NicoleE
Well-known member
- Lid geworden
- 27 juli 2013
- Leeftijd
- 58
Daar gebruik ik de waterblazer voor LOLen compressor daarna voor het blaaswerk
Daar gebruik ik de waterblazer voor LOLen compressor daarna voor het blaaswerk
Ik gebruik ouderwets geduld en een doekjeLaatst hier ook gedaan, kleine vrieskast, pannen kokend water en compressor daarna voor het blaaswerk.

Ik wist niet dat je kunt blazen met een doekje..Ik gebruik ouderwets geduld en een doekje![]()

Heb jij het weekend de deur gewezen dat het weekend jou kon vinden? 😉Goedenavond
Weekend stond voor de deur, hoog tijd voor een bakkie![]()
Nee, ik ben heel lief. Het weekend stond voor de deur te kleumen. Snel binnengehaald en bij de kachel gezet met een beker anijsmelkHeb jij het weekend de deur gewezen dat het weekend jou kon vinden? 😉

Dat is lief.Nee, ik ben heel lief. Het weekend stond voor de deur te kleumen. Snel binnengehaald en bij de kachel gezet met een beker anijsmelk![]()
Veel plezier vanavond.Moi, nog ff rust en kalmte voor de invasie hier.
Moi Albert, veel sterkte en plezier met die invasie 😊Moi, nog ff rust en kalmte voor de invasie hier.
WonderdoekjeIk wist niet dat je kunt blazen met een doekje..
Kom eraanMoi, nog ff rust en kalmte voor de invasie hier.

Zullen we doen wie het er het eerste is?Wonderdoekje
Kom eraan![]()
Ik moet nog afwassen dus ik geef je een voorsprong.Zullen we doen wie het er het eerste is?
Goed nieuwsGoeienavond.
De neurochirurg kon de drain nog aanpassen en Bas loopt weer als een kievit! Zo wonderlijk is dat. Binnen een kwartier zie je zijn gezicht weer fris worden en gaat hij weer goed lopen. Hopelijk kan hij weer een half jaar of liefst langer vooruit.

Heb je die steen horen vallen eind van de ochtend? Die kwam van mijn hart af rollen.Goed nieuws![]()
Dat geloof ik, en bijzonder wat ze kunnen!Heb je die steen horen vallen eind van de ochtend? Die kwam van mijn hart af rollen.

Beter door vuurwerk dan een neergestort vliegtuig.Avond, zit op YT een stream te kijken van een vliegshow in België met vuurwerk, en je raadt het al… brand op de grond door vuurwerk waarschijnlijk.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.