Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Laatst hier ook gedaan, kleine vrieskast, pannen kokend water en compressor daarna voor het blaaswerk.
Ik gebruik ouderwets geduld en een doekje :DD

Goedenavond :petjeaf:
Weekend stond voor de deur, hoog tijd voor een bakkie:koffie:

Heb jij het weekend de deur gewezen dat het weekend jou kon vinden? 😉
Nee, ik ben heel lief. Het weekend stond voor de deur te kleumen. Snel binnengehaald en bij de kachel gezet met een beker anijsmelk :DD

Moi, nog ff rust en kalmte voor de invasie hier.

Nee, ik ben heel lief. Het weekend stond voor de deur te kleumen. Snel binnengehaald en bij de kachel gezet met een beker anijsmelk :DD
Dat is lief.
Heb ik trouwens al in geen eeuwigheid mee gedronken, anijsmelk!

Moi, nog ff rust en kalmte voor de invasie hier.
Veel plezier vanavond.

Goedenavond allemaal.

Goeienavond.
De neurochirurg kon de drain nog aanpassen en Bas loopt weer als een kievit! Zo wonderlijk is dat. Binnen een kwartier zie je zijn gezicht weer fris worden en gaat hij weer goed lopen. Hopelijk kan hij weer een half jaar of liefst langer vooruit.

Goeienavond.
De neurochirurg kon de drain nog aanpassen en Bas loopt weer als een kievit! Zo wonderlijk is dat. Binnen een kwartier zie je zijn gezicht weer fris worden en gaat hij weer goed lopen. Hopelijk kan hij weer een half jaar of liefst langer vooruit.
Goed nieuws :daisy:

Heb je die steen horen vallen eind van de ochtend? Die kwam van mijn hart af rollen.
Dat geloof ik, en bijzonder wat ze kunnen!

Goedemorgen.

Goedemorgen deze frisse zaterdagmorgen.

Goedemorgen allemaal :petjeaf:
Geniet van deze prachtige dag, voor je t weet is ie weer voorbij:DD

Goedemorgen , fijne dag allemaal

Goeiemiddag. Weer een dagje tuin gehad. Nu rusten.

Moi bijna goedenavond

Avond.

Goedenavond op deze mooie zaterdagavond 😊

Goeienavond. Lekker relaxen op de bank. Met een kop koffie natuurlijk.😊

Avond, zit op YT een stream te kijken van een vliegshow in België met vuurwerk, en je raadt het al… brand op de grond door vuurwerk waarschijnlijk.

Avond, zit op YT een stream te kijken van een vliegshow in België met vuurwerk, en je raadt het al… brand op de grond door vuurwerk waarschijnlijk.
Beter door vuurwerk dan een neergestort vliegtuig.

Avond, hier op de bank met kopje thee en aardbeien.

Goedemorgen deze wat grijze zondagochtend. Niet grijs in mn hoofd. Maar het weer aan de andere kant vd ramen.

Goeiemorgen dames en heren

goedemorgen ,
hier ook een grijs begin van de dag.

Morge.

Mogguh. Dat was een kort nachtje want een van de dames besloot een haarbal eruit te gooien op mijn dekbed.

Ik ook van jou, lieve kat.

Middag, fijne zondag allemaal !

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan