Ik kom er nooit eigenlijk want hij zit aan de andere kant van de stad.Ja dat klinkt echt veel beter
Ik kom er nooit eigenlijk want hij zit aan de andere kant van de stad.Ja dat klinkt echt veel beter
Dat red je fiets niet?Ik kom er nooit eigenlijk want hij zit aan de andere kant van de stad.
De fiets wss wel, maar de melkflessen van de opzittende nietDat red je fiets niet?
Ach gelukkig schijn te zon deze dagen niet zo erg heftig.De fiets wss wel, maar de melkflessen van de opzittende niet
Te ver om te fietsen ?Ik kom er nooit eigenlijk want hij zit aan de andere kant van de stad.
Ja dat is nog verder dan Frits en ik kwam er 10 jr geleden nog weleens maar ik vond het een rommeltje daar.Te ver om te fietsen ?
Nog steeds kilometers aan het maken als postbode?Avond allemaal. Drukke dag gehad vandaag, dus eerst ff flink bij moeten rusten.
Overdag ja, vandaag 2 loopwijken Erg goede wandelschoenen zijn sowieso nodig. En extra inleg hakjes, anders heb ik last van hielspoor.Goedenavond
Nog steeds kilometers aan het maken als postbode?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.