Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook goedemiddag, het gaat snel.
Voor je het weet is het alweer Kerst.
 
Ook goedemiddag, het gaat snel.
Voor je het weet is het alweer Kerst.
Oh jij hebt ook je kerstboom alvast opgetuigd! Ik was al bang dat ik de enige was. Je kan maar nooit optijd beginnen met de pepernoten en kerstversiering. Het is tenslotte traditie om er veel te vroeg aan te beginnen 😁 en volgens traditie er over te klagen dat het te vroeg is ook. Kerst begint eigenlijk al als net voorbij is. Je kan er nooit lang genoeg mee bezig zijn!
 
Goedemiddag.
 
Jee dat kan ik niet doen want dan moet ik 4 pakken kroketten, 3 pakken frikandellen, 2 pakken bamischijven en 3 kilo diepvries friet opeten:DD
Die hoeveelheden heb je ruimschoots al eens gegeten dus lijkt het geen probleem dit nog eens te doen. De woorden je tijd verdelen komen hier misschien van pas....🙂🙂🙂
 
Geen weerberichten vandaag? Dan maar een "kale" verder niets omvattende groet: Hallo brave mensen.
 
Wat wo’j heurn uut n Almanak?
Wij hebben genoeg aan hetgeen we vanuit onze huiskamer zien. Maar er zijn hier inderdaad mensen die graag weten hoe het weer elders is. En dat is vreemd want je hebt alleen iets te maken met de weersomstandigheden bij jou, toch?🙂🙂😉
 
Geen weerberichten vandaag?
Nou je leest ze graag dus bij deze:
Het is 21 graden wisselend bewolkt met daarnet enkele druppels regen.

Middag binnenkomers.
 
Geen weerberichten vandaag? Dan maar een "kale" verder niets omvattende groet: Hallo brave mensen.
Nou speciaal voor jou het weerbericht! Vind het weer maar niets. Helemaal niet nederlands. Het is niet te nat, het is niet te koud, niet te warm niet te droog. Het is precies goed en dat maakt het gewoon helemaal fout!
 
Nou speciaal voor jou het weerbericht! Vind het weer maar niets. Helemaal niet nederlands. Het is niet te nat, het is niet te koud, niet te warm niet te droog. Het is precies goed en dat maakt het gewoon helemaal fout!
Ja we moeten toch wat te klagen hebben als Nederlanders he😉
 
Ja we moeten toch wat te klagen hebben als Nederlanders he😉
Ja ik denk ik trek vandaag me modieuze regenlaarzen en bijpassend parapluhoedje aan vandaag maar ik was dus de enige. Loop ik even voorschut
 
Even een waarschuwing als je naar Zuid-Europa wil of andere landen met hogere temperaturen dan rond de 40 grdn.
FB_IMG_1689685064916.jpg
 
Even een waarschuwing als je naar Zuid-Europa wil of andere landen met hogere temperaturen dan rond de 40 grdn.Bekijk bijlage 362889
Met zulke temperaturen op zn strand heb ik aan sokken niet genoeg. Dan zal ik toch op zn minst een piliparasol nodig hebben of k moet voor goed gegaarde braadworst willen gaan. Word al vegetarier als ik er aan denk.

Je zal dr maar staan met een kraampje en dan roepen, Vérse gehakballún komt dat zien braadworst van de grill! En dan met een bordje er bij met de tekst er op, "nog niet telaat? Koop dan hier uw zonnebrand creme." Dan heb je toch wel voornamelijk alle doelgroepen te pakken dacht ik zo! Gat in de markt ik zeg het je!
 
Ik zeg alvast fijne avond allemaal.
 
Middag.

Hier is het.

Nu​

Temperatuur24,7°C
Gevoelstemperatuur25,8°C
Grondtemperatuur28,1°C
Regen0 mm
Zonintensiteit507 W/m2
Luchtdruk1016 hPa
i
Luchtvochtigheid 42%
Windkracht1 Bft
i
WindrichtingNW
i
Windstoten10 km/u
i
Zicht44,7 km
Laatste meting17:30
 
Avond Marcel en ik ben dik tevreden met de 21 graden die we hier hebben.
 
Middag.

Hier is het.

Nu​

Temperatuur24,7°C
Gevoelstemperatuur25,8°C
Grondtemperatuur28,1°C
Regen0 mm
Zonintensiteit507 W/m2
Luchtdruk1016 hPa
i
Luchtvochtigheid42%
Windkracht1 Bft
i
WindrichtingNW
i
Windstoten10 km/u
i
Zicht44,7 km
Laatste meting17:30
Waar haal je deze gegevens vandaan?
 
Avond, lekker even een wandeling gedaan van een 40 minuten. Nu even op temperatuur komen in de tuinstoel.
 
Ah OK, nooit naar deze waardes gekeken. Zal eens kijken waar ze staan. Zal er gegarandeerd iedere keer overheen kijken. Gebruik buienradar niet zoveel, maar grondtemperatuur vond ik wel een hele in interessante ivm het lopen met de honden, al is die temp in de zon veel en veel hoger.
 
Goedemorgen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: morgen komt het er weer uit
      Terug
      Bovenaan