Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond Albert en je groet was om precies 6 uur dus je mag door naar de volgende ronde:DD
 
Ja John.. ik wilde eigenlijk erbij typen: in 3,2,1,0…
 
Goedenavond.

In Nederland is geen natuur. Dus ook geen plek voor een wolf.

Alle ‘natuur’ in Nederland is aangelegd. Of wordt gecultiveerd natuurlijk gehouden.
Dan moet je zo‘n wolf ook gecultiveerd houden.
Groot hek eromheen. 400 Volt erop en die roedel daar lekker inhouden.

Een wolf is een soort hond, dus vandaar dat ik er zo‘n fan van ben.
 
Een wolf is een soort hond, dus vandaar dat ik er zo‘n fan van ben.
Ik wist wel dat je een echte hondenliefhebber bent hoor en binnenkort loop jij ook in het dorp met een hondje in een handtas🤣
Avond Marcel.
 
avond Marcel.


zo dan, lig je lekker te suffen op de bank, begint de telefoon te piepen. Paar appjes van een oud collega bij mn vorige werk een 13jr geleden. Ff ‘bijgeappt’ over van alles.
 
Astu normaal naar honden weest dan zallen we zien wie wie bijten gaat.
 
avond Marcel.


zo dan, lig je lekker te suffen op de bank, begint de telefoon te piepen. Paar appjes van een oud collega bij mn vorige werk een 13jr geleden. Ff ‘bijgeappt’ over van alles.
Krijg hier ook af en toe appjes van ex collega’s. Doorgaans met de vraag of ik weet……..
 
Krijg hier ook af en toe appjes van ex collega’s. Doorgaans met de vraag of ik weet……..
Nee, zulke vragen krijg ik niet. hij heeft de relatie-geschenken business verlaten en heeft een goede zet gedaan om een uitzendbureau voor 65+ers op te starten. Zijn nog zat bedrijven die mensen zoeken voor bepaalde klussen, en aanbod is er ook. e
 
Goedenavond.

In Nederland is geen natuur. Dus ook geen plek voor een wolf.

Alle ‘natuur’ in Nederland is aangelegd. Of wordt gecultiveerd natuurlijk gehouden.
Dan moet je zo‘n wolf ook gecultiveerd houden.
Groot hek eromheen. 400 Volt erop en die roedel daar lekker inhouden.

Een wolf is een soort hond, dus vandaar dat ik er zo‘n fan van ben.
En als dat geen optie is? En er vanuit Duitsland ook weer nieuwe wolven komen in de niet afgesloten gebieden?

Een groot beschermd gebied met een hekwerk waar niet iedereen door heen mag om onrust te zaaien klinkt goed, zullen we heel omgeving veluwe afsluiten dan? 😂 Sorry gelderland!

We kunnen het ook lekker nederlands aanpakken, we maken er een eiland bij, of we nemen een gebied over in "3de wereld" landen en stoppen daar alle wolven!

Volgens mij was Duitsland ons nog wat ruimte tegoed en aangezien ze ons al die wolven bezorgen als een soort biologische aanval. Mogen we eigenlijk toch wel al die wolven ergens op een stukje land daar dumpen met een hek er om heen vind ik eigenlijk 😁

Volgens mij was er in München niets te doen, daar een keer een met wolf beladen vrachtwagen komen lossen😁 agian sorry duitsland 🤷 de boeren worden boos die zijn belangrijk tegenwoordig.
Misschien dan het hekwerk laten zitten dat is namelijk niet hoe ik het bedoel!
 
Laatst bewerkt:
Nee, zulke vragen krijg ik niet. hij heeft de relatie-geschenken business verlaten en heeft een goede zet gedaan om een uitzendbureau voor 65+ers op te starten. Zijn nog zat bedrijven die mensen zoeken voor bepaalde klussen, en aanbod is er ook. e
Tot aan het pensioen vind ik dat geen probleem.
Maar gepensioeneerden die er nog wat bij doen. Omdat ze niet thuis kunnen zitten.
Dat vind ik een soort broodroof.

Ze vullen alles bij elkaar een hoop uren op. En vaak nog tegen een voor de baas voordelig tarief. Immers pensioen hoeft niet afgedragen te worden.
Dat voorkomt dat de nieuwe lichting aan het werk kan.

Kijk, ik snap het wel. Maar ik vind het niet goed.
 
Kijk, ik snap het wel. Maar ik vind het niet goed.
Ja het gebeurt meer dan je denkt en om me heen ken ik ook mensen die dit doen. Maar ja voor sommigen is thuiszitten niks en dan worden ze depri.

Moge Marcel.
 
Middag allemaal.
 
Wilde net zeggen goede-nog-net-morgen allemaal, maar na dezegroet aanschouwd te hebben zeg ik toch maar goede-alvast-middag allemaal:petjeaf:
Net op het laatste moment nog goeiemorgen zeggen is eigenlijk het zelfde als met iemand soep eten maar ipv een lepel een vork neer leggen, tot iemand alleen nog een paar balletjes en een dun laagje water over heeft en dan zeggen oh wacht even ik heb ook wel een lepel voor je! 😂

Jullie ook goeiemiddag allemaal 😄
 
Middag, weer thuus na een paar uurtjes werken. Zo eens douchen. Dan naar Duitsland om de auto vol te tanken. En vanmiddag richting Ziggo Dome, concert Iron Maiden. Yeah…. Pruik op en headbangen maar…😀😀
 
Middag, weer thuus na een paar uurtjes werken. Zo eens douchen. Dan naar Duitsland om de auto vol te tanken. En vanmiddag richting Ziggo Dome, concert Iron Maiden. Yeah…. Pruik op en headbangen maar…😀😀
Hoeveel bespaar je nou eigenlijk? En hoeveel tijd kost zn rit? Ik kan me voorstellen dat veel mensen dit doen, ze zullen er daar maar rijk van worden 😄

zat vooral in eens aan het klimaat te denken en wat dit gedoe allemaal voor gevolg heeft. Maarja een auto stoot niet zo veel uit natuurlijk

Ik wens je heel veel plezier! Maak maar een haarhelicopter voor me als je daar bent 🤘
 
Ja en ze zijn allemaal anders geboren als mij.
Of wou je zeggen ,,geen familie wel een lid oepselepots.
Alle sterrewichelaars wisten vroeger meteen al dat het met mij niks gaat worden.
En nazaat me ook niet, dat is andermanspakkie an soit
Mijn familie is ook (ergens) anders geboren dan ik. Of ze al of geen lid hebben maak ik me niet druk om. 🙂🙂
 
Hoeveel bespaar je nou eigenlijk? En hoeveel tijd kost zn rit? Ik kan me voorstellen dat veel mensen dit doen, ze zullen er daar maar rijk van worden 😄

zat vooral in eens aan het klimaat te denken en wat dit gedoe allemaal voor gevolg heeft. Maarja een auto stoot niet zo veel uit natuurlijk

Ik wens je heel veel plezier! Maak maar een haarhelicopter voor me als je daar bent 🤘
Nou ik betaal voor de Super E5 1,809 Per liter, en hier in NL 2,119. En het tankstation in Duitsland is 12km enkele reis.
scheelt me dus ca. € 0,31 per liter. En ik tank meestal als de tank bijna leeg is een 45 liter per keer., scheelt me dus ca. €14,— per keer.

ik woon dus op ca. 5km vanaf de grens.
 
Middag allemaal. Het is alweer flink warm dus ik wacht met smart op de verkoeling.
 
Goedemiddag.
Kreeg net foto's binnen van mijn kleinzoon, hij is met zijn ouders (onze dochter en schoonzoon) naar Hurgada en natuurlijk ook om te duiken.
Andere jaren was het Bonaire maar de vluchten zijn niet leuk meer wat de prijs betreft.
Wellicht leuk om hier de foto's te delen van het duiken.
Vader en zoon klaar voor het duiken ( of was het klaar na het duiken)

347566089_7373949372722556_5155256285618592625_n.jpg


Bellen blazen altijd leuk.
347589940_7373949106055916_6352417044814249206_n.jpg


Kleinzoon nog steeds beetje de duikelaar onderwater.
347553840_7373948379389322_1574078367276259222_n.jpg


Mooi plaatje.
347552374_7373948022722691_6575481829571609977_n.jpg


Visjes hebben het ook naar hun zin.
347555148_7373948542722639_4246080538404102435_n.jpg


Je zal toch zo je schoonmoeder onderwater tegen komen, wel schitterend plaatje.
347568602_7373948966055930_4903865760348382943_n.jpg


Heel veel vissies te zien.
347582074_7373948772722616_6040083218411220685_n.jpg


Nog meer vissies.
347589689_7373948679389292_4875195244371299661_n.jpg


En weer op adem komen na een spectaculaire duik. Vond die zonnebril bij onze kleinzoon beter staan.
347604081_7373949242722569_6126086613261664957_n.jpg


Deze week gaat kleinzoon voor een volgend duik-diploma, ik weet alleen dat hij dat mag omdat hij dan net 17 is geworden.
 
Afgelopen zaterdag zaten we in het theater "De Spiegel" in Zwolle.
IMG_20230708_120349.jpg

Te wachten op het dansoptreden van onze kleindochter. Midvoor in het beeld. Onze trots!!


 
Mooie herinnering Ben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Ed Tensen: Maar over het algemeen wordt het wel wat duurder. Komt ook door het vele nieuws dat riffen etc...
      Terug
      Bovenaan