Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge binnenkomers en de eerste bui hebben we net gehad.
 
Mogge.
 
Geintje van mn baas. Gisteravond een bbq gehad met de afdeling en vandaag om 9 uur een afstudeerder. Het merendeel zit hier dus brak/slaperig😆
Nou welterusten dan JW:DD
 
Ah OK, nooit naar deze waardes gekeken. Zal eens kijken waar ze staan. Zal er gegarandeerd iedere keer overheen kijken. Gebruik buienradar niet zoveel, maar grondtemperatuur vond ik wel een hele in interessante ivm het lopen met de honden, al is die temp in de zon veel en veel hoger.
Grondtemperatuur is op bijna dezelfde manier te meten als water temperatuur. In mijn geval doe ik dit laatste met mijn grote teen. Voor de grondtemperatuur, zeker als het voor je dieren gaat lijkt het me afdoende om even je schoenen en verdere voetbedekking te verwijderen. Om alvorens het voor je honden het te volgen pad te testen. Daarbij in aanmerking nemend dat de pootjes, beter de voetkussentjes van je dieren uiterst kunnen gevoelig zijn. Uiteraard heeft een ieder dit over voor de dierlijke vriendjes en vriendinnetjes. 🙂🙂🙂
 
Geintje van mn baas. Gisteravond een bbq gehad met de afdeling en vandaag om 9 uur een afstudeerder. Het merendeel zit hier dus brak/slaperig😆
Domme baas. Zo'n BBQ organiseer, vanuit zijn gezichtspunt, je toch op zondagmorgen van 9:00 uur tot 12:00 uur?🙂🙂😉
 
Uiteraard vergeet ik mijn groet die natuurlijk node gemist kan worden door jullie. Nou ja, hier is de groet. De groet, kennelijk is een groet niet onzijdig. Oh, in dit geval ook nog mannelijk. Dat komt mooi uit: Hallo goede vrienden én vriendinnen. Even voorzichtig en niet noodzakelijkerwijs in deze volgorde!
 
Goedewoensdagmiddag. De midweekzaag weer ontweken en we gaan richting vrijdag met de werkweek.
 
Goedemiddag
 
Avond allemaal.
 
Avond JW en jij ook smakelijk eten.
 
Ook hier goedenavond.
 
Avond, na het eten de wandeling gedaan. De Tour is wel beslist denk ik. Wat een kracht in dat ranke lijf van Vingegaard zeg.
even op de been blijven de laatste dagen en deze is ook binnen.

gister een nieuwe filtercassette besteld voor de heet-water kraan à €47,50. Zojuist bezorgd met de avondservice van DHL. denk een studente die wat bij wil verdienen met bezorging. De zoon moest ff in de ogen wrijven voor de verschijning van zoiets moois. volgende keer moet hij maar het pakketje aannemen…. 😉
 
Goedenavond, bij ons zijn de pannen ook weer leeg.
 
Net bericht ontvangen kleinzoon vandaag 100e duik gemaakt.
Zo te zien was hij er wel blij mee.
361947500_3613122348974544_546251070958057865_n.jpg

361904941_3613122322307880_6429496505286432441_n.jpg
 
Avond. Rust hier, dus : Wij pakt de paling in. Ajuu en tot morgen,
 
Middag allemaal. Het is zonnig en 19 graden aldus John Pelleboer:DD
 
Die komt binnenkort net als de Wolven ook hier de grens over:DD

 
Avond, na het eten de wandeling gedaan. De Tour is wel beslist denk ik. Wat een kracht in dat ranke lijf van Vingegaard zeg.
even op de been blijven de laatste dagen en deze is ook binnen.

gister een nieuwe filtercassette besteld voor de heet-water kraan à €47,50. Zojuist bezorgd met de avondservice van DHL. denk een studente die wat bij wil verdienen met bezorging. De zoon moest ff in de ogen wrijven voor de verschijning van zoiets moois. volgende keer moet hij maar het pakketje aannemen…. 😉
De zoon ziet een schone verschijning, uiteraard heb jij de andere kant opgekeken terwijl je het pakketje aannam. Vermoed ik maar zo hoor.😉
 
Voor de mensen die het interesseert, het is hier droog hoewel er dreigende wolken overvlieden. Die echter hun ongetwijfeld zware lading althans hierboven binnenhouden. Dat moet ook want mijn lief heeft te drogen was buiten aan een rek gehangen. Goedemiddag allemaal!!
 
Goedemorgen

Die komt binnenkort net als de Wolven ook hier de grens over:DD

In 1938, ik weet, het is lang geleden, maar het verhaal is nog steeds levendig in Sittard, liep een leeuw de stampvolle kerk in.



64954fe6f1b1a425929ce0a1_Asor.jpg
 
De zoon ziet een schone verschijning, uiteraard heb jij de andere kant opgekeken terwijl je het pakketje aannam. Vermoed ik maar zo hoor.😉
Ben, je weet toch… je mag ‘buiten’ trek krijgen…als je maar thuis gaat eten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      BlupGup: hond uitlaten 😀
      Terug
      Bovenaan