willem666
Well-known member
- Lid geworden
- 18 oktober 2015
Af en toe heb je echt een bizarre humor
Right back at you!
Het is aan anderen om de uitblinker op dit vlak te kiezen...
Af en toe heb je echt een bizarre humor
eens. maar bizar is niet per definitie goed of fout 🙂Right back at you!
Het is aan anderen om de uitblinker op dit vlak te kiezen...
🤔🙄Right back at you!
Bizarre humor, bizarre topics, bizarre muzieksmaak, bizarre standpunten, bizarre opmerkingen...
Ik lijk wel een exoot...
Bijna bizar.
Aka maffe BelgIk lijk wel een exoot...
Dat is dubbelop 🤣Aka maffe Belg
Dat is dubbelop 🤣
Ik zeg niksDat is dubbelop 🤣
Dat is dubbelop 🤣
Jij hoopt dat Willem binnenkort 'het licht' zietDat is geen probleem want soms moet je de Belgen iets wel 4x vertellen hoor 😉
soms moet je de Belgen iets wel 4x vertellen hoor
Dus dan is dan niet door teveel water maar eigenlijk gewoon door te weinig bakinhoud..
De grieven van elke aquariaante weinig bakinhoud
Volgende? VertelVolgende bak ga ik ook voor strips
Mijn droom is nog steeds een bak met roggen op de bodem.
Gaat helaas niet in mijn huidige woning.
Ja verstaan doe ik het niet
Grote vissen, stekel in mond rog, stekel eruit, alles komt weer goed. ZoietsKun je het ff kort samen vatten filmpje duurt mij te lang
Tnx voor de beknopte samenvattingGrote vissen, stekel in mond rog, stekel eruit, alles komt weer goed. Zoiets
Vind mijn samenvatting toch beter hoor 😆Welkom ik ben Tom.... bla bla bla, roggen roggen, bla bla roggen roggen, bla bla. 🙂
Beide samenvattingen worden gewaardeerdVind mijn samenvatting toch beter hoor 😆
O dank je Thea.
O, Oké. In dat gevalWas niet negatief bedoeld
Jij veel suuk 6 tijdens de wedstrijd sterkste man(nen) van Nederland.Pas geleden een 140x70x70 naar een bovenwoning getild... nou mn 150x40x50 ging veeeeeeel makkelijker hahaha ik en 4 vrienden gingen echt kapot!!!! Bak weegt tegen de 200 kilo aan 😅en het leukste is.... ik ga binnenkort verhuizen dus de bak moet weer naar beneden 😭😭😭 maar veel plezier met je nieuwe bak en het inrichten 😁👌🏼
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.