Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond allemaal.
 
Goedeavond mensen.
 
Dag John.
 
Goedenavond brave lieden. Het doet mij deugd u allen welkom te heten op deze site. Hoewel, ik bedenk me dat deze eer mij niet is toebedeeld. Dus u mag alles, behalve mijn gemeende groet, vergeten.
 
Goedenavond brave lieden. Het doet mij deugd u allen welkom te heten op deze site. Hoewel, ik bedenk me dat deze eer mij niet is toebedeeld. Dus u mag alles, behalve mijn gemeende groet, vergeten.
Ik was gevleid tot ik las dat ik het allemaal mocht vergeten dat is nou jammer! tuurlijk mag je iedereen welkom heten! Alleen heeft john het laatste woord hier! 😂 Goeiedag! 😄
 
zo dan, ff een stortbuitje en de temperatuur keldert omlaag.. heerlijk verfrissend.
IMG_2750.jpeg
 
zo dan, ff een stortbuitje en de temperatuur keldert omlaag.. heerlijk verfrissend.
Bekijk bijlage 362740
Ik zie dat je het allemaal mijn richting in gestuurd hebt 👍 het is dat mn zonnescherm een beetje naar beneden is anders zouden mn ramen nog nat worden. Die krijg je nooit meer droog 🤷
 
Goedenavond
 
Ik had na het eten niet eerst 45 minuten moeten gaan liggen om uit te buiken. Nu ik met de honden wil gaan lopen krijgen we flink wat regen en Indy is bijna net zo erg als SKy.
Sky van John gaat niet eens naar buiten. Indy gaat wel mee maar gaat zo ver mogelijk van het gras lopen (op de stoeprand) want o ze zou eens natte poten en buik krijgen. Kan ik me net zo goed de moeite besparen.
 
Rare beesten die honden van jullie.
 
Rare beesten die honden van jullie.
Dat kan ik niet tegenspreken. Die van John heeft meer empathisch vermogen, dat dan wel weer. Want die bespaart zijn baas een ronde door de regen.
 
Dat kan ik niet tegenspreken. Die van John heeft meer empathisch vermogen, dat dan wel weer. Want die bespaart zijn baas een ronde door de regen.
Tja, ik woon niet tegenover je… anders kwam ik ff met de visparaplu. :regen:
 
Morgenvroeg ff Erik op de trein zetten, gaat naar Nijmegen met een paar gamevrienden/vriendinnen voor de 4 daagse feesten.
blijft er tot dinsdag.
 
Tja, ik woon niet tegenover je… anders kwam ik ff met de visparaplu. :regen:
Ik ga nou dus echt niet lopen, dat heeft totaal geen zin. Uitstellen dus.


gaat naar Nijmegen met een paar gamevrienden/vriendinnen voor de 4 daagse feesten.
blijft er tot dinsdag.
Nou is de vraag, wandelt hij ook mee? 😉
 
Alvin is net uitgelaten. Maar die is net als Sky, als hij ziet dat het regent gaat hij weer naar binnen....
 
Nou hier net al een flinke bui maar ja het was geen hoosbui. Sky gaat inderdaad niet naar buiten als het regent en die is net zo verstandig als zn baas:DD
 
wat denkt u zelf? Een avondwandeling wimpelt hij al af als we vragen of hij even gezellig meegaat.
Natuurlijk want die tijd kun je beter gebruiken met gamen of op de laptop zitten en Gwen hier reageert net zo hoor.
 
wat denkt u zelf? Een avondwandeling wimpelt hij al af als we vragen of hij even gezellig meegaat.
Ik wist niet dat het ook al een ding was om alleen voor de feesten te gaan.
Hoe lang blijft die jeugd?
 
idem met onze zoon hoor. Al loopt die wel vaker van Sneek naar huis ( ongeveer 6.5 km ) als hij weer eens niet op tijd voor de bus is
 
Ooh die regen trekt wel snel over :daisy:
 
De vrouw heeft een nieuwe bril, nou ja, 2 dus he voor de prijs van 1. Mag ook wel voor dat geld, varifocaal. Bijna €1000. Dat wordt in de vakantie dus veel aardappels en hagelslag meenemen… 🙂
 
De vrouw heeft een nieuwe bril, nou ja, 2 dus he voor de prijs van 1. Mag ook wel voor dat geld, varifocaal. Bijna €1000. Dat wordt in de vakantie dus veel aardappels en hagelslag meenemen… 🙂
Die hagelslag gaat het onderweg niet redden met deze temperaturen. Ik hoop dat jullie het wat koeler hebben tzt want met het weer wat daar nu is kun je echt helemaal n iks.
 
Die hagelslag gaat het onderweg niet redden met deze temperaturen. Ik hoop dat jullie het wat koeler hebben tzt want met het weer wat daar nu is kun je echt helemaal n iks.
Leg hem in het gekoelde dashboardkastje..

we hebben nog 4 weken voor we dr zijn. En t valt er nog mee nu.
IMG_2751.jpeg
 
Leuk vinex met, ongelofelijk magnificient.
Straal jij.🤗onzeker ik 🖐
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Ice78: Even bijkomen na bijna 5 km lopen
      Terug
      Bovenaan