Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond Albert. Heb je misschien ook bij de kapper een kleurtje genomen? Zo ja dan denk ik kleur 9016:DD😉.
 
Goedemorgen allemaal.
 
Mogge, Dat ’allemaal’ kun je om 4.46 nog wel weglaten, de meeste liggen dan nog, of net, in hun nest te ronken,
Moge Albert en dat klopt maar ja wie weet leest er iemand mee die verder niks post:DD
 
Goedemorgen.

Hier een beetje uitgeslapen.
 
Moge John.

Hier is het al (of nog) 23 graden buiten. Kan nog 27 worden vandaag.
En het weer voor komende dagen tussen 23 en 27 graden. Sommige dagen 23 en een paar weer 27 graden.
Hopelijk af en toe een bui. Want het begint wel erg droog te worden.
 
Hier is het al (of nog) 23 graden buiten. Kan nog 27 worden vandaag.
Komende dagen koelt het af en de week erop 19-20 graden gelukkig:
1689409979654.png


Moge binnenkomers.
 
  • Leuk
Waarderingen: iTom
Mogge, Moest ff bij moeders opdraven, had de telefoon weer eensu itgeschakeld door te lang de rode knop in te drukken. En mn broer en zussen weten nie hoe dat moet om dat ding weer te unlocken. Dus wat doe ik dan? Juist de gebruiksaanwijzing printen, en dan alleen dat deel waar het om gaat. Tja, ik ben nie dom hoor… 🙂 En even langs de schoenenwinkel geweest, paar nieuwe Riekers aangeschaft, en nieuwe veters en inlegzolen voor de werkschoenen, deze dus, iets duurder Maar dat merk je wel tijdens het lopen/staan.
IMG_4045.jpeg
 
Goede morgen vanuit een lichtbewolkt Andijk
Nu eerst maar eens ontbijt met thee en koffie
Dan zie ik wel verder.
 
Moge Jaap, hier 23 en ook wat bewolkt maar met de wind prima te doen.
 
Middag allemaal.
 
Middag…. Pfff het is geen doen, afstoffen en stofzuigen en tot slot dweilen bij 25graden….
kortom, rest vd middag ben ik K.O.
 
Middag.

Hier de boodschappen in huis.
Een lekkere vlaai in huis gehaald.
2 auto’s laten wassen.
Morgen ga ik mijn auto nog even wat extra aandacht geven. Even de kieren enz extra schoonmaken op de oprit.
En dan nog een keertje door de wasstraat. Nadeel van wasstraat, komt niet tussen de deuren enzo.

Vanmiddag nog maar een wandeling maken. Het is 24 graden en erg vochtig.
Maar de zon schijnt niet.
 
Middag heren en wat een mega valpartij in de Tour na enkele kilometers en een aantal uitvallers en de boel staat nog steeds stil.
 
Middag heren en wat een mega valpartij in de Tour na enkele kilometers en een aantal uitvallers en de boel staat nog steeds stil.
En net weer een topper de bocht uit..

t is warm, bewolkt en benauwd zeg, 24 graden en 65% luchtvochtigheid. Niks an.
 
t is warm, bewolkt en benauwd zeg, 24 graden en 65% luchtvochtigheid. Niks an.
Dat is het bij mij binnen al gauw en dan met een temp van 26.7 momenteel.
Waarschijnlijk went het. Ik heb wel een ventilator draaien maar vind het verre van warm/benauwd.
 
Dat is het bij mij binnen al gauw en dan met een temp van 26.7 momenteel.
Waarschijnlijk went het. Ik heb wel een ventilator draaien maar vind het verre van warm/benauwd.
Je zit natuurlijk in een ijsbad zeker?
 
Je zit natuurlijk in een ijsbad zeker?
Brrrrrrr ik moet er niet aan denken.

Wat misschien veel scheelt is dat het bewolkt is, de zon schijnt niet naar binnen, en het buiten met de wind ook goed te doen is. Dus ik kom dan al niet verhit binnen als ik weg ben geweest.
 
Koele kikker.. lol


hier,ook bewolkt inderdaad en af en toe een paar regendruppels. En toch voelt het warm en klam. 25gr binnen met de deur open
 
Dat is het bij mij binnen al gauw en dan met een temp van 26.7 momenteel.
Waarschijnlijk went het. Ik heb wel een ventilator draaien maar vind het verre van warm/benauwd.
Ik kon maar lastig in slaap komen anders van de warmte en bebauwdheid. Heb de zon nog op zien komen 🥱 werd belaagd door muggen ook.
 
ik ga maar ff een reep Milka hazelnoot open maken, vanmorgen gekregen bij de schoenenwinkel onder het mom van: Bedankt dat u lokaal koopt.
 
Nouy dan hebben we hier met 24 in huis nog niet te klagen.
 
Nouy dan hebben we hier met 24 in huis nog niet te klagen.
Ik herken het wel hoor, na die eerste hittegolf heb ik al een stuk minder last gehad en aan het einde van het jaar zijn we zo aan de warmte gewend dat als je je huis nog op 18 graden wilt houden het ijs koud aan voelt. Dat vind ik het ergste van alles 😂 ik heb liever gewoon elke dag een graad of 28. Dat went vanzelf
 
Ik herken het wel hoor, na die eerste hittegolf heb ik al een stuk minder last gehad en aan het einde van het jaar zijn we zo aan de warmte gewend dat als je je huis nog op 18 graden wilt houden het ijs koud aan voelt.
Klop! Ik dacht dat ik de enige was die daar last van had. Altijd wennen die overschakeling.
 
De maaltijd staat in de oven, even 40minuten geduld en we vallen aan…
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: doe er mij maar 2
      Terug
      Bovenaan