Ben bang dat met het uitlepelen het ei van mn lepel schiet en dan heb ik geen ei meerMiddag
Wat wil je nog meer? Zo heb je altijd je eigen bestek bij je en kun je overal je eierbal uitlepelen![]()

Ben bang dat met het uitlepelen het ei van mn lepel schiet en dan heb ik geen ei meerMiddag
Wat wil je nog meer? Zo heb je altijd je eigen bestek bij je en kun je overal je eierbal uitlepelen![]()
Vandaar die autoband natuurlijk. Als je er nou eentje door midden zaagt, je doet er een ketting door en dan heb je een bijpassende slabber. U vraagt en wij draaienBen bang dat met het uitlepelen het ei van mn lepel schiet en dan heb ik geen ei meer![]()
![]()
Ik dacht dat jij hier het zaagwerk deedVandaar die autoband natuurlijk. Als je er nou eentje door midden zaagt, je doet er een ketting door en dan heb je een bijpassende slabber. U vraagt en wij draaien![]()
Ow, als het niet lukt dan geef je maar een gil. Ik help je graag met zagenIk dacht dat jij hier het zaagwerk deed![]()
Ja je moet de tijd doorkomen he en als jij niet aanwezig bent dan zoek ik andere dingen van een wat hoger nivoZit je weer in je nu.nl uurtje?![]()
Ja, volgende week dinsdag zal ik eindelijk afstuderen. Daardoor is het deze week alle hands aan dek, waardoor ik wat minder kan AF-enJa je moet de tijd doorkomen he en als jij niet aanwezig bent dan zoek ik andere dingen van een wat hoger nivo![]()
Maar vergeet je niet alvast de zaag klaar te leggen en niet in de kou.
Avond binnenkomers.
Ik zal ook aan jou denken hoor als je zit te zweten boven de boekenMaar ik vergeet je niet hoor John
ziekjes deze namiddag eens iets gaan bezoeken we zien wel hoe het loopt .Moge Stefan en Andre.
Hie is het met Kaat Stefan?
Jij wel, Albert is benedenbuurmanAan de bovenkant toch![]()
Ja die rolt zo weg aan de onderkantJij wel, Albert is benedenbuurman![]()
Is verder alles goed met je? Moeten we ons zorgen maken?Een juichtoon da'vre langs de velden,
Voor ons dierbaar Rood en Wit!
De ploeg der dapp're Meersche helden,
Onze vreugd en trots bezit!
Alom gevreesd in heel den lande,
Glorie onzer Amstelstad...
Ieder draagt ze op de handen
Wie gaat niet op Ajax prat?
Ajax hup, geen krachten sparen,
Van ons voetbal-legioen.
Een roep, die geldt, dat is je ware:
Rood en Wit wordt kampioen!
Ajax hup, rood-witte schare,
Dapp're strijders, fier en koen.
Geen club die ons kan evvenaren,
Rood en Wit wordt kampioen!![]()
![]()
![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.