Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou het giet weer lekker dus de bak vult snel.
 
Nog een weekje werken, volgende week donderdagmiddag begint mn vakantie.
we gaan de 11e richting het Gardameer, je weet wel… van die hagelstenen en dikke onweersbuien.
gister even een mailtje gestuurd naar het appartementencomplex waar wij verblijven.

kreeg dit antwoord terug:
we had bad weather with hailstorm and strong wind, but the situation is completely recovered now. The temperature is mild and the weather forecast do not foresee bad weather.
Ach wat er toen viel, valt niet meer.
Dus hopelijk een heerlijke vakantie.
 
Avond allemaal.
 
Goedenavond John.
 
Ach wat er toen viel, valt niet meer.
Dus hopelijk een heerlijke vakantie.
Tja, wat er nu niet valt dat valt dan misschien😉Net als dat wat daar niet valt vaak hier valt😱

Avond Marcel.
 
Avond medeleden.
 
Dag John.
 
Zo net nog even een halve Gelderse rookworst meester gemaakt van AH en dan gaan we nu tv kijken.
Als die in de bonus zijn dan neem ik die meestal mee want anders zijn ze me te prijzig:DD
 
Zo net nog even een halve Gelderse rookworst meester gemaakt van AH en dan gaan we nu tv kijken.
Als die in de bonus zijn dan neem ik die meestal mee want anders zijn ze me te prijzig:DD
Hoeveel eetmomenten heb jij per dag? Wij 3, Ontbijt, Lunch en Avondeten..volgens mij heb jij, met je dagritme/stofwisseling, er wel 6… 😉
 
Zap naar RTL7 naar een film “The Infiltrator” en ben gelijk geboeid door de intromuziek van Rush met de titel “Tom Sawyer” zo’n herkenbare stem en ritme. als de film net zo is als deze muziek dan wordt het wel wat.
 
Hoeveel eetmomenten heb jij per dag? Wij 3, Ontbijt, Lunch en Avondeten..volgens mij heb jij, met je dagritme/stofwisseling, er wel 6… 😉
Ik sta rond 5 uur op en neem dan brood maar doorgaans eten we hier al vroeg en soms al voor 5 uur dus ja dan heb ik om 7 uur weer trek en ga dan ff lekker snacken.
Verder eet ik zo n 4x per dag brood en 1x warm natuurlijk.
Als ik om 05.00 2 broodjes neem dan heb ik om 7 uur alweer trek en om 11 uur weer:DD.
 
Ik sta rond 5 uur op en neem dan brood maar doorgaans eten we hier al vroeg en soms al voor 5 uur dus ja dan heb ik om 7 uur weer trek en ga dan ff lekker snacken.
Verder eet ik zo n 4x per dag brood en 1x warm natuurlijk.
Als ik om 05.00 2 broodjes neem dan heb ik om 7 uur alweer trek en om 11 uur weer:DD.
Ik vraag me af waar jij dat allemaal laat hoor.
 
Gezellig met de familie naar het voetbal😢

 
Ja, ik ook.
Want John heeft echt een slank postuur. Die kan eten wat die wil volgens mij.
Klopt helemaal en ik ben net 74 kilo bij 1 meter 80. Ik heb nog nooit op mn gewicht hoeven te letten gelukkig.

Moge Marcel.
 
Moge Andre en Billy boy.
 
Mogge. Ik ruik het weekend alweer. Nog 4uurtjes aan de arbeid. En dan nog een 4 dagen.
 
Moge JW en ik zeg alvast middag allemaal.
 
Goedemiddag, net hebben ze een bouwpakket gebracht.
Nu ben ik niet iemand met 2 linker handen maar wat dit moet worden weet ik zo ook niet, zit niet eens een handleiding bij. :DD
Wel het hele weekend de kamer vol met zooi en dan wachten tot dinsdag de trapliftmontagemijnheer komt die zal er wel raad mee weten.
De trapliftenmnontagemijnheer komt dinsdag tussen 08:00 en 11:00 uur.
Zal je zien staan we vroeg op komt ie om 11:00 uur.

Nou ja, i.i.g. is er een lift aan het einde van de tunnel. ;))

IMG-20230728-WA0000.jpeg
 
Nou dat ze dat niet in een keer kunnen doen Tom maar goed deze is er in elk geval.
 
Middag, t is weekend. Lunchje gedaan. 2 boterhammetjes. En nu ff de Lido verversen,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
      jessicapilon: moge
      Terug
      Bovenaan