Ja las het net Albert en vorig jaar haar zoon al. Triest.
Ik had destijds Russische cliënten, zal het duo nooit vergeten. Ik zat op hun kamer en ze hadden muziek op staan. Vond het prachtig en vroeg wat het was. Zo maakte ik kennis met Sinead o Connor.Simead o Connor overleden. Leerde haar muziek kennen door Frits Spits die haar debuutsingel “Troy” vaak draaide tijdens de Avondspits van 6 tot 7 op Hilversum 3
https://www.telegraaf.nl/entertainm...inger-songwriter-sinead-o-connor-56-overleden
TrusteIk pak de paling in. oftewel, ik ben dr vandoor. Tot morgen en welterusten als ’u‘ er aan toe bent,
Soms heb ik het idee dat de ontwikkeling van dit gebied gestopt bij het innemen van voedsel? 🙂🙂😉Tja, alles boven Zwolle is mooi en ontwikkeld dus misschien moeten jullie eens meer omhoog naar het Noorden kijken. Hier hebben we tenminste de eierbal en die hadden de Limburgers bijna nog afgepikt ook🤣
https://www.rtvnoord.nl/nieuws/155029/limburg-claimt-groningse-eierbal
Dit was inderdaad een zeer goede zangeres met een flink toonbereik. Ze heeft helaas nogal wat moeten verwerken in haar leven.Simead o Connor overleden. Leerde haar muziek kennen door Frits Spits die haar debuutsingel “Troy” vaak draaide tijdens de Avondspits van 6 tot 7 op Hilversum 3
https://www.telegraaf.nl/entertainm...inger-songwriter-sinead-o-connor-56-overleden
Gisteren zag ik op België in, overigens niet aangekondigde, documentaire over haar leven.Goedenavond
Ik had destijds Russische cliënten, zal het duo nooit vergeten. Ik zat op hun kamer en ze hadden muziek op staan. Vond het prachtig en vroeg wat het was. Zo maakte ik kennis met Sinead o Connor.
Ze heeft nogal wat meegemaakt in haar leven. Ik mag niet vooruitlopen op de oorzaak van haar dood maar denk het mijne erover. En omdat het toch speculeren blijft (ik heb online er nog niets over gelezen), spreek ik me daar nog niet over uit.
Kortom: ik was altijd fan.
chdsk uitvoeren? Dat is schijven controleren en eventueel herstellen.Middag terwijl hier de regen regelmatig met grote snelheid naar beneden komt breek ik mijn hoofd over een computer probleem is het de hhd of de aansturing van de hhd
Tijden doet het apparaat het prima maar nu
Vanmorgen weigerde de pc op te starten met de foutmelding ata5 niet beschikbaar of defect kabels controle uitgevoerd nog niet willen
Nu zet ik hem aan en doet het weer alle schijven bereikbaar en geen meldingen meer.
hoogst irritant dit
ga zo eerst maar eens doen
Gelukkig!Nog een weekje werken, volgende week donderdagmiddag begint mn vakantie.
we gaan de 11e richting het Gardameer, je weet wel… van die hagelstenen en dikke onweersbuien.
gister even een mailtje gestuurd naar het appartementencomplex waar wij verblijven.
kreeg dit antwoord terug:
we had bad weather with hailstorm and strong wind, but the situation is completely recovered now. The temperature is mild and the weather forecast do not foresee bad weather.
Ja die regen is toch ergens goed voor en ik heb net met veel moeite de Fusion in de tuin gezet want dan kan die vullen nadat ik 50% eruit heb gehaald.Hier een mooi motregentje. Heb wat binnenplanten buiten gezet om te ontstoffen, is dit prima weertje voor.
Heb je daar nu nog geen wieltjes onder gezet dan?😉Ja die regen is toch ergens goed voor en ik heb net met veel moeite de Fusion in de tuin gezet want dan kan die vullen nadat ik 50% eruit heb gehaald.
John.. misschien eem idee om een aftakking te maken aan de regenpijp.? Leg je de slang zo in de bak als t regent. Kraantje ertussen en klaar. Probleem is wel dat het niet elke keer regent als je verversen wil. Daarom doe ik het gewoon met de regenton en gieter eens per week.Ja die regen is toch ergens goed voor en ik heb net met veel moeite de Fusion in de tuin gezet want dan kan die vullen nadat ik 50% eruit heb gehaald.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.