Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gatsamme, overal was er nattigheid, zo wordt mij hier duidelijk gemaakt. Bij mij werd m'n tuintje wel erg droog. Dus de tuinslang uitgerold! Sproeien bleek erg nodig! Sta ik net buiten, begint het te regenen. Het zit soms zo tegen! Maar goed, ik laat me niet kleddernat worden. Dan is die tuin maar wat langer droog! Bah!
 
Ik zeg naar groningse traditie alvast Goedenavond.

Hier is vandaag een nieuw kruipluik gemaakt. Want het oude was helemaal gaan schimmelen.
Ook gelijk een stuk laminaatvloer laten weghalen en een mooie droogloopmat voor in de plaats.

De airco is ook nagekeken. Er is niks lek meer. Er zat alleen wel te weinig gas in, na de vorige lekkage. Dus dat is nu ook weer in orde.
 
Waarmee je meteen breekt met die goede gewoonte?
Zeker niet want ik was nog ruim voor 6 uur hoor:DD. Maar ik snap je punt en morgen zal ik me rond half 6 melden zoals ik meestal doe😉
 
Avond John.
 
Zeker niet want ik was nog ruim voor 6 uur hoor:DD. Maar ik snap je punt en morgen zal ik me rond half 6 melden zoals ik meestal doe😉
Arme john het is ook nooit goed he 😂 ik vind het echt gezellig dat je er altijd bent en aan het rond hangen bent! Mag ondertussen wel een blauw licht filter op je bril laten zetten he, om je werkomstandigheden en werk veiligheid te bevorderen. 😁
 
Haha, om de werkomstandigheden goed te houden hou ik al elke dag een siesta Don😉
 
Zeker niet want ik was nog ruim voor 6 uur hoor:DD. Maar ik snap je punt en morgen zal ik me rond half 6 melden zoals ik meestal doe😉
Nou, je mist mijn punt.
Ik zeg naar groningse traditie alvast Goedenavond.

Hier is vandaag een nieuw kruipluik gemaakt. Want het oude was helemaal gaan schimmelen.
Ook gelijk een stuk laminaatvloer laten weghalen en een mooie droogloopmat voor in de plaats.

De airco is ook nagekeken. Er is niks lek meer. Er zat alleen wel te weinig gas in, na de vorige lekkage. Dus dat is nu ook weer in orde.
Zeer goede gewoonte Marcel.

Ik zeg dan ook snel fijne avond allemaal.
De Groningse traditie schijnt volgens biljoenblik; goedenavond. Je breekt daar meteen mee door die traditie te wijzigen in een fijne avond wens? Maar dat geeft niet, ik ben soms ook niet te volgen...🙂🙂😉
 
Moge Marcel en Marjan.
 
Goedemorgen JW.
 
Goeiemorgen! Nou gelukkig... Mn pols is niet gebroken. Heb de uitslag eindelijk gekregen na 2 weken rond bellen en geduldig wachten. Krijg morgen een telefonische afspraak zodat ze kunnen achterhalen wat er dan met me pols aan de hand is. 🤦
 
Goedemorgen, wat is het nu lekker buiten.
Zo even 1e plantjes kopen voor de meterbak, beetje voor de voorkant en om op het hout te plakken.
Schiet gelijk dan weer door mijn zakgeld heen voor vandaag.
 
Moge Don en Tom.
 
Middag allemaal. Het is wisselvallig weer met dan wel en dan geen zon maar wel droog en een hele aangename 20 graden.
 
Goedemiddag

Hier wel vrij veel wind.
 
Middag Nicole en ja de wind is zeker aanwezig maar dat houdt het aangenaam.
 
Goedemiddag,
B.O.W.T. (Ben Ook Weer Terug) waren niet veel plantjes maar ik kan wel even vooruit.
Enkele om op het hout te plaatsen en wat voor de voorgrond.
Ook het nieuwe filter was binnen, Eheim Experoience 250, heb nu wel voldoende capaciteit.
 
Middag zon en wind hier houd het aangenaam nu eerst maar :koffie:
 
Middag, een paar enorme plensbuien gehad hier rond de middag. Echt plaatselijk, want mn werkgever woont 5km vd zaak en was ff thuis tijdens de lunch, geen drup regen daar terwijl het bij de zaak plenste.
 
Middag heren en hier geen drup gehad maar wel enkele wolkjes en verder zonnig.
 
Avond allemaal.
 
Avond Albertus en Marcellus:DD
 
Avond John.De zomerschilder, aka Karin, is hier bezig met schilderen van deuren en kozijnen. RAL9016 oftewel verkeerswit komt er nu op. Zelfde als plafond. Mooie frisse kleur.
IMG_4034.jpeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Ice78: Had al keertje jerrycan erbij gedaan
      Terug
      Bovenaan