling met de kop in de wind, en af en toe de wind in de rug. 🙂
Hier ook een stevige wind met af en toe flinke buien en soms wat zon.
 
Ff met de computer en telefoon bezig om wat Gigabites aan muziek op de telefoon te knallen om in de auto te kunnen afspelen. Zag een handig proggie daarvoor genaamd Waltr2. 24u free. Tja je moet toch wat als Apple denkt het je moeilijk te maken ivm Apple Music app.
 
Wat zou je zonder Walter moeten:DD
 
Goedemiddag

Moet ff lachen… het waait nogal, en de groenmedewerkers zijn hier bezig met een bladblazer.. waait het nog niet hard genoeg?
Ik dacht dat dat voorbehouden was aan Sittard-Geleen. Heb ze dit hier ook al meer dan eens zien doen. Vind het naar de medewerkers eigenlijk respectloos. Geef ze iets te doen wat wel nuttig is op dat moment.
 
Goedemiddag


Ik dacht dat dat voorbehouden was aan Sittard-Geleen. Heb ze dit hier ook al meer dan eens zien doen. Vind het naar de medewerkers eigenlijk respectloos. Geef ze iets te doen wat wel nuttig is op dat moment.
TJa hier zijn de medewerkers heel blij met licht werk en ze hebben het laatst gepresteerd om met 4 man een hele morgen te doen over een stukje struiken snoeien over een lenhgte van 6 huizen breed. Ik knipte, de ander keek toe met een sigaret in de mond en ja dat moet ook af en toe en de derde had het alleen maar over de dikke buik van de roker en de vierde veegde af en toe wat takjes bij elkaar.
Ja zo kom je de dag wel door natuurlijk. Dan denk je zo dat is klaar maar nee want ze hadden alleen de voorkant van de struiken gedaan en dachten de dag erna we doen de bovenkant ook en ja daar zijn ze weer een halve dag mee bezig geweest dus al met al met 4 man 1 dag werk aan een rijtje struikjes van laten we zeggen 40 meter.

Maar goed ze zijn allemaal heel aardig en ik praat er regelmatig mee en ook dan ben je zo weer een half uur verder. Het zijn veelal mannen die via werkprojecten hier bezig zijn en zo wat verdienen en niet thuis hoeven te zitten. Niks mis mee dus.
Wel heb ik ze geadviseerd om minder lang op de steel van de hark en schoffel te leunen gedurende de dag want voor je het weet vraagt de werkgever hoe die stelen zo buigen. Nou ja daar moesten ze hard om lachen en de baas die kon ze wat🤣🤣
 
Avond allemaal en eet smakelijk.
 
Avond JW en tot morgenvroeg maar weer en vergeet je wekker dus niet:DD
 
Ik ben in intratuin geweest
16812277612151628796183.jpg

Voor nieuwe tetramin maar die winkel is zo onmetelijk aantrekkelijk voor me, het is qua klandizie wel een kippenhok😁😀
 

Bijlagen

  • 16812278057961527477596.jpg
    16812278057961527477596.jpg
    376.8 KB · Weergaven: 47
Moet ff lachen… het waait nogal, en de groenmedewerkers zijn hier bezig met een bladblazer.. waait het nog niet hard genoeg?
Bladblazers. Zulke onzin.

Sinds ze die dingen hebben, zie ik ze nooit meer iets opruimen.
Ze blazen het gewoon weer tussen de struiken.

En als het stormt komt de troep weer terug. Wie houd wie aan het werk???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan