Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond allemaal! 1e werkdag na de vakantie viel zwaar:juggle:
 
Avond. Beetje loom wezen op de bank hier.
 
Moge Marcel en Lissa.

Tja zoals elke morgen gaan mn ogen tegen 5 uur al open.
 
Mogge. Kort dagje weer vandaag.
 
Moge Albert en ik neem aan dat je de werkdag bedoeld want net als lle andere dagen heeft ook deze dag 24 uur;)
 
Moge Albert en ik neem aan dat je de werkdag bedoeld want net als lle andere dagen heeft ook deze dag 24 uur;)
Nou dacht ik dan weer te weten dat de dag geen 24 uur beslaat. Een dag en een nacht dan wel weer.... Laat ik oppassen dat ik ook niet als wijsneus bestempeld word. :);)
 
Naar het schijnt ben ik niet langer welkom op deze site. Gezien dit opschrift die telkens verschijnt:

Schermopname (242).png

Is dit iets nieuws?
 
Niettemin dat m'n aanwezigheid niet langer op prijs gesteld wordt doe ik u toch mijn hartelijke groet toekomen.
 
Naar het schijnt ben ik niet langer welkom op deze site. Gezien dit opschrift die telkens verschijnt:

Bekijk bijlage 371763

Is dit iets nieuws?
Ja na een update duikt dit bij enkele leden soms op Ben en de eigenaar kijkt hier al naar hoor. Kortom je bent meer dan welkom;)
 
Ik zeg alvast goedemiddag allemaal.
 
Goedemiddag,
hier ook opnieuw inloggen. Net op controle geweest met de hond, alles prima bevonden. Buiten wil ze al trekkend en springend, met scherpe bochtjes de blaadjes achterna jagen. Dacht toch even van niet!

Als je als vrouw deze operatie ondergaat lig je zwaar onder de pijnstillers een week in het ziekenhuis.
 
Laatst bewerkt:
Middag Albert. Hier regent het inmiddels.
 
Avond allemaal en ja ik ben net optijd.
 
Goedenavond.

Ik moet even wat kwijt.

Krijg hier een kaart van kpn in de bus. Ze willen een afspraak inplannen om een glasvezel aansluiting te maken.
Nou ligt hier net een paar maanden glasvezel in huis.
In een tijd dat we horen dat we zuinig moeten zijn met de grondstoffen en energie. Is het toch van de zotten dat ze naast een gloednieuw glasvezelnetwerk een 2e glasvezelnetwerk aan gaan leggen.
Manuren, grondstoffen en energie voor alle dubbele servers die staan te draaien. Dat is toch echt de grootse onzin die er bestaat.
Ik vind dit echt weggegooid geld en energie. Welke idioot dit bedacht heeft. Is echt pure hebzucht. Marktwerking ten top!

Nou, dat moest ik even kwijt.

Ben niet de enige zie ik net.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan