Avond Marcel.
Wij eten de vriezer gewoon leeg.... Deur open en het ding is zo ontdooid met dit weer!Vriezer ontdooien doe je in de winter. Kan de inhoud mooi even buiten staan.
Had die beste man/vrouw/neutraal niet even die boiler kunnen aansluiten toen die nieuwe ketel ook werd opgehangen??
Hier nu ook een boiler en in mijn vorige huis ook. Dat heeft toch wel het hoogste comfort.
Ja recent ook gedaan. Kilootje vlees even in de koelkast gelegd en gaan maar.Wij eten de vriezer gewoon leeg.... Deur open en het ding is zo ontdooid met dit weer!
Jee dat kan ik niet doen want dan moet ik 4 pakken kroketten, 3 pakken frikandellen, 2 pakken bamischijven en 3 kilo diepvries friet opetenWij eten de vriezer gewoon leeg....
dat is toch in 3 dagen wel op bij jou....Jee dat kan ik niet doen want dan moet ik 4 pakken kroketten, 3 pakken frikandellen, 2 pakken bamischijven en 3 kilo diepvries friet opeten
Nou dan zou ik tonnetje rond zijn en met 74 kilo kun je dat niet echt zeggen Don.dat is toch in 3 dagen wel op bij jou....
naar ik begrijp ligt hier de gemeente dwars en provincie met ineens meerdere eisen op het gebied van bodem onderzoekIn de oneven jaren doen ze niets Jaap dus ik denk dat het dan 2026 gaat worden😉
Plannen blijkt soms erg moeilijk te zijn voor bepaalde bedrijven. Ook wij wachten hier nog op glasvezel maar ook KPN is niet echt snel.
Hier heeft e-fiber de stoepen open gebroken om de kabels te trekken. De koekenbakkers konden met veel moeite amper een vlakke stoep terug leggen. In een dorp hier in de buurt heeft de gemeente zelfs gezegd dat ze niets meer open mogen breken en zijn ze bezig om een andere firma te contracteren. Zal wel aanbesteding zijn neem ik aan.In de oneven jaren doen ze niets Jaap dus ik denk dat het dan 2026 gaat worden😉
Plannen blijkt soms erg moeilijk te zijn voor bepaalde bedrijven. Ook wij wachten hier nog op glasvezel maar ook KPN is niet echt snel.
Minder dan de woensdag, maar nog steeds beter dan de maandagGoedemorgen en dan is het alweer dinsdag.
Voor je het weet is het weer maandag oftewel dan is je weekend weer voorbijMinder dan de woensdag, maar nog steeds beter dan de maandag
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.