Ik zou eerder kiezen voor ei-geel want dat wit doet zeer aan je ogen😉Nou, ik dacht zelf meer aan ei-wit….
Ik zou eerder kiezen voor ei-geel want dat wit doet zeer aan je ogen😉Nou, ik dacht zelf meer aan ei-wit….
Hahaha…. ik lag me suf..🙄Avond Albert. Heb je misschien ook bij de kapper een kleurtje genomen? Zo ja dan denk ik kleur 9016😉.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd😉Hahaha…. ik lag me suf..🙄
Mogge, Dat ’allemaal’ kun je om 4.46 nog wel weglaten, de meeste liggen dan nog, of net, in hun nest te ronken,Goedemorgen allemaal.
Moge Albert en dat klopt maar ja wie weet leest er iemand mee die verder niks postMogge, Dat ’allemaal’ kun je om 4.46 nog wel weglaten, de meeste liggen dan nog, of net, in hun nest te ronken,
Komende dagen koelt het af en de week erop 19-20 graden gelukkig:Hier is het al (of nog) 23 graden buiten. Kan nog 27 worden vandaag.
En net weer een topper de bocht uit..Middag heren en wat een mega valpartij in de Tour na enkele kilometers en een aantal uitvallers en de boel staat nog steeds stil.
Dat is het bij mij binnen al gauw en dan met een temp van 26.7 momenteel.t is warm, bewolkt en benauwd zeg, 24 graden en 65% luchtvochtigheid. Niks an.
Je zit natuurlijk in een ijsbad zeker?Dat is het bij mij binnen al gauw en dan met een temp van 26.7 momenteel.
Waarschijnlijk went het. Ik heb wel een ventilator draaien maar vind het verre van warm/benauwd.
Brrrrrrr ik moet er niet aan denken.Je zit natuurlijk in een ijsbad zeker?
Ik kon maar lastig in slaap komen anders van de warmte en bebauwdheid. Heb de zon nog op zien komen 🥱 werd belaagd door muggen ook.Dat is het bij mij binnen al gauw en dan met een temp van 26.7 momenteel.
Waarschijnlijk went het. Ik heb wel een ventilator draaien maar vind het verre van warm/benauwd.
Ik herken het wel hoor, na die eerste hittegolf heb ik al een stuk minder last gehad en aan het einde van het jaar zijn we zo aan de warmte gewend dat als je je huis nog op 18 graden wilt houden het ijs koud aan voelt. Dat vind ik het ergste van alles 😂 ik heb liever gewoon elke dag een graad of 28. Dat went vanzelfNouy dan hebben we hier met 24 in huis nog niet te klagen.
Ik zou zeggen laten we het op 22 graden houden het jaarrondik heb liever gewoon elke dag een graad of 28.
Klop! Ik dacht dat ik de enige was die daar last van had. Altijd wennen die overschakeling.Ik herken het wel hoor, na die eerste hittegolf heb ik al een stuk minder last gehad en aan het einde van het jaar zijn we zo aan de warmte gewend dat als je je huis nog op 18 graden wilt houden het ijs koud aan voelt.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.