Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond allemaal.
 
Goedemiddag.
Kreeg net foto's binnen van mijn kleinzoon, hij is met zijn ouders (onze dochter en schoonzoon) naar Hurgada en natuurlijk ook om te duiken.
Andere jaren was het Bonaire maar de vluchten zijn niet leuk meer wat de prijs betreft.
Wellicht leuk om hier de foto's te delen van het duiken.
Vader en zoon klaar voor het duiken ( of was het klaar na het duiken)

Bekijk bijlage 362557

Bellen blazen altijd leuk.
Bekijk bijlage 362558

Kleinzoon nog steeds beetje de duikelaar onderwater.
Bekijk bijlage 362559

Mooi plaatje.
Bekijk bijlage 362560

Visjes hebben het ook naar hun zin.
Bekijk bijlage 362561

Je zal toch zo je schoonmoeder onderwater tegen komen, wel schitterend plaatje.
Bekijk bijlage 362562

Heel veel vissies te zien.
Bekijk bijlage 362563

Nog meer vissies.
Bekijk bijlage 362564

En weer op adem komen na een spectaculaire duik. Vond die zonnebril bij onze kleinzoon beter staan.
Bekijk bijlage 362565

Deze week gaat kleinzoon voor een volgend duik-diploma, ik weet alleen dat hij dat mag omdat hij dan net 17 is geworden.
Trotse opa! En terecht!

Mooie foto’s.
 
  • Leuk
Waarderingen: iTom
Het wordt steeds vroeger met jou :DD
Nou vaak groet ik al om half 6 hoor want dan kan ik rustig naar de keuken lopen om om 6 uur mn eten te hebben gepakt:DD

Avond binnenkomers.
 
Wel erg dicht bij die betonnen bak die ze Arena noemen.
IMG_3987.jpeg
 
Avond Thea en andere binnenkomers.
 
Moge Don en je bent nog laat wakker.
 
Ik ga eerst ff de hond uitlaten hier want die schijnt hoge nood te hebben.
 
Moge Marcel. Hier een paar lekkere buien gehad en vandaag een temp van 21 graden:thumbs:
 
Moge Thea en heb je nog plezier gehad van de buien die ik rond 5 uur heb gestuurd?
 
Mogte, heerlijk avondje Iron Maiden, kwart voor 1 lag ik in mn nest, zo maar naar t werk.
onderweg vanaf Amersfoort tot hier thuis enorm veel bliksem gezien, qua regen viel het mee.
 
Goedemorgen
 
Hier om 23.30 al onweer en regen.
Ja dan slaap ik hoor en toen ik om 5 uur naar buiten ging leek alles vrij droog maar ja toen viel er wel opeens een flinke bui.

Moge binnenkomers.
 
Middag allemaal.

Kon niet slapen 🤷 denk zal er het beste van maken en me kans pakken 😂
Ja je had het rijk zo n beetje alleen he tot deze gek ook om even voor 5 uur opstond:DD
 
Middag allemaal.


Ja je had het rijk zo n beetje alleen he tot deze gek ook om even voor 5 uur opstond:DD
Ik denk ik zal eens de eerste zijn, hoevaak heb je me naam moeten lezen om zeker te zijn dat ik het was? 😂 Je gaat er ook gelijk uit dat ik nog niet geslapen had wat erg eigenlijk. als ik eens met een planning ga werken kan ik er vroeg in. De boel resetten want het loopt duidelijk weer uit de hand 😂 8 uur naar bed 5 uur wekker zetten. Nu nog praktiseren 🥱
 
Nou volgens mij zag ik meer posten gedurende de nacht en dat zul je niet tijdens slaapwandelen hebben gedaan denk ik:DD
 
Nou volgens mij zag ik meer posten gedurende de nacht en dat zul je niet tijdens slaapwandelen hebben gedaan denk ik:DD
Het is zonder grap gedeeltelijk een nawerking van mn avontuur eergisteren met de planten... Al was het toen ook half 3 geworden. Het verschuift steeds verder 😅 ik was ook echt klaar wakker. Voel me nu ook goed uitgerust eigenlijk. Beste zou zijn om nu keihard te werken, mezelf moe te maken en om 8 uur mn bed in ondanks mn wakkerheid. En misschien moet ik geen koffie drinken snachts 😂
 
Nou volgens mij zag ik meer posten gedurende de nacht en dat zul je niet tijdens slaapwandelen hebben gedaan denk ik:DD
Heb ook deze afbeelding mooier gemaakt gisternacht 😂 het de foto van quasar j0100+2802 die de jwst gemaakt heeft mooier gemaakt. Ik vond de ruimte te grijs... Pasde niet bij mn televisie, nu lekker de ruimte in turen 😁
(Zie 2de foto in filmpje voor resultaat)
 
Zie ik het nou goed dat daar een postduif vliegt🤣
 
Zie ik het nou goed dat daar een postduif vliegt🤣
Oh 😯 ff me bril op zetten hoor... Volgens mij heb ik echt een nieuwe bril nodig. Zie je dat?! Jeetje dan ben aan nieuwe ogen toe. Maar jij hebt ook wel waanzinnig goeie ogen moet ik zeggen dan!
Het zou heel goed kunnen. De meeste postduiven zijn tijdens de transport krisis in 1950 gemigreerd naar de ruimte omdat ze zich vervangen voelde voor moderne post transport. Uit protest gingen ze allemaal die kant op. Dan zijn ze toch aan een heel eind gekomen moet ik zeggen!
 
Maar jij hebt ook wel waanzinnig goeie ogen moet ik zeggen dan!
Nou integendeel juist maar de leesbril van de Action is wel heel erg goed en dus een aanrader.
 
Nou integendeel juist maar de leesbril van de Action is wel heel erg goed en dus een aanrader.
Nou ik geloof wel dat je een postduif zag hoor john. Als we hm niet meer kunnen vinden is ie al lang weg gevlogen dat ligt niet aan jou!
 
Nou ik geloof wel dat je een postduif zag hoor john. Als we hm niet meer kunnen vinden is ie al lang weg gevlogen dat ligt niet aan jou!
Nee ik zag het echt duidelijk hoor want ik kon om zn linkerpoot zelfs een ringetje zien zitten😉
 
Nee ik zag het echt duidelijk hoor want ik kon om zn linkerpoot zelfs een ringetje zien zitten😉
Dan maar eens straks langs de action want die brillen daar... Die hadden ze op de telescoop moeten gebruiken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: jerry can vul ik en kan dan wel een week ermee toe
      Terug
      Bovenaan