Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja dat dacht ik al te zien want ik zag het toen ik bij je over de schutting keek😉
Tssst....
bloot-in-eigen-tuin.jpg
 
Middag, paar regendruppels hier gehad. Waterwissel gedaan. rust nu. Morgen met de ega een uitje naar Ouwehand dierenpark. Je moet toch eens wat leuks doen als je beiden een dag vrij hebt.
 
Middag Albert en het is hier NOG droog.
 
Avond allemaal.
 
Avond. Zo naar verjaardagsfeestje van zus en zwager, beide 60 geworden en dat moet dus goed gevierd worden, op naar de kroeg dus.
 
Avond Albert en van harte met de familie en laat ze maar een poepie ruiken in de kroeg😉
 
Goedenavond
 
Mogge, geweldig verjaardagsparty gehad van zus en zwager. Feest met lekkere hapjes, warm of koud. Eind vd avond een puntzak met friet als afscheid. En de muziek werd verzorgd door een DJ. Oud en nieuwe muziek werd er gedraaid.

nu nog een beetje duf in de kop. Zo naar Rhenen om Ouwehands Dierenpark weer eens te bezoeken.
wilde eigenlijk wel weer eens naar Osnabruck Zoo, maar dat blijft op het lijstje voor later.
 
Moge Albert en veel plezier vandaag.
 
Goedemorgen.

Hier een dag met een aantal kleine klusjes.

Paar plintjes aanbrengen. Hier en daar nog een streepje kit.
Misschien nog een likje verf hier en daar.
Cube ververssen. En evt nog wat in de tuin.
 
Moge Marcel en ik race zo maar ff weer naar Frits toe.
 
Middag allemaal.
 
Goedemiddag, zou eigenlijk vanavond ook naar een verjaardags feestje moeten van onze kleinzoon die vandaag 17 is geworden maar gaat niet lukken.
Kan geen Privéjet vinden om naar Egypte te vliegen. :DD
 
Van harte met de kleinzoon Tom.
 
  • Leuk
Waarderingen: iTom
Onze Koning komt ook uit Griekenland per Privé Jet om even ja te knikken bij een vervanging van een , nota bene demissionaire, minister. Bij Kaag kon het destijds, ze had Corona, wel even digitaal. Nu niet?
Maar de Koning is, om z'n papiertjes geldig te houden, ook wat vlieguurtjes nodig? Volgens mijn bescheiden mening was dit alles niet echt nodig.

Mijn groet wel; goedemiddag allemaal!
 
Middag Ben en ik denk zelf dat die hele functie van Koning de prullenbak in kan en dat scheelt een hoop geld.
 
Middag Ben en ik denk zelf dat die hele functie van Koning de prullenbak in kan en dat scheelt een hoop geld.

Want de verkiezing van een president en alles wat er omheen hangt is zoveel goedkoper? Plus, kijkend naar wat Nederland kiest bij verkiezingen zou ik er niet blind vanuit gaan dat je met een verkozen president beter af bent.

Ik vind ons koningshuis niet ideaal, maar verre te verkiezen boven het alternatief.
 
Nou niet alleen qua kosten maar bestuurlijk doet Willem ook weinig dus ja als je dan kijkt wat hij aan geld krijgt dan denk ik dat moet anders kunnen.
Biden zie je nog vaak "in actie" en ja niet vallend of verdwaald bedoel ik dan maar Willem zie je dat minder doen. Daarbij is het een belachelijk systeem dat je door erfopvolging je zomaar Koning mag noemen.
Als je bij de geboorte door het goede gaatje kruipt dan heb je mazzel. Dus naast de kosten vindt dat een leider van een land altijd gekozen moet zijn.
 
Nou niet alleen qua kosten maar bestuurlijk doet Willem ook weinig dus ja als je dan kijkt wat hij aan geld krijgt dan denk ik dat moet anders kunnen.
Biden zie je nog vaak "in actie" en ja niet vallend of verdwaald bedoel ik dan maar Willem zie je dat minder doen. Daarbij is het een belachelijk systeem dat je door erfopvolging je zomaar Koning mag noemen.
Als je bij de geboorte door het goede gaatje kruipt dan heb je mazzel. Dus naast de kosten vindt dat een leider van een land altijd gekozen moet zijn.

Dat onze koning/koningin niets meer mag en kan in bestuurlijke zin is de wens van de regering/het volk, juist omdat dit geen gekozen positie betreft.

Blijft over een ceremoniele functie en status naar buiten, wat behoorlijk wat positieve effecten schijnt te hebben internationaal gezien, van wat ik er van gelezen heb.
 
O ja hij is wel goed in stamelend excuus aanbieden:DD
Of het de wens van het volk is dat weet ik niet maar ja de manier waarop hij de titel krijgt vindt ik al heel krom. Als zoon van de burgemeester wordt je niet ook later burgemeester.
Maar goed een ieder mag hier het zijne van denken maar ik vindt het een hele dure functie en al een hele verkeerde manier om die functie te verkrijgen.
Dus hup, het hele systeem op de schop en hiervoor verkiezingen houden:!
 
O ja hij is wel goed in stamelend excuus aanbieden:DD
Of het de wens van het volk is dat weet ik niet maar ja de manier waarop hij de titel krijgt vindt ik al heel krom. Als zoon van de burgemeester wordt je niet ook later burgemeester.
Maar goed een ieder mag hier het zijne van denken maar ik vindt het een hele dure functie en al een hele verkeerde manier om die functie te verkrijgen.
Dus hup, het hele systeem op de schop en hiervoor verkiezingen houden:!

Caroline vd Plas for president.
Zie ik liever Maxima als representatie, maar smaken verschillen 🙂
 
Caroline vd Plas for president.
Zie ik liever Maxima als representatie, maar smaken verschillen 🙂
Nee joh, die heeft geen ervaring en als die Europa in moet dan doet ze dat per koe:DD. Dan nog liever Timmermans maar ja daar zou ik ook niet op stemmen.
Ze zien maar wie het wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
      Chat Bot: Ice78 has left the room.
      Terug
      Bovenaan