Moge Marjan.
Daar zijn de meningen over verdeeld…..Moge Marcel. Ja een week begint vaak na de zondag😉
De dames voorspellen zelf al niet veel leuke wedstrijden dus dat zegt me alweer genoeg. Daar gaan we midden in de nacht dus niet het bed voor uitO, o, o, wat zijn we weer positief.
Moge Lex en ik ben blij dat je het al zelf zegt want anders had ik op mn driewieler even langs moeten komenMorgen, tijdje niet zo actief geweest hier....zal m'n leven gaan beteren🙂
Middag John, supporter je na de Duitsche mannen nu ook de Duitsche vrouwen?😳Moge JW en eindelijk een leuke pot voetbal met net de derde goal voor Duitsland maar ja Marokko valt me niet tegen.
Was wel een stukkie geweest uit Groningen......Moge Lex en ik ben blij dat je het al zelf zegt want anders had ik op mn driewieler even langs moeten komen
Ja natuurlijk en het was best leuk voetbal met 6-0.Middag John, supporter je na de Duitsche mannen nu ook de Duitsche vrouwen?😳
Ja soms heeft een beheerder het niet makkelijk LexWas wel een stukkie geweest uit Groningen......
Was wel een stukkie geweest uit Groningen met
In de christelijke traditie is de zondag de eerste dag van de week. Op deze rustdag vieren christenen de verrijzenis van Jezus Christus.Daar zijn de meningen over verdeeld…..
Blijf gewoon in bed zoals je altijd al voor dames deed. 🙂🙂🙂De dames voorspellen zelf al niet veel leuke wedstrijden dus dat zegt me alweer genoeg. Daar gaan we midden in de nacht dus niet het bed voor uit
https://www.nu.nl/wk-voetbal-2023/6...tart-maakt-me-geen-zak-uit-hoe-we-winnen.htmlJe wordt ouder als je voor dames het bed
Nou, ik ben thuis hoor… dus laat maar komen die buien.Ze wachten tot je thuis bent Albert😉
Arme ziel….Goedemiddag,
wij hadden wel flinke stortbuien.
Toen ik tussen de buien door de honden uit wilde laten, had ik nog geen 200 meter gelopen toen me weer een hoosbui op mijn kop viel.
Ik wist niet dat een pup zo kon krijsen omdat ze kletsnat werd 😱. Leek wel alsof ze onder een auto lag, jemig! 😆
Gelukkig is het een hele kleine hond want anders was er nog meer water op haar gevallenArme ziel….
Was haar eerste ervaring met regen 😕 op een paar druppels na van de week en dat vond ze heerlijk.Arme ziel….
Ik denk dat dit echt teveel van het goede was.Ja sommigen hebben een hekel aan regen Nicole en hier loopt er ook een maar ja zn baasje gaat ook niet snel de regen in
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.