Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemiddag overigens. Werkdag voorbij. Vanavond naar het Theater in Hardenberg naar de Race Theatershow met Olav Mol en Jack Plooij.
 
Middag Albert en alvast veel plezier vanavond.
 
Avond Thea en alle andere leden.

Nou leuke sprint in de Tour maar ja Nederlands succes is er erg weinig en veel kans op overwinningen zijn er niet meer.
 
  • Leuk
Waarderingen: iTom
Dag buurvrouw en hier schijnt de zon in de tuin dus ik denk bij jou ook:daisy:
 
Ja ik wil graag alles weten en graag van alles op de hoogte blijven dus zo af en toe werp ik een blik over de schutting. Maar wees gerust hoor, mn blik gaat niet door je ramen ondanks dat scherven geluk brengen:DD
 
Avond allemaal:petjeaf:
De vakantie stond voor de deur dus die heb ik maar binnen gelaten:DD
 
Zo lekker fris gedouched.

En het begint nu flink te waaien buiten. Misschien klein buitje op komst…
 
Er zijn hier zo veel dingen fout……….


Af en toe staat het schaamrood op de wangen. Omdat ik ook een mens ben.

Wat verwacht je van een kip nugget?
Hoort een kind op de achterbank te eten?
Hoe durf je een ander aan te klagen voor jou stomme, domme, idiote gedrag.
 
Er zijn hier zo veel dingen fout……….


Af en toe staat het schaamrood op de wangen. Omdat ik ook een mens ben.

Wat verwacht je van een kip nugget?
Hoort een kind op de achterbank te eten?
Hoe durf je een ander aan te klagen voor jou stomme, domme, idiote gedrag.
De kippen nemen wraak! Ze doe nu al aan brandmerken van mensen. Ik dacht dat het in florida gebruikelijk was om een brandwond bij elke happy meal te krijgen. Sommige mensen willen gewoon het onderste uit de kan... 15 miljoen!

Het is wel een beetje tegenstrijdig dat een happy meal kinderen niet happy kan maken. Zou een happymeal niet bijtklaar moeten zijn? Dat terzijde toch wel de verantwoordelijkheid van zn ouder ja...
 
De kippen nemen wraak! Ze doe nu al aan brandmerken van mensen. Ik dacht dat het in florida gebruikelijk was om een brandwond bij elke happy meal te krijgen. Sommige mensen willen gewoon het onderste uit de kan... 15 miljoen!

Het is wel een beetje tegenstrijdig dat een happy meal kinderen niet happy kan maken. Zou een happymeal niet bijtklaar moeten zijn? Dat terzijde toch wel de verantwoordelijkheid van zn ouder ja...
Nou van 8 ton zou ik behoorlijk happy worden:DD
Amerika is sowieso een land van gekken, zoals een fabrikant aanklagen omdat er niet in de handleiding stond dat je je kat niet kunt drogen in een magnetron:juggle:
 
Moge Marcel en JW.
 
Goedemorgen allemaal.
 
T is vrijdag. Dus om 12u weekend.


Goedemorgen allen.
 
Moge Corne en Albert.
 
Goede morgen :koffie:
 
Middag allemaal.
 
Goedenmiddag.
 
Middag Marjan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      BlupGup: hond uitlaten 😀
      Terug
      Bovenaan