Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Ben bang dat met het uitlepelen het ei van mn lepel schiet en dan heb ik geen ei meer :DD :pp
Vandaar die autoband natuurlijk. Als je er nou eentje door midden zaagt, je doet er een ketting door en dan heb je een bijpassende slabber. U vraagt en wij draaien :DD

Vandaar die autoband natuurlijk. Als je er nou eentje door midden zaagt, je doet er een ketting door en dan heb je een bijpassende slabber. U vraagt en wij draaien :DD
Ik dacht dat jij hier het zaagwerk deed ;))

Zit je weer in je nu.nl uurtje? :DD
Ja je moet de tijd doorkomen he en als jij niet aanwezig bent dan zoek ik andere dingen van een wat hoger nivo :DD ;))
Maar vergeet je niet alvast de zaag klaar te leggen en niet in de kou.

Avond binnenkomers.

Ja je moet de tijd doorkomen he en als jij niet aanwezig bent dan zoek ik andere dingen van een wat hoger nivo :DD ;))
Maar vergeet je niet alvast de zaag klaar te leggen en niet in de kou.

Avond binnenkomers.
Ja, volgende week dinsdag zal ik eindelijk afstuderen. Daardoor is het deze week alle hands aan dek, waardoor ik wat minder kan AF-en:sorry:
Maar ik vergeet je niet hoor John :DD

Moge Stefan en Andre.

Hie is het met Kaat Stefan?

Beterschap aan Kaat dan maar.

Middag. Grijze dag nr2 hier in het Oosten vd provincie tot nu toe. Langzaam wordt het wat lichter met blauwe plekjes tussen het grijs

Middag Albert en hier volop zon.

Hoihoi buurmman:daisy:

Middag. Ff korte pauze. Nou ja. 20 minuten ongeveer. En om half 5 lekker op t fietsie

Middag, ff wachten op mn zwager om een nieuwe regendouche set te installeren. Onze thermostaatkraan is EOL…
Dus nieuwe set besteld via zijn werk. Gezien de prijs mag ik wel wat kwaliteit verwachten natuurljjk.

Avond Albert en die dingen zijn wel makkelijk. Wij hebben er een van de woningbouw en het scheelt dat je niet telkens de goede temp moet regelen.

O straks bekervoetbal lees ik net. Nou ja tegen Feyenoord dat 9 spelers geblesseerd heeft moet dit klusje wel te doen zijn voor PSV thuis.

Een juichtoon da'vre langs de velden,
Voor ons dierbaar Rood en Wit!
De ploeg der dapp're Meersche helden,
Onze vreugd en trots bezit!
Alom gevreesd in heel den lande,
Glorie onzer Amstelstad...
Ieder draagt ze op de handen
Wie gaat niet op Ajax prat?
Ajax hup, geen krachten sparen,
Van ons voetbal-legioen.
Een roep, die geldt, dat is je ware:
Rood en Wit wordt kampioen!