NicoleE
Well-known member
- Lid geworden
- 27 juli 2013
- Leeftijd
- 56
Vinex anno 1956 🤔Leuk vinex met, ongelofelijk magnificient.
Straal jij.🤗onzeker ik 🖐
Vinex anno 1956 🤔Leuk vinex met, ongelofelijk magnificient.
Straal jij.🤗onzeker ik 🖐
Dat zijn het inderdaad met extreme gehorigheid tot gevolg.schoenendozen met tussenschotjes.
Zijn mooi hè. Zo’n foto doet ze geen recht.regenbogen speuren
Ik zou eerst vragen of hij is uitgegamed😉Mogge, zal dr eens eentje op de trein zetten, als hij tenminste een beetje opschiet. Anders wordt het gewoon een trein later.
Volgens mij prima weer om het gras te maaien en een plant van de buurman te snoeienHet is nog droog maar het waait flink maar ja die vieze hitte zijn we even kwijt.
Je hebt helemaal gelijk maar het gras is nog kort en de buurman mag zn eigen planten wel doen want die is jonger dan dat ik benVolgens mij prima weer om het gras te maaien en een plant van de buurman te snoeien
Kijk dan hebben we alles weer kloppend want het gezegde wil dat de laatsten de eersten zullen zijn. Maar omdat onze John veelal al de eerste is hoeft hij niet ook nog de laatste te zijn.Nou vaak trap ik wel af rond 5 uur maar dan heb je het ook wel gehad want de laatste ben ik nooit.
Amsterdammers... een béétje vreemd? Scoenen, dié horen in, de naam zegt het al, in schoenendozen. Wij hebben om de wonen huizen gebouwd. 🙂🙂😉Hier hetzelfde maar dan uit 84 gebouwd we wonen in schoenendozen met tussenschotjes.
Beter regenbogen speuren met je, met je instemming natuurlijk.
In totaal zul je best een flinke tijd bezig zijn geweest toch?Ook de motorruimte maar even grotendeels schoongemaakt.
Het schiet ook niet op met een wattenstokje he😉In totaal zul je best een flinke tijd bezig zijn geweest toch?
Heb je ook de binnenkant van de knalpijp schoongemaakt?
Gaat lekker gezond en kriebelen lekker door het bakje regelmatig kleintjes in beeldMiddag Jaap en hoe gaat het met de groep TB.
Eerlijk gezegd valt het mij alles mee het enige wat ik doe is het verdampingswater aanvullen met osmose en mineraal aanvulling en twee keer in de week een beetje voerDat klikt goed Jaap want ja die TB die zijn soms niet makkelijk te houden maar ze hebben het naar hun zin bij jou.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.