Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Tom en Marcel.
 
Moge JW en een week is zo om hoor. Het weer wordt wat aangenamer dan die hitte dus dan kun je nog wat doen.
 
Moguh John,
Ik ben benieuwd, hopelijk hebben we de hitte en het slechte weer achter de rug:DD
Ik heb net nog even gebeld en doorgegeven dat we vanaf maandag graag droog weer zien met een temp van zo n 22 graden maar ja of ze er iets mee doen dat kan ik je niet garanderen:DD
 
Goedemorgen vanuit een lichtbewolkt Andijk
19*C
:koffie:
 
Moge Jaap en hier schijnt de zon alweer na een paar spetters rond half 10.
 
Middag allemaal vanuit een zonnig Grunn en 19 graden.
 
Naast de (ochtend-)groeten zijn vanmorgen, uiteraard, de weersomstandigheden al gedeeld. Zo mocht ik hier lezen. Ochtend groeten hebben ook weinig zin meer, de ochtend, déze ochtend, is tenslotte voorbij. Daarom krijgen jullie in één geschrift de middag én avondgroeten toegewenst; goedendag allemaal!
 
Ik groet je terug Ben maar ja de weersomstandigheden bij jouw weten we nu nog niet😉
 
Dat zou ik graag willen, maar ik denk dat de baas dat niet zo'n goed idee vindt:deal:
Kijk ik heb al eerder gezegd je kunt beter mij als baas hebben want ik zou er niet zo moeilijk om doen hoor. Van mij zou je zo 3 uur tussen de middag mogen tukken maar ja dan zou je dat wel na werktijd moeten inhalen natuurlijk🤣
 
Kijk ik heb al eerder gezegd je kunt beter mij als baas hebben want ik zou er niet zo moeilijk om doen hoor. Van mij zou je zo 3 uur tussen de middag mogen tukken maar ja dan zou je dat wel na werktijd moeten inhalen natuurlijk🤣
Dat schiet ook nie op, dan mis ik steeds mn avondeten. Krijg ik dan wel tenminste nog een krokettentoelage van je?🤣
 
Ik groet je terug Ben maar ja de weersomstandigheden bij jouw weten we nu nog niet😉
Naar buiten kijkend zie ik dat er sprake is van weer. Dat zeg ik maar alvast om je wellicht zou kunnen denken dat het geen weer is. Bij ons is er dus altijd sprake van weer. En in dat weer zien we van tijd tot tijd een bui van waaruit regen regent. Maar de zon schijnt ook, dat doet ze namelijk altijd vanaf wisselende afstanden. Bovendien menen de al eerder genoemde buien, zich verschuilend in wolken, dat ze zich vóór het zonlicht moeten dringen hetgeen de aanwezige temperatuur, in dit geval, nadelig beïnvloed. Goed, voor de geïnteresseerden was dit dan mijn kennelijk node gemiste weerpraatje. 🙂
 
Ik heb er net laatst 1 in de tuin gepoot en als dat wat wordt dan mag je ze zelf komen plukken:pp
Sjongjejonge wat een topbaas zou je toch zijn:iloveyou:
Ik hoop dat je er voldoende frituurmest bij hebt gedaan, anders gaat het wel heul lang duren voordat we kunnen oogsten🤣
 
Middag, koffietijd thuis. En plensbui nr 3 van vandaag. Incl. onweer dit maal.
 
Middag Albert en voor de zon kun je beter in het hoge Noorden wonen dus😉
 
Middag Albert en voor de zon kun je beter in het hoge Noorden wonen dus😉
Liever nait.. daar heb je kans op schudden vd bodem, wel handig bij kersen of ander fruit plukken natuurlijk….

ik ga ff het filter vd Lido schoommaken, mag wel weer na aan paar maand.
 
Ik heb er net laatst 1 in de tuin gepoot en als dat wat wordt dan mag je ze zelf komen plukken:pp
Als je niet vergeet af en toe de grond wat te bevochtigen met frituurvet dan krijg je straks hele mooie krekettenbomen 😁 hoewel je wel echt voor eetbare vruchten een warm klimaat moet hebben (denk aan een omgevingstemperatuur van 200 graden) 😄
 
Wij hebben een vrieskast(je). En daarin, vandaar de naam vriest het. Het is er dus koud. Zelfs dusdanig koud dat er sprake is van ijsvorming. Het dat heeft groteske vormen aangenomen. Volgens mijn lief was het dus tijd om dat overtollige ijs eruit te halen want anders dan wordt het meer een ijskast. Zoals westerlingen dit soort dingen vaak, foutief, benamen. Dus hebben we de zaak laten ontdooien en netjes gereinigd. Want wij zijn, zoals jullie allang weten nette mensen waar reinheid hoog in het vaandel staat.

Daarnaast is ons huis voorzien van een nieuw verwarmingsapparaat. Dat ding moet er voor zorgdragen dat ik ook in de winter met enige trots naar beneden kan kijken. Kou beïnvloed het e.e.a. nogal nadelig. Maar deze machinerie moet er ook voor zorgdragen dat wij in de keuken kunnen beschikken over verwarmd water. Dat doet hij dan ook. Maar het neemt er nogal de tijd voor. Tijd dus voor een keukenboiler onderin het aanrechtkastje. Dat ding is er met het benodigde aansluit materiaal. Nu moet ik alleen de zin nog vinden om het geval te installeren.
 
Wij hebben een vrieskast(je). En daarin, vandaar de naam vriest het. Het is er dus koud. Zelfs dusdanig koud dat er sprake is van ijsvorming. Het dat heeft groteske vormen aangenomen. Volgens mijn lief was het dus tijd om dat overtollige ijs eruit te halen want anders dan wordt het meer een ijskast. Zoals westerlingen dit soort dingen vaak, foutief, benamen. Dus hebben we de zaak laten ontdooien en netjes gereinigd. Want wij zijn, zoals jullie allang weten nette mensen waar reinheid hoog in het vaandel staat.

Daarnaast is ons huis voorzien van een nieuw verwarmingsapparaat. Dat ding moet er voor zorgdragen dat ik ook in de winter met enige trots naar beneden kan kijken. Kou beïnvloed het e.e.a. nogal nadelig. Maar deze machinerie moet er ook voor zorgdragen dat wij in de keuken kunnen beschikken over verwarmd water. Dat doet hij dan ook. Maar het neemt er nogal de tijd voor. Tijd dus voor een keukenboiler onderin het aanrechtkastje. Dat ding is er met het benodigde aansluit materiaal. Nu moet ik alleen de zin nog vinden om het geval te installeren.
Paar keer schelden en vloeken dan loopt ie vanzelf heet. Als je zn gevoelige snaren raakt hangt ie zichzelf ook nog op 😁
goed bezig daar! De zin komt vanzelf als de noodzaak nadert daar hoef je je geen zorgen over te maken denk ik 😊
 
Westerlingen???
Een westerling is iemand die meer westelijk van ons te meent te moeten leven. Meer naar het westen toe dus gezien vanuit het gezichtspunt van de wijzen. Die, zo hebben wij allemaal al vroeg geleerd, uit het oosten kwamen.
 
Ik zeg alvast avond allemaal.
 
Wij hebben een vrieskast(je). En daarin, vandaar de naam vriest het. Het is er dus koud. Zelfs dusdanig koud dat er sprake is van ijsvorming. Het dat heeft groteske vormen aangenomen. Volgens mijn lief was het dus tijd om dat overtollige ijs eruit te halen want anders dan wordt het meer een ijskast. Zoals westerlingen dit soort dingen vaak, foutief, benamen. Dus hebben we de zaak laten ontdooien en netjes gereinigd. Want wij zijn, zoals jullie allang weten nette mensen waar reinheid hoog in het vaandel staat.

Daarnaast is ons huis voorzien van een nieuw verwarmingsapparaat. Dat ding moet er voor zorgdragen dat ik ook in de winter met enige trots naar beneden kan kijken. Kou beïnvloed het e.e.a. nogal nadelig. Maar deze machinerie moet er ook voor zorgdragen dat wij in de keuken kunnen beschikken over verwarmd water. Dat doet hij dan ook. Maar het neemt er nogal de tijd voor. Tijd dus voor een keukenboiler onderin het aanrechtkastje. Dat ding is er met het benodigde aansluit materiaal. Nu moet ik alleen de zin nog vinden om het geval te installeren.
Vriezer ontdooien doe je in de winter. Kan de inhoud mooi even buiten staan.

Had die beste man/vrouw/neutraal niet even die boiler kunnen aansluiten toen die nieuwe ketel ook werd opgehangen??

Hier nu ook een boiler en in mijn vorige huis ook. Dat heeft toch wel het hoogste comfort.
 
En dan ben je lekker aan het werk. Komt ineens je ex collega binnen stappen met een nieuw apparaat.

Blijkt deze ex collega nu voor een filrma te werken die apparatuur komt installeren.

Wel erg leuk!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Ice78: moet jij nog werken straks?nee morgen om 1600 uur weer
      Terug
      Bovenaan