Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond Marcel.
 
1 goedenavond mensen van het aquarium- of andersoortig dierengebeuren.
 
Avond allemaal.
Het was weer een winderige maar heerlijke dag om buiten te vertoeven.
 
Avond heren en dames.

@NicoleE af en toe kon je hier beter niet buiten zijn. Op een gegeven moment kon de dakgoot het regenwater niet afvoeren en stroomde het over. Buienlijn trok hier precies over vanmiddag.
 
Avond binnenkomers en het was hier een kurkdroge dag in de stad maar hogerop in de provincie is vanmorgen wel een flinke bui gevallen.
Maar ja wie gaat daar dan ook wonen he:DD
 
Vriezer ontdooien doe je in de winter. Kan de inhoud mooi even buiten staan.

Had die beste man/vrouw/neutraal niet even die boiler kunnen aansluiten toen die nieuwe ketel ook werd opgehangen??

Hier nu ook een boiler en in mijn vorige huis ook. Dat heeft toch wel het hoogste comfort.
Wij eten de vriezer gewoon leeg.... Deur open en het ding is zo ontdooid met dit weer!
De man werd alleen betaald voor het aansluiten van de verwarmingsketel. Bovendien het instaleren van een keukenboiler is nu niet echt rocket science. Is zo gebeurd en het houdt me van de straat.
 
Wij eten de vriezer gewoon leeg.... Deur open en het ding is zo ontdooid met dit weer!
Ja recent ook gedaan. Kilootje vlees even in de koelkast gelegd en gaan maar.
 
Wij eten de vriezer gewoon leeg....
Jee dat kan ik niet doen want dan moet ik 4 pakken kroketten, 3 pakken frikandellen, 2 pakken bamischijven en 3 kilo diepvries friet opeten:DD
 
Avond
Zucht net weer een mail van delta over de aanleg glasvezel is weer een kwartaal op geschoven nu tweede kwartaal 2024 :stom:
Maar als de trend zich voortzet zal het 2025 worden ze zijn tenslotte al begonnen in 2020
 
In de oneven jaren doen ze niets Jaap dus ik denk dat het dan 2026 gaat worden😉
Plannen blijkt soms erg moeilijk te zijn voor bepaalde bedrijven. Ook wij wachten hier nog op glasvezel maar ook KPN is niet echt snel.
 
Nou, ik ben uiterlijk 15 september dr weer vanaf van die glaswezels van Caiway. Lekker weer terug naar mn vertrouwde Ziggo.
 
In de oneven jaren doen ze niets Jaap dus ik denk dat het dan 2026 gaat worden😉
Plannen blijkt soms erg moeilijk te zijn voor bepaalde bedrijven. Ook wij wachten hier nog op glasvezel maar ook KPN is niet echt snel.
naar ik begrijp ligt hier de gemeente dwars en provincie met ineens meerdere eisen op het gebied van bodem onderzoek
eerst met veel bombarie aankondigen dat ze een overeenkomst hebben gesloten met delta en dan met extra eisen komen
ach ja zo krijg je ook je begroting (gemeente) sluitend
gas en Electra leidingen gaan wel zonder onderzoek de grond is stoep is al 5 keer open geweest en weer dicht had de 6 keer ook zonder dat bodemonderzoek gekund lijkt me
Maar zal het wel verkeerd zien:juggle:
 
In de oneven jaren doen ze niets Jaap dus ik denk dat het dan 2026 gaat worden😉
Plannen blijkt soms erg moeilijk te zijn voor bepaalde bedrijven. Ook wij wachten hier nog op glasvezel maar ook KPN is niet echt snel.
Hier heeft e-fiber de stoepen open gebroken om de kabels te trekken. De koekenbakkers konden met veel moeite amper een vlakke stoep terug leggen. In een dorp hier in de buurt heeft de gemeente zelfs gezegd dat ze niets meer open mogen breken en zijn ze bezig om een andere firma te contracteren. Zal wel aanbesteding zijn neem ik aan.

Nu willen ze nog bij iedereen de aansluiting binnen aanleggen. Breek me de bek niet open over E-fiber/Fiber-tel. Ik zal er maar niet verder op ingaan :DD
 
Moge Annemarie.
 
Goedemorgen.

Glasfibers zijn van nature erg prikkelbaar.
 
Moge Corne.

Ik zal zo even naar de kapper want ja ook dat schijnt af en toe te moeten.
 
Moge Don en maak je net als ik doe niet te druk:DD
 
Goedemorgen en dan is het alweer dinsdag.
 
Moge Tom en het is inderdaad de dag voor woensdag😉
 
Bijna vergeten een Goede morgen vanuit een lichtbewolkt Andijk
Nu nog maar een :koffie: doen
 
Ik zeg alvast middag allemaal en eet smakelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: morgen komt het er weer uit
      Terug
      Bovenaan