Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Netjes gedaan en ik ken alleen de kleur 9001 en 9010.
 
Netjes gedaan en ik ken alleen de kleur 9001 en 9010.
Stukje tekst van een site, met een foto ter vergelijk:

Wat is mooier? Ral 9010 of Ral 9016(verkeerswit)​

Dit blijft natuurlijk een persoonlijke smaak, maar er zijn zeker duidelijke verschillen tussen de twee kleuren. Ral 9016 is een modernere kleur en oogt frisser en witter dan Ral 9010. Wanneer je beide kleuren kleuren naast elkaar houdt, zie je dat direct en lijkt Ral 9010 een stuk geler of meer crème. Wil je juist een warmere wit tint die niet te wit moet zijn, dan is Ral 9010 de beste keuze.

IMG_2746.jpeg
 
Stukje tekst van een site, met een foto ter vergelijk:

Wat is mooier? Ral 9010 of Ral 9016(verkeerswit)​

Dit blijft natuurlijk een persoonlijke smaak, maar er zijn zeker duidelijke verschillen tussen de twee kleuren. Ral 9016 is een modernere kleur en oogt frisser en witter dan Ral 9010. Wanneer je beide kleuren kleuren naast elkaar houdt, zie je dat direct en lijkt Ral 9010 een stuk geler of meer crème. Wil je juist een warmere wit tint die niet te wit moet zijn, dan is Ral 9010 de beste keuze.

Bekijk bijlage 362652
9010 kijkt rustiger 🙂
 
Ja zo zie je duidelijk verschil. Wij konden met de renovatie kiezen tussen de 9001 en de 9010.
 
Tja, kleur is een persoonlijk gevoel. De schilder raadde ons aan om alles in dezelfde kleur te houden omdat we al 1 muur wat donkerder hebben, en een donkere vloer, meubels en aanrechtblad.
 
Nou de deuren staan hier open en na zondag is er ideaal weer opkomst:

1689310498233.png
 
Goedemorgen.

Hier alleen 9010 en 9001.

Dat andere doet zeer aan mijn ogen.
Kozijnen zijn 9001. Dat oogt rustiger.
De standaard kunstof kozijnen zijn vaak 9010. Maar dat wit steekt dan zo af.
 
Moge Marcel en hier dezelfde kleuren inderdaad.
 
Goede morgen vanuit een lichtbewolkt Andijk
:koffie:
 
Moge Jaap en na een zonnige start hier ook af en toe wat bewolking maar ja we gaan weer een warme dag tegemoet dus ik moedig de wolken aan om zich hier te verzamelen.
 
Stukje tekst van een site, met een foto ter vergelijk:

Wat is mooier? Ral 9010 of Ral 9016(verkeerswit)​

Dit blijft natuurlijk een persoonlijke smaak, maar er zijn zeker duidelijke verschillen tussen de twee kleuren. Ral 9016 is een modernere kleur en oogt frisser en witter dan Ral 9010. Wanneer je beide kleuren kleuren naast elkaar houdt, zie je dat direct en lijkt Ral 9010 een stuk geler of meer crème. Wil je juist een warmere wit tint die niet te wit moet zijn, dan is Ral 9010 de beste keuze.

Bekijk bijlage 362652
(9001 is ook wat witter dan 9010, vraag het maar eens aan John!!
 
Goedemorgen.

Hier alleen 9010 en 9001.

Dat andere doet zeer aan mijn ogen.
Kozijnen zijn 9001. Dat oogt rustiger.
De standaard kunstof kozijnen zijn vaak 9010. Maar dat wit steekt dan zo af.
Wij hebben 9001 op de kozijnen aan gemakshalve ook binnenshuis.
 
Omdat men hier erg weergevoelig is; stormen ze vliegen tot nu toe langs ons heen. Regen, af en toe maar met een hier gebruikelijke matigheid. Zo telde ik gisteren 3 waterdruppels! Nou ja, het heeft dus geregend. Dus een redelijk droge maar aan matigheid missende groet: Hallo allemaal!
 
(9001 is ook wat witter dan 9010, vraag het maar eens aan John!!
Pffffff, denk je dat ik dat verschil nog weet? Jes heeft toen de keus gemaakt natuurlijk en ik heb zwijgzaam ja geknikt maar wat waar opzit dat weet ik niet Ben😉
Het enige wat ik wel weet is dat de verf op de kozijnen en de wanden zit🤣

Goed ik wens iedereen een goedemiddag.
 
Jullie kunnen me wat. Ik vindt 9016 mooier.. duh.

Ondanks de kleurverschillen toch een goedemiddag allen.

Eitje gegeten en zo even naar de kapper. Rest vd middag dan maar tour, morgen onderhoud aan mn hobbybakken.
 
Goedemiddag.
 
Jullie kunnen me wat. Ik vindt 9016 mooier.. duh.

Ondanks de kleurverschillen toch een goedemiddag allen.

Eitje gegeten en zo even naar de kapper. Rest vd middag dan maar tour, morgen onderhoud aan mn hobbybakken.
Toch zou ik wanneer ik 9016 mooier vond als **** kiezen voor 9016.🙂🙂😉
 
Zo, het haar weer in model. Gelijk weer een afspraak gemaakt voor over 3,5 week. Nog net voor we op vakamtie gaan de schaar er nog een keertje in.
 
Zo, het haar weer in model. Gelijk weer een afspraak gemaakt voor over 3,5 week. Nog net voor we op vakamtie gaan de schaar er nog een keertje in.
Tja ik belde gister ook maar ja het was druk dus ik ben dinsdag de eerste. Die paar dagen overleef ik ook nog wel denk ik.
 
Middag
Terwijl hier de 2 meter staat te spoelen/verversen eerst maar eens :koffie:
 
Middag Jaap en ik ben ook al de Fusion aan het verversen want dan is dat klaar voor deze week. Ondertussen de Tour kijken.
 
Middag en het was geen spektaculaire etappe maar Pogi heeft weer flink wat seconden afgesnoept van de gele truidrager.
 
Jullie kunnen me wat. Ik vindt 9016 mooier.. duh.

Ondanks de kleurverschillen toch een goedemiddag allen.

Eitje gegeten en zo even naar de kapper. Rest vd middag dan maar tour, morgen onderhoud aan mn hobbybakken.
Welke kleur was dat ei?
 
Zo, het haar weer in model. Gelijk weer een afspraak gemaakt voor over 3,5 week. Nog net voor we op vakamtie gaan de schaar er nog een keertje in.
Was dat een pun intended??

Kapper vakamtie???
 
Jullie kunnen me wat. Ik vindt 9016 mooier.. duh.

Ondanks de kleurverschillen toch een goedemiddag allen.

Eitje gegeten en zo even naar de kapper. Rest vd middag dan maar tour, morgen onderhoud aan mn hobbybakken.
Het zou wat zijn he... Oh je houd van rood? Ik meer van blauw. Ik praat nooit meer met je! 😂 Ik ben blij dat je gekozen hebt voor de kleur die jij mooi vind! Genoeg schapen 😄

Goedde avond ondertussen fietsliefhebbers, bsnkhangers en wielren fanaten 😄 (en de rest)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan