De big zwarte met witte uit einde staart?Heb vandaag toch nog maar een vis gereserveerd die ik op fb zag, volgens Dino heb ik "plaats zat' zoals hij het zo mooi uitdrukte. Waarschijnlijk in de loop van de week, z'n nieuwe winkel een bezoek brengen. Heb mezelf beloofd om er deze keer echt maar ééntje mee te brengen. 🙄
Hopelijk is ie zo mooi als op het filmpje...en blijft ie dat ook...
Yepp...ik vind hem/haar zooo mooi, zag em toen ik daarstraks aan het werk was en heb hem meteen gereserveerd. Ik was blijkbaar niet de enige met interesse, er waren al verschillende mensen die gereageerd hadden, maar het feit dat ik hem zelf(tikje illegaal) kom ophalen én dat het niet m'n eerste vis is die ik bij hem koop gaf de doorslag. Het wordt niet de goedkoopste vis die ik ooit kocht, maar ja zoals je zei, hij is dan ook big. Met wat geluk geeft ie me elke dag een big smile...
Das een goeie, heb hier nog wel een volledige binnenfilter liggen die toch niet gebruikt wordt, vrees echter wel dat ik de aanzuigopeningen niet zo diep kan maken als waar ze nu staan, de juwel behuizingen komen niet erg diep. Wel eentje om over na te denken! 👍En een filterbehuizing in de bak van een juwel filter? Puur vanwege de behuizing en daarin dan je externe filters wegwerken. Heb je geen hoekjes enzo waar ze klem kunnen zwemmen, maar wel de voordelen van een extern filter
Ja joh...die Belgen komen echt alle mooie vissen wegkopen bij Dino...toen ik gisteren met hem belde zei ie me dat er net een paar Belgen bij hem vertrokken waren...Tikje jaloers zal ik zijn als hij bij jou in Belgie rond zwemt.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.