Nicolientje-W
Well-known member
Toch is er al heel veel resistentie tegen esha2000 (lees je vrij regelmatig) hoe verklaar je dat dan?Hier staat wat erin zit aan stoffen:
https://www.visaquarium.nl/a/esha2000
Toch is er al heel veel resistentie tegen esha2000 (lees je vrij regelmatig) hoe verklaar je dat dan?Hier staat wat erin zit aan stoffen:
https://www.visaquarium.nl/a/esha2000
Maar je leest ook op dit forum in het ziekevissenforumonderdeeld at esha2000 niks uithaalt en dat is dus geen napraten maar hun eigen ervaringJa ik heb er geen ervaring mee maar als er geen AB in zit kan een bacterie volgens mij niet resistent worden. Misschien heeft het toch te maken met napraten.
Hiervoor is er een stelling geopend:Maar je leest ook op dit forum in het ziekevissenforumonderdeeld at esha2000 niks uithaalt en dat is dus geen napraten maar hun eigen ervaring
Maar dat maakt het nog geen antibioticum en als ik naar de link van John kijk zit dat er volgens mij ook niet in.Maar geen van beide zit in esha2000
Zo is er bij mijn beste weten wel resistentie voor alcohol. Dit zie ik ook bevestigd als ik met Google zoek op 'alcohol resistentie bacterie'.maar als er geen AB in zit kan een bacterie volgens mij niet resistent worden
Dat klopt want onze buurman gaat er ook nog steeds niet aan onderdoor en heeft ook telkens meer ervan nodigZo is er bij mijn beste weten wel resistentie voor alcohol. Dit zie ik ook bevestigd als ik met Google zoek op 'alcohol resistentie bacterie'.
Misschien John wat kroketten toespelen en wie weet komt er dan een rokend visje als emoticon 🤣😱 Ooh fijn, dit lijntje had ik gemist. Midden in de ESHA war (word tijd voor een visje met sigaretje ipv koffie)
Klopt, er zijn zelfs darmbacteriën die onder bepaalde omstandigheden suikers kunnen omzetten in alcohol terwijl de meeste alcohol niet echt lekker vinden (van dezelfde soort notabene). Deze bacteriën kunnen dan vanzelfsprekend ook beter tegen alcohol dan hun soortgenoten. Ook tegen antiseptica (ontsmettingsmiddelen e.d.) en phagen (bacterie virussen) kunnen bacteriën resistentie ontwikkelen. Dus een middel hoeft geen antibiotica te bevatten om toch resistentie op te kunnen wekken.Zo is er bij mijn beste weten wel resistentie voor alcohol. Dit zie ik ook bevestigd als ik met Google zoek op 'alcohol resistentie bacterie'.
Ik had laatst hetzelfde probleem. Ik wilde twee Superfish-lampjes aansturen met één controller. Ook om een stopcontact te sparen.
Is gelukt, door deze kabel te gebruiken: https://www.allekabels.nl/searchresult.php?keyword=1214488
Hier ook de l*l.https://nos.nl/artikel/2376857-datalek-bij-allekabels-nl-3-6-miljoen-nederlanders-getroffen.html
En nu worden mijn en andermans gegevens waarschijnlijk verhandeld. Lekker bezig weer, hackerboys. 🤔
Je vraagt je van sommige mensen echt af wat ze komen doen in dit leven. Beetje de parasiet uithangen. Als ik toch dictator was...... </rant>
Is dit van alleen dat van gebruikers voor januari? Aangezien het eind januari werd aangeboden op zo'n forum staat in dat nieuwsbericht. Want raad eens waar ik gisteren een kabeltje heb besteld...https://nos.nl/artikel/2376857-datalek-bij-allekabels-nl-3-6-miljoen-nederlanders-getroffen.html
En nu worden mijn en andermans gegevens waarschijnlijk verhandeld. Lekker bezig weer, hackerboys. 🤔
Je vraagt je van sommige mensen echt af wat ze komen doen in dit leven. Beetje de parasiet uithangen. Als ik toch dictator was...... </rant>
Volgens het journaal is de beveiliging van die website al stukken beterIs dit van alleen dat van gebruikers voor januari? Aangezien het eind januari werd aangeboden op zo'n forum staat in dat nieuwsbericht. Want raad eens waar ik gisteren een kabeltje heb besteld...
Ik heb ze vandaag proberen te bellen ondanks de drukte, omdat ik nog geld van ze te goed heb.Is dit van alleen dat van gebruikers voor januari? Aangezien het eind januari werd aangeboden op zo'n forum staat in dat nieuwsbericht. Want raad eens waar ik gisteren een kabeltje heb besteld...
Kweenie 🤷♂️Is dit van alleen dat van gebruikers voor januari? Aangezien het eind januari werd aangeboden op zo'n forum staat in dat nieuwsbericht. Want raad eens waar ik gisteren een kabeltje heb besteld...
Bij verveling kan het een aanrader zijn om nu de reviews van dit bedrijf te lezen op Google maps. Zeker de meest recente beoordelingen spreken boekdelen. Dan is het lezen van een nieuwsbericht niet meer nodig.Kweenie 🤷♂️
Edit: ik lees in bovengenoemde FAQ dat het lek dateert van augustus 2020..?
Bevestigt alleen maar waarom jullie mijn bek hier niet over open moeten breken. Benieuwd of ik mijn geld nog terug krijg. De reden dat ik hier mijn mond er verder houd is dat ik geen claim van het bedrijf aan mijn kont wil. Dat ik nog steeds geld van ze krijg is maar 1 van de dingen die fout zijn gegaan. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komenBij verveling kan het een aanrader zijn om nu de reviews van dit bedrijf te lezen op Google maps. Zeker de meest recente beoordelingen spreken boekdelen. Dan is het lezen van een nieuwsbericht niet meer nodig.
Kom maar op 😁 kan wel een nieuwe gebruiken 😜Lizzy gaat door voor het wssmachientjuh. 🙂
U roept, wij draaien.Kom maar op 😁 kan wel een nieuwe gebruiken 😜
Ach ja, dan kan ze die ook gelijk in het wasmachientjuh doen en daarna eventueel drogen. Een strijkijzer zou ik voor de verandering een keer niet gebruiken.Nou dat is niet mis zo n prijs zeg. Daar zal Lizzy wel een week van in de bonen zijn
Gelukkig gebruikte ik die sowieso al niet 😬Ach ja, dan kan ze die ook gelijk in het wasmachientjuh doen en daarna eventueel drogen. Een strijkijzer zou ik voor de verandering een keer niet gebruiken.
Komt vast omdat je nog geen strijkplank hebt danGelukkig gebruikte ik die sowieso al niet 😬
Ja heb ik wel. En ook een strijkijzer. Maar ik heb wel wat beters te doen eigenlijk 😂Komt vast omdat je nog geen strijkplank hebt dan
Ik gebruik hem ook niet eigenlijk en kreukels trekken er vaak vrij snel uit 😉Ja heb ik wel. En ook een strijkijzer. Maar ik heb wel wat beters te doen eigenlijk 😂
Strijkijzer? Ik ben een strijkijzer!Ik gebruik hem ook niet eigenlijk en kreukels trekken er vaak vrij snel uit 😉
Bij deze even hier gezet voor verdere reacties.Het heeft denk ik ook te maken met de hoeveelheid water waarin de vis zwemt. Perioden van droogte, meren worden kleine poelen, minder voedsel, Goudvis past zich aan. Aquarium is ook een beperkte hoeveelheid water, en sommige tuinvijvers ook. Dus de vissen maken deze stoffen aan, en die worden niet weggespoeld/verdund. Dat staat wel in dat engelstalige stuk wat in de discussie wordt vermeld. Dat is alleen geen wetenschappelijk artikel. De foto van de enorme Oranda die al verschillende malen is langsgekomen, betreft een vis die in een grote hoeveelheid water rondzwemt met veel voedsel. Hij maakt groeihormoon aan iedere keer dat hij eet, en Somatostatine om te voorkomen dat zijn soortgenoten groter worden dan hij. Maar zet je een jonge vis op rantsoen in een kleine hoeveelheid water dan maakt hij GABA aan waardoor hij niet meer groeit en zich aanpast aan de hoeveelheid voedsel. Maar als je de Goudvissen in het Artis-aquarium bekijkt, die zijn niet groter dan mijn vissen, ook al hebben ze een paar duizend liter water tot hun beschikking dat voortdurend gefilterd wordt in een enorme sump. Wellicht krijgen die maar een keer per dag te eten. Misschien moet ik nog eens in de Universiteitsbieb gaan struinen, of kan @Olympus of @michelle1 of @trinakria wat vinden.
'Screenshot gemaakt en naar Belastingdienst gestuurd'Ja ze komen zo n bak ophalen dus dat is hier dan handje contantje.
Tja ze hebben al niks te doen daar . Misschien is het verlies (aanschaf minus de verkoop) dan wel aftrekbaar'Screenshot gemaakt en naar Belastingdienst gestuurd'
Toch ook weer wat nieuws: Criminelen die iets kopen????https://nos.nl/artikel/2376857-datalek-bij-allekabels-nl-3-6-miljoen-nederlanders-getroffen.html
Je had beter mierenneu.... eh....miereneter als naam kunnen nemenTenzij er omstandigheden in het spel zijn...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.