Het grote "offtopic"-topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je in het off topic off topic gaat ben je dan off of on topic....
Denk dáár maar eens over na. :)
 
Als je in het off topic off topic gaat ben je dan off of on topic....
Denk dáár maar eens over na. :)

On!

Makkelijke vraag want:

Hier is er maar één iets offtopic: namelijk de uitspraak "We gaan offtopic"!
Alles is hier desgewenst on topic, op voorwaarde dat je de relevantie ervan niet in vraag steelt. Maar zelfs de uitspraak "We gaan offtopic" is geneutraliseerd door de titel van het topic en is daardoor eigenlijk virtueel zinloos aangezien dat net ontopic is.
Catch en nog iets... ;)

Kijk, sla de inleiding maar over.

Je samenvatting is zelfs stukken beter dan het origineel vind ik!
I like!!

Doe dat gerust ook eens met de openingspost tbv anderen die de inleiding skippen!

Now we're talking on topic!:oops:Off topic.

Snelle leerling! :thumbs:
 
Tja, ik ben ook benieuwd wat dit gaat worden want ik ben het deels wel met Biljoenblik eens en als men dit topic zou gebruiken dan ben ik zelf bang dat hier verschillende zaken nogal snel door elkaar zullen gaan lopen. Maar goed het is goed om te proberen en we gaan het zien;)
 
Ik denk dat dat wel mee zal vallen, over het algemeen moet het de bedoeling zijn dat de leden die offtopic gaan hier terecht gaan komen en dan even verder kunnen babbelen.
Dat zou ook via PB kunnen (of via een nieuw aan te maken topic) maar dit is makkelijker, en hopelijk is er dan minder topic vervuiling in het algemeen.

Daar elkaar lopende onderwerpen zouden voor kunnen komen, maar zolang je quote is het wel te volgen, althans voor diegene die er mee gemoeid zijn, voor een ''buitenstaander'' zou het wel eens moeilijk te volgen kunnen zijn.

Je moet wel aangeven welk bericht (#...) in het OTT bestemd is voor diegene die je verwijst/mee gaat nemen, anders zou hij of zij de juiste post wel eens moeilijk kunnen vinden, je komt namelijk altijd terecht bij het laatste ongelezen bericht.
 
Laatst bewerkt:
Nee, ik dacht laat ik gewoon maar 9x posten voor het geval mijn mening niet geheel duidelijk was. Hier mag ik gewoon drammen :cool::cool: Kijk ook meteen maar 2 coole visjes voor het geval het niet duidelijk is............ Alles mocht in dit topic toch.


Houd maar op over pijnstillers. die heb ik gelukkig nog niet nodig maar in de nachtelijke uren word ik veel te veel wakker............. Beter wat slaapverwekkends nemen. Nog 3 dagen .....................
 
Total anarchy! Krijg nu een beeld van Willem terwijl hij een witte kat aait en in zichzelf prevelt "My job is done, it has begun":D

:mad: Ik werk maar mee aan Willem zijn utopia, anders ben ik bang dat Willem moet gaan drammen en ik telkens al mijn hersens moet pijnigen om alles geheel te begrijpen. Daar ben ik als langzame leerling heel wat uren voor kwijt.

Daarbij begint het erop te lijken dat mijn laptop een eigen leven heeft Bij een klik op de muis maakt hijzelf uit 9x posten, 2 visjes en zoals nu helemaal geen visje meer.............
 
:mad: Ik werk maar mee aan Willem zijn utopia, anders ben ik bang dat Willem moet gaan drammen en ik telkens al mijn hersens moet pijnigen om alles geheel te begrijpen. Daar ben ik als langzame leerling heel wat uren voor kwijt.

Daarbij begint het erop te lijken dat mijn laptop een eigen leven heeft Bij een klik op de muis maakt hijzelf uit 9x posten, 2 visjes en zoals nu helemaal geen visje meer.............

Dat wordt eerst een andere laptop kopen dus ;). Voor je het weet zijn wij de hele dag bezig om al je dubbelposten weg te halen:D:D;)
 
Wat zie jij als minimale bakgrootte/hoeveelheid liters voor een dwergcory en hoe groot zou jij het groepje aanraden?
Ik zou als minimale maat voor dwergcorydoras een cube van 60 liter nemen en dan kun je rustig een groepje van 15 stuks erin doen, dan laten ze zich beter zien en voelen ze zich wat meer op hun gemak
 
Mmm,waarom wordt dit onderwerp hierheen verplaatst? dat was niet offtopic in dat topic toch, nu mist TS deze vraag plus antwoord in dat betreffende topic :juggle:

Ik wil absoluut niet als scheidsrechter spelen hoor, maar wilde dit even delen :D
 
terwijl hij een witte kat aait en in zichzelf prevelt "My job is done, it has begun"

De witte kat is een illusie, Théa!
Er zit wel een roze naaktrat op mijn schouder die mijn nek masseert tijdens mijn geprevel... :D

Diepvriesvoer bestel lijst.
Wat zie jij als minimale bakgrootte/hoeveelheid liters voor een dwergcory en hoe groot zou jij het groepje aanraden?

It has begun....
:thumbs:


Nudie.jpg
 
Voel je de nood om je visie inzake aanbevolen bakmaat voor bepaalde vissen uit de doeken te doen maar vind je geen geschikt topic om je ei te leggen?
Wees welgekomen!
Of misschien schrijf je graag ellenlange epistels over de grootte van volwassen maanvissen, wellicht heb je eigen theorieën over hoeveel maanvissen nu echt passen in een 180l bakje?
:D:D

Goed ideeeeee
 
Mmm,waarom wordt dit onderwerp hierheen verplaatst?
Bedoelde je mijn vraag? (Het is nu al chaotisch;)) Die had ik hier zelf geplaatst. Leek mij wel off topic. Heb zelf geen probleem met mensen die off topic gaan maar gezien de reacties op de stelling laatst vinden veel mensen het toch niet wenselijk, vandaar de vraag hier.
 
Zomaar een vraag, wie bepaald of iets off topic is...?
Meestal de starter van een topic die vind dat er offtopic gegaan wordt in zijn topic, als er een discussie over ledjes opborrelt in een topic over een brommend filter bvb :D
En vaak weet de OT'r zelf ook wel dat ie offtopic aan het gaan is.
 
Meestal de starter van een topic die vind dat er offtopic gegaan wordt in zijn topic, als er een discussie over ledjes opborrelt in een topic over een brommend filter bvb :D
En vaak weet de OT'r zelf ook wel dat ie offtopic aan het gaan is.
Ja, dat zou kunnen maar het kan dan ook een excuus worden om iemand die minder welkome opmerkingen plaatst te verwijderen... Misschien vind dus de schrijver zelf dat de geplaatste post helemaal niet off topic is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan