Middag Ben.
Volgens mij was dat gister al😱Waarbij ik jullie veel genoegen toewens!!!
Volgens mij was dat gister al😱Waarbij ik jullie veel genoegen toewens!!!
Tssst....Ja dat dacht ik al te zien want ik zag het toen ik bij je over de schutting keek😉
Denkend aan je buurvrouw, dat was ook gisteren dus je hebt nog wel wat te doen vandaag. Goedemiddag trouwens!Middag Ben.
Volgens mij was dat gister al😱
Is er wat in de aanbieding? Omdat je zo‘n haast maakt.Moge Marcel en ik race zo maar ff weer naar Frits toe.
Ik ga altijd om 9 uur dan ben ik daarna klaar om te verversen.Is er wat in de aanbieding? Omdat je zo‘n haast maakt.
Middag Ben en ik denk zelf dat die hele functie van Koning de prullenbak in kan en dat scheelt een hoop geld.
Nou niet alleen qua kosten maar bestuurlijk doet Willem ook weinig dus ja als je dan kijkt wat hij aan geld krijgt dan denk ik dat moet anders kunnen.
Biden zie je nog vaak "in actie" en ja niet vallend of verdwaald bedoel ik dan maar Willem zie je dat minder doen. Daarbij is het een belachelijk systeem dat je door erfopvolging je zomaar Koning mag noemen.
Als je bij de geboorte door het goede gaatje kruipt dan heb je mazzel. Dus naast de kosten vindt dat een leider van een land altijd gekozen moet zijn.
O ja hij is wel goed in stamelend excuus aanbieden
Of het de wens van het volk is dat weet ik niet maar ja de manier waarop hij de titel krijgt vindt ik al heel krom. Als zoon van de burgemeester wordt je niet ook later burgemeester.
Maar goed een ieder mag hier het zijne van denken maar ik vindt het een hele dure functie en al een hele verkeerde manier om die functie te verkrijgen.
Dus hup, het hele systeem op de schop en hiervoor verkiezingen houden
Nee joh, die heeft geen ervaring en als die Europa in moet dan doet ze dat per koe. Dan nog liever Timmermans maar ja daar zou ik ook niet op stemmen.Caroline vd Plas for president.
Zie ik liever Maxima als representatie, maar smaken verschillen 🙂
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.