Het Grote "Offtopic"-topic!


Sport Yellow Card GIF by Groene ster
 
Don, ik heb in een van mijn laatste topics het woord sommige gebruikt, een slecht gekozen zinsopbouw maar eenmaal geplaatst kan ik dat niet meer corrigeren.Het had moeten zijn een bepaald lid, en om eerlijk te zijn bedoelde ik jou.
Het lijkt erop dat ik jou en john bedoelde maar john valt af.
Ik weet niet waar het om ging maar ik kan opgelucht adem halen;)
 
Oei, en dan heb je enkel nog rood over, ik ga minder overtredingen maken en mij een beetje braver opstellen.
 
Beste leden,

Er was een discussie gaande die onplezierig over kwam met soms een verwijtende toon naar elkaar toe. Deze discussie is verwijderd. Voortzetting ervan wordt verwijderd in toekomstige posten door team beheer. We doen dit allemaal om de sfeer goed te houden.

Blijf respectvol naar elkaar toe,

Gr Ed
 
Zo ik heb weer genoten van de troonrede zeg en het hoogtepunt vond ik wel die bril van Willen die net op het puntje van zn neus bleef hangen:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Laat ze maar kletsen Edwin…😉 Ik ben ook dik tevreden met mn binnenfilter. Ik zie ook zeker de voordelen!
Weet je wat het is @Aqua Betta en @Edwin68 ?

Bij Edwin zie ik zijn verhalen over zijn verschillende bakken met daarin de Superfish Aquaflow 200 filters werkend.

Bij de 2 meter bak van hem moet ik vaak denken aan de 2 meter bak bij de LFS in Helmond. De Superfish filters zijn in die verhouding tot de bak niet echt groot maar toch krijgt hij het ermee voor elkaar.

Ik kan niet anders dan heel erg onder de indruk zijn van hoe Edwin zijn bakken managed, serieus ik heb daar respect voor.

Het enige wat ik persoonlijk nog mis is dat er iemand software ontwikkelt voor een muggen.mep.automatische.robot. volgens mij zou dat een gat in de markt kunnen zijn.
 
Laatst bewerkt:


Het was weer een mooie show met veel verklede mallooten in de zaal en onderweg. Toch was voor mij het hoogtepunt wel dat ik iets herkende bij Willem.
Zover ik zag droeg hij dezelfde leesbril als ik heb en die komt van de Action:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Volgend jaar zet ie hem hopelijk wel goed op zn neus:deal:
Was hij, net als ik, zeker ook de montagehandleiding voor een kast van de Ikea aan het lezen. ;):)
 
Hoewel het lezen van een troonrede hem nog niet echt goed afgaat lees ik dat ZKH Willem-A opslag heeft gekregen. Armoede toeslag vermoed ik. Moet ook wel op een begroting van zo'n 56 miljoen waar nog niet eens het onderhoud van diverse zaken onder valt die ze gemakshalve onder wat andere ministeries bijvoegen.
 
Hoewel het lezen van een troonrede hem nog niet echt goed afgaat lees ik dat ZKH Willem-A opslag heeft gekregen. Armoede toeslag vermoed ik. Moet ook wel op een begroting van zo'n 56 miljoen waar nog niet eens het onderhoud van diverse zaken onder valt die ze gemakshalve onder wat andere ministeries bijvoegen.
Ook zijn inkomen zal moeten meestijgen want anders kan hij straks de ovensnacks niet meer betalen
:DD

Afschaffen dat Koningshuis als je het mij vraagt maar ja naar mij luisteren ze niet.
 

Terug
Bovenaan