Giebeltje
Well-known member
Owww.... dus dat GIF'je klopt in ieder geval wel...😉 Krijg je ze straks thuisbezorgd, of heb je nu reden voor nog een rondje Nederland?
Dat dat transportwater quasi onvervuild was is niet zo moeilijk, en dag voordat vissen op transport gaan worden ze uitgevangen en apart gezet, dan schijten ze zich helemaal leeg door de stress, dan gaan ze een dag later dus op transport en gezien hun darmen leeg zijn blijft alles schoon
Tja...ik heb blijkbaar een ietwat aparte smaak, laten we zeggen dat wat de meesten super vinden, ik niet altijd mooi vind. Ik heb het vaak voor de meer 'quirky' vissen. Dino z'n smaak is bv. compleet verschillend van de mijne. Mij spreken de 'kohaku' fgf(ben de juiste benaming vergeten) niet echt aan, is trouwens met koi ook zo, maar dat terzijde. Ik heb drie vissen uitgekozen met ongeveer dezelfde kleuren: grijs, zwart, rood, oranje...Super benieuwd naar je keuze!
Andere browser proberen? Ik heb hier een Mac die draait op Safari, maar soms gaat het beter als ik Chrome gebruik. Dat laatste geldt vooral voor podcasts trouwens. Wat ook helpt is het filmpje downloaden.Bah, vrij waardeloos. Denk eindelijk weer eens mooie foto s en filmpje maar foto tonen duurt erg lang en stopt halve wegen en filmpje krijg ik ook niet draaiend. Maar de kleine onderdeeltjes die ik zie erg mooie oranda s
Tja dat doe ik wel even op andermans computer. Mijn laptop staat op paranoide standje Downloaden al helemaal niet 😱Andere browser proberen? Ik heb hier een Mac die draait op Safari, maar soms gaat het beter als ik Chrome gebruik. Dat laatste geldt vooral voor podcasts trouwens. Wat ook helpt is het filmpje downloaden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.