- Lid geworden
- 28 september 2016
Fijn dat je zo snel een nieuwe plek voor ze hebt gevonden.Die zijn inmiddels allemaal verkocht!
Fijn dat je zo snel een nieuwe plek voor ze hebt gevonden.Die zijn inmiddels allemaal verkocht!
Jaa... 😭 Zo m'n best gedaan om ze er allemaal uit te halen, zit er toch sneaky weer eentje in. Waarschijnlijk meegekomen met een plantje of met het overzetten van de andere vissen.Een verstekeling?
Echt hè... Kan het niet goed hebben dat ik nu eentje niet te pakken heb kunnen krijgen hahaDe horror😱
Nou echt hoor, haha. Ik hoop stiekem dat dit de laatste was, maar ben er bang voor haha. Ik ga wel even wat lokvoer op een steen plakken, kijken wat er op af komtIs net ongedierte
Ik hoop geen hahaha. Dacht dat ik alles er wel uit had, heb het aquarium voor het inrichten zelfs even helemaal droog gehad. Maar toch...Nog ....... te gaan Anke😉
Klopt, alhoewel garnalen wel echt makkelijker zijn om te vangen. Dit kleine grut is super snel en blijft natuurlijk lekker plakken aan de stenen. Dus dit is echt een kwestie van in een hoekje drijven en dan hopen dat je hem hebt hahaJa dat kleine grut is lastig te spotten en een beetje met garnaaltjes te vergelijken waarvan je ook altijd veel meer hebt dan je denkt.
Ik ga waarschijnlijk de groep waaierhandgarnalen uitbreiden. Daarnaast wil ik de Chinese Danios uitbreiden tot 20. En misschien ook de groep Otocinclus tot 10.ga je nu een ander visje houden anketh?
Ja, van deze zijn er maar weinig kweekpogingen bekend. Dus grote kans dat deze zich minder snel voortplanten dan de PseudogastromyzonsPlanten deze gastromyzons zich minder snel voort dan de vorige?
Pseudogastromyzon myersi: 11Pseudogastromyzon myersi: 0
Anke: 2
💪
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.