Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke mineralen gebruik je daarvoor Jaap? Zelf ververs ik ook niet wekelijks maar ik denk zo n 2x per maand 10% en gebruik dan bij het osmose water gh mineral+.
Zelfde John naar recept van Ton 0'7 gram per 5 liter osmose
Aanvullen gebeurt hier zon twee tot drie keer per maand
 
Zelfde John naar recept van Ton 0'7 gram per 5 liter osmose
Aanvullen gebeurt hier zon twee tot drie keer per maand
Ok ja dat kan ook. Ik maak het altijd aan tot dezelfde geleidbaarheid als wat er in de bak zit dus zeg maar een uS van 300. Aanvullen hoeft normaliter niet vaak maar met dit weer en een fan erop dan moet ik wel 1 liter per dag aan osmose toevoegen maar goed dat hoeft dan weer niet met de gh+.
Zonder die fan loopt het snel op naar 26 graden boven dus deze fan houdt het op 22-23 graden.
 
Ok ja dat kan ook. Ik maak het altijd aan tot dezelfde geleidbaarheid als wat er in de bak zit dus zeg maar een uS van 300. Aanvullen hoeft normaliter niet vaak maar met dit weer en een fan erop dan moet ik wel 1 liter per dag aan osmose toevoegen maar goed dat hoeft dan weer niet met de gh+.
Zonder die fan loopt het snel op naar 26 graden boven dus deze fan houdt het op 22-23 graden.
Hier geen temperatuur controle of geleidbaarheid meting gewoon op het oog en gehoor
Als ik de uitstroom hoor dan bijvullen.
 
Jazeker, vergeet ik één keer het copyright logo...

Bekijk bijlage 362780
Het is maar goed dat iedereen zn eigen regenboog heeft en je nooit de zelfde regenboog kan zien als iemand anders 😄
Waarom draait niemand zich om 😂 hebben jullie die mooie roze zonsondergang niet gezien gisteren 😊 zal het sahara zand wel zijn geweest ik voelde het zand tussen mn kiezen
 
Ik zeg proost!

Lekker wit wijntje van druiven die hier groeien.

66223614-5185-4281-BFD2-77F2F367655C.jpeg
 
Avond allemaal.
 
Middag.

Hier de auto onder handen genomen. Kan me de laatste keer niet meer herinneren.
Maar ja, de wasstraat komt niet overal. En dat heb ik dus maar met de hand gedaan.
Naden tussen glas en metaal. Tussen de rubbers en sierlijsten. Tussen de portieren en kofferdeksel.
Dat was echt goed vuil.
Ook de motorruimte maar even grotendeels schoongemaakt.

Daarna om het weer af te maken, door de wasstraat gegaan.
Nu glimt alles weer.

De auto staat hier vaak onder een boom, dus heb maar een abo genomen bij de wasstraat.
Kan ik er wat vaker doorheen.
Verzet de boom of indien dat niet kan de auto. Scheelt je toch een abo. Maar ik vermoed toch: Het zijn die wasstraat eigenaars die bomen planten die later tot liefst boven jouw auto reiken. Duiven hebben ze ook.... Ik waarschuw maar even. 🙂🙂😉
 
Verzet de boom of indien dat niet kan de auto. Scheelt je toch een abo. Maar ik vermoed toch: Het zijn die wasstraat eigenaars die bomen planten die later tot liefst boven jouw auto reiken. Duiven hebben ze ook.... Ik waarschuw maar even. 🙂🙂😉
Tja met een fiets heb je ook van dat alles geen last hoor😉
 
Avond. Terug van verjaardag in het Groningse land, nu zo eten.
 
Avond Thea en dan heb je het mooiste deel van Noord Nederland weer gezien dus:DD

Eet smakelijk.
 
Ag het topje van de ijsberg he 😄 het echte werk begint onderaan 😄
Ja dat zal best Don. Alles onder Zwolle moet niet best zijn volgens mn laatste info😆

Nou ik denk ik ga ff rustig tv kijken en ik zit nog niet maar wordt alweer herinnert aan @biljoenblik . Je ziet hem steeds vaker op de tv langskomen met zn greensoap:DD
 
In brabant is het niet alleen warmer. We wegen hier ook minder. Meer centrifugale kracht en verder van het middelpunt van de aarde. Als je gewicht wilt afvallen moet je naar brabant komen 👍 (en niet mee doen met carnaval)
 
Ja dat zal best Don. Alles onder Zwolle moet niet best zijn volgens mn laatste info😆

Nou ik denk ik ga ff rustig tv kijken en ik zit nog niet maar wordt alweer herinnert aan @biljoenblik . Je ziet hem steeds vaker op de tv langskomen met zn greensoap:DD
Groningers vind ik maar gekke bovenaardse wezens 😊
 
Het schiet ook niet op met een wattenstokje he:DD😉
Ik zal je verklappen waarom ik het vraag.

Ik had een buurman die echt na elk gebruik van de auto hem helemaal poetste. Hij deed ook de knalpijp van binnen. Dan deed hij een gele doek/dweil om een stok en stak die in de knalpijp 🙂 En ojee als het geregend had, als de auto dan al buiten kwam.

Niet dat ik Marcel hier voor aan zie hoor, maar ik moest wel even aan die buurman denken.
 
Moi Allemoal.
 
Niet dat ik Marcel hier voor aan zie hoor,
Nou roep dat niet te hard:DD😉

Hier kom je doorgaans goed gevuld thuis.
Niet als ik bij je op visite ben geweest want als ik thuis kom dan heb ik alweer honger🤣

Vlaaien vullen niet zo en ik adviseer je om eierballen te geven aan de visite.
 
Ik had een buurman die echt na elk gebruik van de auto hem helemaal poetste. Hij deed ook de knalpijp van binnen. Dan deed hij een gele doek/dweil om een stok en stak die in de knalpijp 🙂 En ojee als het geregend had, als de auto dan al buiten kwam.
Zo n gek woont hier ook en die droogt zn auto bijna na elke bui af en om de haverklap vliegt ie met de pot wax rond de auto. Ik zeg weleens die man besteedt meer tijd aan zn auto dan aan zn vrouw:DD
 
Zo n gek woont hier ook en die droogt zn auto bijna na elke bui af en om de haverklap vliegt ie met de pot wax rond de auto. Ik zeg weleens die man besteedt meer tijd aan zn auto dan aan zn vrouw:DD
Ondertussen loopt hij wel eens hoofdschuddend langs als hij door het raam ziet hoe ijverig je met je vissen bent 😁 of hij denkt zit ie weer achter de computer!

Ik moet zeggen dat een mooie schone auto ook wel echt een eyecatcher is op straat ik snap het ergens wel. Zelfde als je voortuin onderhouden 😄
 
Ondertussen loopt hij wel eens hoofdschuddend langs als hij door het raam ziet hoe ijverig je met je vissen bent 😁 of hij denkt zit ie weer achter de computer!
Nee dat doen ze hier al niet meer want na enige tijd hadden de mensen al snel door dat ik de buurtgek ben🤣🤣:pp
 
Nee dat doen ze hier al niet meer want na enige tijd hadden de mensen al snel door dat ik de buurtgek ben🤣🤣:pp
Zo had ik me je nog niet voorgesteld dus het zijn jou woorden he 😁 ik heb een buurman die wel eens om 3 uur snachts in zn hoorn blaast om 1 of ander christelijk ritueel af te sluiten. Ieder zn ding! Vond de uitnodig voor een maaltijd komen eten wel erg welkom tot het tot een exorsime leed. Dus ik eet voortaan lekker thuis 😁
 
dus het zijn jou woorden he
Ach niks mis met prettig gestoord zijn hoor want dan heb je een veel makkelijker leven. Mensen die alles zo serieus nemen en zich overal druk om maken hebben ook veel stress denk ik.
Zorgen zijn voor morgen is mijn motto dan ook.
 
Goedemorgen allemaal.
 
Goedemorgen deze maandag.
Weer een nieuwe week en gelukkig komt er hierna weer een nieuwe week.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Ed Tensen: Avond allemaal
      Terug
      Bovenaan