Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Mogguh. Doe lekker niets vandaag. Nou ja, bijna niets.😊
 
Goedemiddag en voor de vrouwen ik ben ziek en zopas voor de dertiende maal overleden . Koorts , hoofdpijn enz
 
Middag, even opsporing verzocht gedaan, hoorde een herhalende piep toen ik thuiskwam. Dus de rookmelders langs. Maar die waren de boosdoener niet. Bij de kachel boven hangt een koolmonoxide melder en die piepte. Dus de batterijen vervangen.
 
Ja laatst ging onze rookmelder ook af en ik kreeg dat kreng niet uit dus hoppa gesloopt en de woningbouw gebeld en die hebben een nieuwe geplaatst en zeiden ook dat de batterijen waarschijnlijk leeg waren.
Bij de onze zijn de batterijen niet vervangbaar maar ja wij hoeven ze niet te betalen.
 
Naast mijn humeur gaat de temperatuur omhoog, fijn zo. Over een paar dagen wordt de temperatuur weer wat lager... Maar voor nu, een fijne dag allemaal!
 
Ja laatst ging onze rookmelder ook af en ik kreeg dat kreng niet uit dus hoppa gesloopt en de woningbouw gebeld en die hebben een nieuwe geplaatst en zeiden ook dat de batterijen waarschijnlijk leeg waren.
Bij de onze zijn de batterijen niet vervangbaar maar ja wij hoeven ze niet te betalen.
Dat hadden ze toch om film mogen opnemen , denk dat het beeld hilarisch zou zijn .
 
Middag,
gisteren "even" naar Frankrijk naar de winkel geweest (ik denk ik was "maar" 5 uren onderweg!) en heb een beetje overdreven. Ik dat ik nu zeker 2 weken niet meer naar de winkel moet!

Het weer is hier bewolkt maar warm.
 
Middag :koffie:
Ook hier rookmelders met vaste accu zouden 10 jaar mee gaan :juggle:🤔 waarom ik dan binnen 2 jaar midden in de nacht uit mijn bed moet om ze het zwijgen op te leggen :S🤔
Want na drie piep piep piep even wachten en weer piep piep piep ben ik het zat:stom::madd:
 
Haha, ja dat vertelden ze ons ook over de levensduur maar hier heeft die melder nog geen 2 jaar gewerkt.
 
Middag,
gisteren "even" naar Frankrijk naar de winkel geweest (ik denk ik was "maar" 5 uren onderweg!) en heb een beetje overdreven. Ik dat ik nu zeker 2 weken niet meer naar de winkel moet!

Het weer is hier bewolkt maar warm.
Dat lijkt niet aan de andere kant van de wereld, maar het stroomt vlugger wegkant vd noordzee.
Obst zoajax die is bekend
 
Avond, vanmiddag ff naar Zwolle geweest naar de zoon. Samen naar het Zweedse warenhuis voor wat zaken.
 
Goeienavond samen. Zit lekker vissies te kijken.😍
 
Avond binnenkomers en ik warm ff een gelderse rookworst op.
 
Goeinoamd :petjeaf:
De afwas is weer klaar, de visjes hebben gegeten en nu is het tijd om ff lekker onderuit tv te kijken:DD
 
Avond heren en ik zeg alvast tot morgen.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan