Goedemiddag overigens. Werkdag voorbij. Vanavond naar het Theater in Hardenberg naar de Race Theatershow met Olav Mol en Jack Plooij.
Hier ook idd!Dag buurvrouw en hier schijnt de zon in de tuin dus ik denk bij jou ook
Ja dat dacht ik al te zien want ik zag het toen ik bij je over de schutting keek😉Hier ook idd!
Was jij dat 😱Ja dat dacht ik al te zien want ik zag het toen ik bij je over de schutting keek😉
Die hadden wij om 4 uur maar gelukkig blijft het de komende 14 dagen hier tussen de 19 en 21 graden dus prima temperatuur.Misschien klein buitje op komst…
Hier ook zag ik net.Die hadden wij om 4 uur maar gelukkig blijft het de komende 14 dagen hier tussen de 19 en 21 graden dus prima temperatuur.
De kippen nemen wraak! Ze doe nu al aan brandmerken van mensen. Ik dacht dat het in florida gebruikelijk was om een brandwond bij elke happy meal te krijgen. Sommige mensen willen gewoon het onderste uit de kan... 15 miljoen!Er zijn hier zo veel dingen fout……….
https://nos.nl/artikel/2483573-meis...llar-na-brandwonden-door-kipnugget-mcdonald-s
Af en toe staat het schaamrood op de wangen. Omdat ik ook een mens ben.
Wat verwacht je van een kip nugget?
Hoort een kind op de achterbank te eten?
Hoe durf je een ander aan te klagen voor jou stomme, domme, idiote gedrag.
Nou van 8 ton zou ik behoorlijk happy wordenDe kippen nemen wraak! Ze doe nu al aan brandmerken van mensen. Ik dacht dat het in florida gebruikelijk was om een brandwond bij elke happy meal te krijgen. Sommige mensen willen gewoon het onderste uit de kan... 15 miljoen!
Het is wel een beetje tegenstrijdig dat een happy meal kinderen niet happy kan maken. Zou een happymeal niet bijtklaar moeten zijn? Dat terzijde toch wel de verantwoordelijkheid van zn ouder ja...
Waarbij ik jullie veel genoegen toewens!!!Goedemiddag overigens. Werkdag voorbij. Vanavond naar het Theater in Hardenberg naar de Race Theatershow met Olav Mol en Jack Plooij.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.