Avond Albert en je groet was om precies 6 uur dus je mag door naar de volgende ronde
Het is mijn werk dus ik wordt verwacht op te komen dagen.Was het vrijwillig of plichtmatig.
Ik ben geen ze dus ik zal het niet zijn maar dat is het enige dat ik begrijp maar met deze warmte werken mn hersenen ook niet optimaalIs ze nou wel op me of niet.
Ik wist wel dat je een echte hondenliefhebber bent hoor en binnenkort loop jij ook in het dorp met een hondje in een handtas🤣Een wolf is een soort hond, dus vandaar dat ik er zo‘n fan van ben.
Krijg hier ook af en toe appjes van ex collega’s. Doorgaans met de vraag of ik weet……..avond Marcel.
zo dan, lig je lekker te suffen op de bank, begint de telefoon te piepen. Paar appjes van een oud collega bij mn vorige werk een 13jr geleden. Ff ‘bijgeappt’ over van alles.
Nee, zulke vragen krijg ik niet. hij heeft de relatie-geschenken business verlaten en heeft een goede zet gedaan om een uitzendbureau voor 65+ers op te starten. Zijn nog zat bedrijven die mensen zoeken voor bepaalde klussen, en aanbod is er ook. eKrijg hier ook af en toe appjes van ex collega’s. Doorgaans met de vraag of ik weet……..
En als dat geen optie is? En er vanuit Duitsland ook weer nieuwe wolven komen in de niet afgesloten gebieden?Goedenavond.
In Nederland is geen natuur. Dus ook geen plek voor een wolf.
Alle ‘natuur’ in Nederland is aangelegd. Of wordt gecultiveerd natuurlijk gehouden.
Dan moet je zo‘n wolf ook gecultiveerd houden.
Groot hek eromheen. 400 Volt erop en die roedel daar lekker inhouden.
Een wolf is een soort hond, dus vandaar dat ik er zo‘n fan van ben.
🤔Een wolf is een soort hond, dus vandaar dat ik er zo‘n fan van ben.
Tot aan het pensioen vind ik dat geen probleem.Nee, zulke vragen krijg ik niet. hij heeft de relatie-geschenken business verlaten en heeft een goede zet gedaan om een uitzendbureau voor 65+ers op te starten. Zijn nog zat bedrijven die mensen zoeken voor bepaalde klussen, en aanbod is er ook. e
Ja het gebeurt meer dan je denkt en om me heen ken ik ook mensen die dit doen. Maar ja voor sommigen is thuiszitten niks en dan worden ze depri.Kijk, ik snap het wel. Maar ik vind het niet goed.
Wilde net zeggen goede-nog-net-morgen allemaal, maar na dezegroet aanschouwd te hebben zeg ik toch maar goede-alvast-middag allemaalMiddag allemaal.
Net op het laatste moment nog goeiemorgen zeggen is eigenlijk het zelfde als met iemand soep eten maar ipv een lepel een vork neer leggen, tot iemand alleen nog een paar balletjes en een dun laagje water over heeft en dan zeggen oh wacht even ik heb ook wel een lepel voor je! 😂Wilde net zeggen goede-nog-net-morgen allemaal, maar na dezegroet aanschouwd te hebben zeg ik toch maar goede-alvast-middag allemaal
Hoeveel bespaar je nou eigenlijk? En hoeveel tijd kost zn rit? Ik kan me voorstellen dat veel mensen dit doen, ze zullen er daar maar rijk van worden 😄Middag, weer thuus na een paar uurtjes werken. Zo eens douchen. Dan naar Duitsland om de auto vol te tanken. En vanmiddag richting Ziggo Dome, concert Iron Maiden. Yeah…. Pruik op en headbangen maar…😀😀
Mijn familie is ook (ergens) anders geboren dan ik. Of ze al of geen lid hebben maak ik me niet druk om. 🙂🙂Ja en ze zijn allemaal anders geboren als mij.
Of wou je zeggen ,,geen familie wel een lid oepselepots.
Alle sterrewichelaars wisten vroeger meteen al dat het met mij niks gaat worden.
En nazaat me ook niet, dat is andermanspakkie an soit
Het was je werk maar je bent nog niet áán het werk? Deze site kan misschien nog maar...🙄Het is mijn werk dus ik wordt verwacht op te komen dagen.
Nou ik betaal voor de Super E5 1,809 Per liter, en hier in NL 2,119. En het tankstation in Duitsland is 12km enkele reis.Hoeveel bespaar je nou eigenlijk? En hoeveel tijd kost zn rit? Ik kan me voorstellen dat veel mensen dit doen, ze zullen er daar maar rijk van worden 😄
zat vooral in eens aan het klimaat te denken en wat dit gedoe allemaal voor gevolg heeft. Maarja een auto stoot niet zo veel uit natuurlijk
Ik wens je heel veel plezier! Maak maar een haarhelicopter voor me als je daar bent 🤘
De mijne is nog lelijker TomJe zal toch zo je schoonmoeder onderwater tegen komen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.