Middag Albert en wij hebben een gewone kraan en ik denk geen filter dus.
Met 55 jaar ben ik niet meer zo lenig dat ik de PC achter op het bureau kan raken hoor. 😉Soms helpt het als je er een niet te harde schop tegenaan geeft🤣
Ik typ 2 vingers, aan elke hand één, ziend waarbij het scherm zelfs van tijd tot tijd rust kan houden om mijn tempo bij te houden. Dus hier past mij geen oordeel.Goedemiddag,
is het mijn PC of het forum. Er zit vertraging in wat ik typ, ik typ wel snel met 10 vingers blind maar op het scherm loopt het achter. Scrollen gaat ook schokkerig en de balk met Nwe berichten reageert ook traag, blijft soms halverwege de pagina hangen, tijdens het scrollen dan.
Dat noemen ze toch spikes?😱En dat hoort volgens mij niet.
En zie je de rookwolken al?Moge Marcel en Annemarie.
Flinke brand op een schip boven Ameland.
Moguh John, ik heb ze verzocht om naar Duitsland te drijven. Helaas luisteren ze nog al slecht de laaste tijd en doen ze waar ze zelf zin in hebbenMoge JW en ik verzoek je de donkere wolken met buien daar te houden
Dat waren dus geen spikes zoals ik zei maar slicks😉Hier worden er nu toch 2 nieuwe achter banden opgezet. Profiel was 2mm. Dus dan zou ik binnenkort toch om nieuwe moeten.
Nee niet vanaf hier hoor maar ik weet niet eens welke kant het Noorden isEn zie je de rookwolken al?
Volgens mij maakt dat bij jou niet uit. Rondom is het noorden bij jou.Nee niet vanaf hier hoor maar ik weet niet eens welke kant het Noorden is
Tja, alles boven Zwolle is mooi en ontwikkeld dus misschien moeten jullie eens meer omhoog naar het Noorden kijken. Hier hebben we tenminste de eierbal en die hadden de Limburgers bijna nog afgepikt ook🤣Volgens mij maakt dat bij jou niet uit. Rondom is het noorden bij jou.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.