Vandaag schrijven we geen bon uit
Nope, voor de verandering een keertje een bekeuring. 😱Vandaag schrijven we geen bon uit
Zo zie ik mn familie weer eens
2 uur later liggen ze allemaal braaf op een hoopje met elkaar te slapen 😄Zo zie ik mn familie weer eens
Ik weet niet waar het om ging maar ik kan opgelucht adem halen😉Don, ik heb in een van mijn laatste topics het woord sommige gebruikt, een slecht gekozen zinsopbouw maar eenmaal geplaatst kan ik dat niet meer corrigeren.Het had moeten zijn een bepaald lid, en om eerlijk te zijn bedoelde ik jou.
Het lijkt erop dat ik jou en john bedoelde maar john valt af.
Gelukkig maar want het was mn laatste😉En die gele kaart kan weer in de binnenzak😍
Je laat John nu behoorlijk crimineel klinken@jessicapilon weet meer over goede koffertjes.
Nou ik heb wel een paar "koffers" in de douche staan bij de wasmachine en dat gebruikt Jes in de wasmachine. Het betreft een wit poeder.Je laat John nu behoorlijk crimineel klinken
Dus daarom al die aanslagen in Groningen en Winschoten 🤔Nou ik heb wel een paar "koffers" in de douche staan bij de wasmachine en dat gebruikt Jes in de wasmachine. Het betreft een wit poeder.
Volgens Jessica heet dit waspoeder maar ik weet het zo nog niet hoor😛
Dat hou ik niet een bij zal ik je zeggen behalve dat ik gister hoorde van de schietpartij in het centrum.Dus daarom al die aanslagen in Groningen en Winschoten 🤔
Denk dan dat Jes je hier meer over kan vertellenDat hou ik niet een bij zal ik je zeggen behalve dat ik gister hoorde van de schietpartij in het centrum.
Nou rond de tijd dat die schietpartij plaatsvond maakte ze wel rare geluiden maar dat schijnt snurken te heten🤣🤣Denk dan dat Jes je hier meer over kan vertellen
Denk dat jij jezelf hoorde............Nou rond de tijd dat die schietpartij plaatsvond maakte ze wel rare geluiden maar dat schijnt snurken te heten🤣🤣
Denk dat jij jezelf hoorde............
Weet je wat het is @Aqua Betta en @Edwin68 ?Laat ze maar kletsen Edwin…😉 Ik ben ook dik tevreden met mn binnenfilter. Ik zie ook zeker de voordelen!
Was hij, net als ik, zeker ook de montagehandleiding voor een kast van de Ikea aan het lezen. 😉🙂Het was weer een mooie show met veel verklede mallooten in de zaal en onderweg. Toch was voor mij het hoogtepunt wel dat ik iets herkende bij Willem.
Zover ik zag droeg hij dezelfde leesbril als ik heb en die komt van de Action🤣🤣🤣
Volgend jaar zet ie hem hopelijk wel goed op zn neus
Die zijn vaak net zo lastig te begrijpen als de troonrede🤣
Was hij, net als ik, zeker ook de montagehandleiding voor een kast van de Ikea aan het lezen. 😉🙂
Yep, de troonrede is ook niet goed in elkaar getimmerd.Die zijn vaak net zo lastig te begrijpen als de troonrede🤣
Heb je het nou over Ik*a?splnterpartij
Nope, over Niveau. 😛Heb je het nou over Ik*a?
Zeg dat wel.Wat een offtopic geklets hier zeg
Is dit het adres toevallig van de betreffende beheerder?:Zeg dat wel.
Ik zou als ik jou was een klacht indienen bij beheer en als dat niet helpt bij de schilcommissie.
Hoe moet ik dat weten? Dat kun je beter even aan beheer vragen. 🙂
Ook zijn inkomen zal moeten meestijgen want anders kan hij straks de ovensnacks niet meer betalenHoewel het lezen van een troonrede hem nog niet echt goed afgaat lees ik dat ZKH Willem-A opslag heeft gekregen. Armoede toeslag vermoed ik. Moet ook wel op een begroting van zo'n 56 miljoen waar nog niet eens het onderhoud van diverse zaken onder valt die ze gemakshalve onder wat andere ministeries bijvoegen.
Kan....Ook zijn inkomen zal moeten meestijgen want anders kan hij straks de ovensnacks niet meer betalen
Zou hij zijn pincode wel uit het hoofd weten? 😉Ik ben bang dat hij niet zelf vaak in de winkel komt.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.