Nou het giet weer lekker dus de bak vult snel.
Haha niet gelukt met mn 2 linkerhandenHeb je daar nu nog geen wieltjes onder gezet dan?😉
Daar heb je Jessica voorHaha niet gelukt met mn 2 linkerhanden
Ja maar om die wieltjes te monteren moet ik de bak optillen en ik ben niet gek (denk ik dan)🤣Daar heb je Jessica voor
Ach wat er toen viel, valt niet meer.Nog een weekje werken, volgende week donderdagmiddag begint mn vakantie.
we gaan de 11e richting het Gardameer, je weet wel… van die hagelstenen en dikke onweersbuien.
gister even een mailtje gestuurd naar het appartementencomplex waar wij verblijven.
kreeg dit antwoord terug:
we had bad weather with hailstorm and strong wind, but the situation is completely recovered now. The temperature is mild and the weather forecast do not foresee bad weather.
Tja, wat er nu niet valt dat valt dan misschien😉Net als dat wat daar niet valt vaak hier valt😱Ach wat er toen viel, valt niet meer.
Dus hopelijk een heerlijke vakantie.
Hoeveel eetmomenten heb jij per dag? Wij 3, Ontbijt, Lunch en Avondeten..volgens mij heb jij, met je dagritme/stofwisseling, er wel 6… 😉Zo net nog even een halve Gelderse rookworst meester gemaakt van AH en dan gaan we nu tv kijken.
Als die in de bonus zijn dan neem ik die meestal mee want anders zijn ze me te prijzig
Ik sta rond 5 uur op en neem dan brood maar doorgaans eten we hier al vroeg en soms al voor 5 uur dus ja dan heb ik om 7 uur weer trek en ga dan ff lekker snacken.Hoeveel eetmomenten heb jij per dag? Wij 3, Ontbijt, Lunch en Avondeten..volgens mij heb jij, met je dagritme/stofwisseling, er wel 6… 😉
Ik vraag me af waar jij dat allemaal laat hoor.Ik sta rond 5 uur op en neem dan brood maar doorgaans eten we hier al vroeg en soms al voor 5 uur dus ja dan heb ik om 7 uur weer trek en ga dan ff lekker snacken.
Verder eet ik zo n 4x per dag brood en 1x warm natuurlijk.
Als ik om 05.00 2 broodjes neem dan heb ik om 7 uur alweer trek en om 11 uur weer.
Ja, ik ook.Ik vraag me af waar jij dat allemaal laat hoor.
Klopt helemaal en ik ben net 74 kilo bij 1 meter 80. Ik heb nog nooit op mn gewicht hoeven te letten gelukkig.Ja, ik ook.
Want John heeft echt een slank postuur. Die kan eten wat die wil volgens mij.
Middag JohnMoge JW en ik zeg alvast middag allemaal.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.