Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja las het net Albert en vorig jaar haar zoon al. Triest.
 
Goedenavond

Simead o Connor overleden. Leerde haar muziek kennen door Frits Spits die haar debuutsingel “Troy” vaak draaide tijdens de Avondspits van 6 tot 7 op Hilversum 3
Ik had destijds Russische cliënten, zal het duo nooit vergeten. Ik zat op hun kamer en ze hadden muziek op staan. Vond het prachtig en vroeg wat het was. Zo maakte ik kennis met Sinead o Connor.
Ze heeft nogal wat meegemaakt in haar leven. Ik mag niet vooruitlopen op de oorzaak van haar dood maar denk het mijne erover. En omdat het toch speculeren blijft (ik heb online er nog niets over gelezen), spreek ik me daar nog niet over uit.

Kortom: ik was altijd fan.
 
Ik pak de paling in. oftewel, ik ben dr vandoor. Tot morgen en welterusten als ’u‘ er aan toe bent,
 
Ze had al diverse zelfmoordpogingen gedaan maar goed we weten niet wat er nu is gebeurd en dat komt nog wel naar buiten denk ik.
 
Goedenacht. Was weer eens een hectische dag.
Afspraak bij de tandarts, nieuwe automatten ontvangen en even daarna een koffer met spul om de waterwaardes te meten.
Morgen maar eens kijken of ik nog ergens een witte stofjas heb en dan meten is weten.
 
Ben je nu pas op. Zit al vanaf 3 uur voetbal te kijken. Best spannend hoor.
 
Haha, ja ik sta er niet eerder voor op Tom en heb nog dik 20 min gezien. Tweede helft hebben ze met kunst en vliegwerk overleefd maar goed ieder een puntje.
 
Middag allemaal.
 
Middag. Lekker standvastig weer vandaag. Regen op de agenda tot laat vandaag.
Gelukkig is het dak vd hal dicht waar we aan t werk zijn. 🤣
 
Tja, alles boven Zwolle is mooi en ontwikkeld dus misschien moeten jullie eens meer omhoog naar het Noorden kijken:pp. Hier hebben we tenminste de eierbal en die hadden de Limburgers bijna nog afgepikt ook🤣

Soms heb ik het idee dat de ontwikkeling van dit gebied gestopt bij het innemen van voedsel? 🙂🙂😉
 
Middag Ben en ik lees net dat een misdrijf is uitgesloten.
 
Goedenavond


Ik had destijds Russische cliënten, zal het duo nooit vergeten. Ik zat op hun kamer en ze hadden muziek op staan. Vond het prachtig en vroeg wat het was. Zo maakte ik kennis met Sinead o Connor.
Ze heeft nogal wat meegemaakt in haar leven. Ik mag niet vooruitlopen op de oorzaak van haar dood maar denk het mijne erover. En omdat het toch speculeren blijft (ik heb online er nog niets over gelezen), spreek ik me daar nog niet over uit.

Kortom: ik was altijd fan.
Gisteren zag ik op België in, overigens niet aangekondigde, documentaire over haar leven.
 
Middag terwijl hier de regen regelmatig met grote snelheid naar beneden komt breek ik mijn hoofd over een computer probleem is het de hhd of de aansturing van de hhd
Tijden doet het apparaat het prima maar nu:juggle:
Vanmorgen weigerde de pc op te starten met de foutmelding ata5 niet beschikbaar of defect kabels controle uitgevoerd nog niet willen
Nu zet ik hem aan en doet het weer alle schijven bereikbaar en geen meldingen meer.
hoogst irritant dit :madd:
ga zo eerst maar eens :koffie: doen
 
Middag allemaal op deze troosteloze regenachtige dag:regen:......niks an, geef mij maar zon.😊
 
Middag, koffietijd. Moet even wat hebben om wakker te blijven….
 
Middag terwijl hier de regen regelmatig met grote snelheid naar beneden komt breek ik mijn hoofd over een computer probleem is het de hhd of de aansturing van de hhd
Tijden doet het apparaat het prima maar nu:juggle:
Vanmorgen weigerde de pc op te starten met de foutmelding ata5 niet beschikbaar of defect kabels controle uitgevoerd nog niet willen
Nu zet ik hem aan en doet het weer alle schijven bereikbaar en geen meldingen meer.
hoogst irritant dit :madd:
ga zo eerst maar eens :koffie: doen
chdsk uitvoeren? Dat is schijven controleren en eventueel herstellen.
 
Nog een weekje werken, volgende week donderdagmiddag begint mn vakantie.
we gaan de 11e richting het Gardameer, je weet wel… van die hagelstenen en dikke onweersbuien.
gister even een mailtje gestuurd naar het appartementencomplex waar wij verblijven.

kreeg dit antwoord terug:
we had bad weather with hailstorm and strong wind, but the situation is completely recovered now. The temperature is mild and the weather forecast do not foresee bad weather.
 
Middag allemaal. Hier is het nog droog maar ja dat kan elk moment veranderen.
 
Nog een weekje werken, volgende week donderdagmiddag begint mn vakantie.
we gaan de 11e richting het Gardameer, je weet wel… van die hagelstenen en dikke onweersbuien.
gister even een mailtje gestuurd naar het appartementencomplex waar wij verblijven.

kreeg dit antwoord terug:
we had bad weather with hailstorm and strong wind, but the situation is completely recovered now. The temperature is mild and the weather forecast do not foresee bad weather.
Gelukkig!

Ik herinner me ook nog een extreme storm aan hat Gardameer (Lazise) . De hagelstenen waar niet zo extreem maar bijna elke auto en caravan had schade. Ik weet niet meer hoe oud ik was maar we hebben met man aan macht aan de stokken van de voortent gehangen. Het kan daar flink spoken.

Felice vacanza soleggiata!
 
Karin is vanmorgen met Erik bij de HA geweest. Hij is vannacht van zn bed gekudelt. En bleef hangen achter een laken.. gevolg… nagel vd grote teen afgescheurd. Hij had niet veel gemerkt en was gaan slapen. Vanmorgen bleek naar beneden gekomen, vd schrik denk ik. Nagel is eraf gehaald door de HA, onder verdoving. was al voor een 80% losgegaan.
nu verbandje dr om. En hij heeft zn schoen alweer aangepast. Zal morgen wel willen werken.
 
Hier een mooi motregentje. Heb wat binnenplanten buiten gezet om te ontstoffen, is dit prima weertje voor.
 
Hier een mooi motregentje. Heb wat binnenplanten buiten gezet om te ontstoffen, is dit prima weertje voor.
Ja die regen is toch ergens goed voor en ik heb net met veel moeite de Fusion in de tuin gezet want dan kan die vullen nadat ik 50% eruit heb gehaald.
 
Ja die regen is toch ergens goed voor en ik heb net met veel moeite de Fusion in de tuin gezet want dan kan die vullen nadat ik 50% eruit heb gehaald.
Heb je daar nu nog geen wieltjes onder gezet dan?😉
 
Ja die regen is toch ergens goed voor en ik heb net met veel moeite de Fusion in de tuin gezet want dan kan die vullen nadat ik 50% eruit heb gehaald.
John.. misschien eem idee om een aftakking te maken aan de regenpijp.? Leg je de slang zo in de bak als t regent. Kraantje ertussen en klaar. Probleem is wel dat het niet elke keer regent als je verversen wil. Daarom doe ik het gewoon met de regenton en gieter eens per week.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
      jessicapilon: moge
      Terug
      Bovenaan