Het Grote "Offtopic"-topic!

Bizarre humor, bizarre topics, bizarre muzieksmaak, bizarre standpunten, bizarre opmerkingen...
:juggle::juggle:
Ik lijk wel een exoot...
Bijna bizar.
 
Bizarre humor, bizarre topics, bizarre muzieksmaak, bizarre standpunten, bizarre opmerkingen...
:juggle::juggle:
Ik lijk wel een exoot...
Bijna bizar.

Ik herken wel het één en ander, even wennen hoor een soort alterego in levende lijve, zag mijzelf altijd meer als Beavis huhhehhuh
 
Dat is dubbelop 🤣
Jimmies.jpg


Trouwens: je bent ongetwijfeld bekend met de eliminatie van de dubbele negatie? Dus ja... :DD
 
soms moet je de Belgen iets wel 4x vertellen hoor

Bvb hoe een teveel aan iets eigenlijk niet bestaat aangezien dat altijd een tekort aan iets anders is?
:DD

Maar ik snap het bijna denk ik...
Telt dat ook als mijn bak overstroomt tijdens het vullen?
Dus dan is dan niet door teveel water maar eigenlijk gewoon door te weinig bakinhoud..
Hmmhmm, mja...
 
Mijn droom is nog steeds een bak met roggen op de bodem.
Gaat helaas niet in mijn huidige woning.

 
Saai? Ja die van de video is saai.
Maar natuurlijk 2 of 3 van die beesten en daarboven een flinke school Discus mooi hout en veel zand.
Jaren geleden zo'n bak gezien bij wat nu Utaka is.
Probleem zijn alleen die staart stekels, die vallen af en zelfs als ze een week onder het zand liggen zijn ze nog giftig.
Die gast van Utaka was destijds gestoken door zo'n ding en gaf een behoorlijk heftige allergische reaktie.
 
Je kunt er dus nog wel andere vissen en decoratie bij zetten. Ooit iets van die Joey op youtube gezien. Hij had ook roggen maar dacht dat hij op een gegeven moment het hout eruit moest halen. Maar verder niet gevolgd dus kan het mis hebben hoor.
 
Welkom ik ben Tom.... bla bla bla, roggen roggen, bla bla roggen roggen, bla bla. :)


Waar het om gaat is de vraag van Thea op mijn vorige filmpje, saaie bak zei ze.
Ja in Azie zijn die bakken puur voor de kweek.
Wat ik wilde laten zien is dat in deze bak dus roggen zitten, Geophagus, Oscars en nog het een en ander.
Helaas geen Discus maar ook dat kan gewoon bij roggen.

Kleine vissies kan natruulijk niet bij roggen, dat is gewoon voer.
Planten heeft ook weinig kans naar stenen en hout is wel mogelijk.

Deze bak is 4500 liter
 
Welkom ik ben Tom.... bla bla bla, roggen roggen, bla bla roggen roggen, bla bla. :)
Vind mijn samenvatting toch beter hoor :LOL:
Ziet er beter uit dan een kale bak met alleen roggen. Al heb ik het idee dat hier misschien wel weer veel vis in zit . Mis de plantjes wel een beetje.
 
Pas geleden een 140x70x70 naar een bovenwoning getild... nou mn 150x40x50 ging veeeeeeel makkelijker hahaha ik en 4 vrienden gingen echt kapot!!!! Bak weegt tegen de 200 kilo aan 😅en het leukste is.... ik ga binnenkort verhuizen dus de bak moet weer naar beneden 😭😭😭 maar veel plezier met je nieuwe bak en het inrichten 😁👌🏼
 
Pas geleden een 140x70x70 naar een bovenwoning getild... nou mn 150x40x50 ging veeeeeeel makkelijker hahaha ik en 4 vrienden gingen echt kapot!!!! Bak weegt tegen de 200 kilo aan 😅en het leukste is.... ik ga binnenkort verhuizen dus de bak moet weer naar beneden 😭😭😭 maar veel plezier met je nieuwe bak en het inrichten 😁👌🏼
Jij veel suuk 6 tijdens de wedstrijd sterkste man(nen) van Nederland.


:)
 
Terug
Bovenaan