Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
O, o, o 🤣 Mannenvoetbal en vrouwenvoetbal zijn sowieso niet te vergelijken, beiden spelen in een ander universum. Niet te vergelijken. Daarbij spelen veel mannen regelmatig als mietjes met al dat overdreven theater zodra hun veter geraakt wordt. Zou een hoop schelen als ze daarvoor eens geel gingen trekken:DD
De mannen voetballers moeten eens kijken naar de wielrenners. Die hoor je niet klagen als ze een week lang iedere dag 150 tot 200km moeten rijden. Soms met vallen en opstaan.
De voetbalmannen zuchten al in een toernooi dat ze na 3 dagen weer 2 x 45 minuten moeten voetballen of als het gras iets te hoog staat.
 
Haha Tom maar dit was slecht hoor met veel balverlies maar ja de dames zijn ook geen elftal dat dit keer kampioen kan worden. Portugal staat 21 of 24 ste op de ranglijst maar goed het toernooi is net begonnen.
Maar dat is een aanname en ik verwacht ook niet dat ze kampioen gaan worden maar daarom is het toch niet nodig om het gelijk af te kraken. :stom:
Ik ken genoeg ouders die dochters hebben die voetballen en met groot plezier.
 
Zo nu verder, de Grand depart Tour de France voor Dames begint zo.
Ook leuk om te volgen.
Ik ben een fan van vrouwensporters.;))
 
Na de weersberichten beken te hebben van meerdere kanten blijkt dat de luchtvochtigheid hoog is. Bovendien kunnen we als extraatje ook lezen over de kennis die men over allerlei sporten tentoon stelt...
Daarnaast mogen en worden de diverse groeten ook niet gemist.

Aan dat alles voeg ik dan graag mijn groet toe. Een goede dag voor iedereen!
 
Middag, vanmorgen een polo aangetrokken, maar toch even omgeruild voor een t-shirt en hoody. Lekker warm zo.
 
maar daarom is het toch niet nodig om het gelijk af te kraken
Nee dat klopt maar het was geen mooie of goede pot om te zien met veel fouten.

Middag binnenkomers.
 
Middag JW en je bent weer het zonnetje op het AF vandaag:daisy:
 
Goedemiddag,
ik schakel net in bij de dames wielrennen. Met nog minder dan 60 km te gaan rijden ze wel heel braaf met 'maar' zo'n 40 km per uur. Toen ze net gestart waren ook al, zie het nu weer. Omdat niemand durft (?) is er tijd zat om af en toe helemaal niet te trappen.
Ik geloof dat ik maar weinig begrijp van het wielrennen.
 
Middag, hazenslaapje gedaan en nu richting F1 start. Kijken of er wat spanning op zit vandaag.
 
Jazekers heb ik vakantie, wel twee hele weken:DD
Zijn ze in het hooge noorden ook van de ketting af?
Ja de scholen hebben vrijdag vakantie gekregen en moeten op 6 september weer opengaan als alles volgens plan verloopt.
 
Goedemiddag,
ik schakel net in bij de dames wielrennen. Met nog minder dan 60 km te gaan rijden ze wel heel braaf met 'maar' zo'n 40 km per uur. Toen ze net gestart waren ook al, zie het nu weer. Omdat niemand durft (?) is er tijd zat om af en toe helemaal niet te trappen.
Ik geloof dat ik maar weinig begrijp van het wielrennen.
Misschien zij die fietsen ook niet?🙂🙂🙂
 
Misschien zij die fietsen ook niet?🙂🙂🙂
Geen idee Ben, maar de koers was net zo tam als het commentaar dus ik ben weg geschakeld. Dadelijk nog eens proberen.
 
Ja de scholen hebben vrijdag vakantie gekregen en moeten op 6 september weer opengaan als alles volgens plan verloopt.
Dat komt dan mooi uit want bij ons hebben daarnaast de kinderen ook vrij en omdat ze zonder de kinderen weinig te doen hebben mag het personeel ook genieten van de vakantie. 🙂🙂🙂
 
Ik geloof dat ik maar weinig begrijp van het wielrennen.
Tja als je heel hard gaat fietsen dan ga je zweten en dan wordt je nog moe ook in het ergste geval.

Kijk maar eens bij de heren straks want die doen het vast nog rustiger aan en soms gaan ze nog aan de pimpel ook onderweg:DD😉
 
Tja als je heel hard gaat fietsen dan ga je zweten en dan wordt je nog moe ook in het ergste geval.

Kijk maar eens bij de heren straks want die doen het vast nog rustiger aan en soms gaan ze nog aan de pimpel ook onderweg:DD😉
Van fietsen kan je moe worden maar het spreekwoord zegt ook al: Wie een kuil graaft voor een ander wordt moe.
 
Ga ik van de week doen, woensdag komt pas de nieuwe voorraaad testers.
Ik zou dagelijks 50% verversen.

Garnalen gaan alleen de bak uit, als het water slecht is.

Heb ik hier ook gehad, na een filnke verbouwing van de bak. Zat ook een dekruit op.
 
Middag Marcel.
 
Middag John.

Hier laten we straks wat pizza’s bezorgen. Wel van de echte Italiaan.
 
Een oprechte goede-bijna-avond gewenst:DD
Tevens alvast eetsmakelijk, hier gaan we zomestrakjes lekker gourmetten🤤
 
Avond allemaal.
 
Avond heren en hier gaan we de laatste rondjes van de Tour bekijken.
 
Dat was de Tour en de Belgen hebben het beduidend beter gedaan dan de Nederlanders. Maar ja de tijden van Zoetemelk en de Kneet die kennen we niet meer.
 
  • Wow
Waarderingen: iTom
Dat was de Tour en de Belgen hebben het beduidend beter gedaan dan de Nederlanders. Maar ja de tijden van Zoetemelk en de Kneet die kennen we niet meer.
Volgens mij is Jumbo Visma toch echt Nederlands. Net als MAX Verstappen. De grote winnaars vd laatste tijd… 🙂
 
  • Leuk
Waarderingen: iTom
Goedenavond.
Je zal toch nu op Rhodos vakantie hebben.
Je zal toch nu op Rhodos wonen, is veel erger dan daar vakantie vieren.
 
Volgens mij is Jumbo Visma toch echt Nederlands. Net als MAX Verstappen. De grote winnaars vd laatste tijd… 🙂
Ik doel op Nederlandse renners Albert maar dat leek me wel duidelijk😉. Slechts 1 etappe gewonnen en dat was vroeger wel anders maar de laatste jaren winnen de Nederlanders amper nog echt etappes. Maar ja de gouden jaren van de Nederlandse wielrenners in de Tour ligt dan ook al decennia achter ons.
 
Goedemorgen allemaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
      Chat Bot: Ice78 has left the room.
      Terug
      Bovenaan