Geld uitgeven is altijd leuk 😉
Die alg bij je zichtbare dubbele laag glas: zit dat ertegen, of ertussen?
Het beste is altijd dit via een rapport te vragen daar word er niet overheen gelezen.@jessicapilon kun jij dat voor mij verplaatsen? Of moet ik dat op andere manier aangeven? Als je het wel kunt verplaatsen, kun je dan meteen de titel veranderen naar "Hillstream aquarium van Anke"? Dank je! 🙂
Dank je! Er hangt inderdaad een waas in het aquarium. Denk dat dat komt door het hout, die staat er om bekend veel en lang te schimmelen. Die geeft ook nog steeds schimmel af. Anders zou ik het niet weten waardoor het komt.Ziet er gaaf uit! Hangt er een beetje een witte waas in de bak of komt dat door de zuurstofbelletjes oid?
de kans is groot dat deze soort van stroming (over de ganse diepte van de bak) eigelijk bijzonder weinig oppervlakteveweging veroorzaakt.En luchtpomp in een bak waar zoveel stroming in staat, je zou zeggen dat je meer dan genoeg uitwisseling op het wateroppervlak hebt...
Kwaad kan het natuurlijk niet. Kan me alleen niet voorstellen dat het iets doet
Bestaan die ook? 😱Meh, rolletje van 20m is meer hoor 🤣
Zoals John al liet zien hierboven, stuk goedkoper ookBestaan die ook? 😱
ik gebruik youcut daarvoor.Zonder geluid, want heb nog geen gratis app gevonden die er geluid onder kan zetten zonder bij te betalen 😂
Dit vind ik een groot compliment, dankje! 😊Wat is dit n heerlijke bak om naar te kijken. Ik kan me voorstellen dat je hier uren voor kunt zitten.
Hoe reageren bezoekers op de bak?
Veel te klein, zou minimaal voor 2,5m gaan 😛Aangezien ik dit aquarium zo tof vind, deze visjes en dit type biotoop... Stiekem plannen maken voor een groter aquarium.
We kunnen waarschijnlijk over anderhalf jaar verhuizen naar onze nieuwbouw woning (twee onder een kap die we zelf mogen laten bouwen 🤩). Dus dat betekent een hele mooie lang muur waar natuurlijk een heel mooi aquarium kan komen te staan 🤩😇
Ik ben dus stiekem plannen aan het maken voor een groter aquarium. Zelfde als dit, maar dan dus groter. Dit wordt wel echt een meerjaren plan, eerst flink geld uitgeven aan het huis. Daarna sparen voor het aquarium. Maar vindt het al wel leuk om m'n ideeën te delen, en na te denken over de mogelijkheden. Ik wil dit namelijk zo goed mogelijk doen, dus kan altijd goede feedback gebruiken. Dus zal af en toe eens een update of gedachten spinsel delen.
Wordt 150cm lang, 60cm hoog. Waarschijnlijk 60cm diep. Ligt er natuurlijk allemaal nog aan de ruimte etc. Rimless. Waterhoogte tot 40cm maximaal. Deel bovenwater. Dus soort paludarium idee. Heb nu in gedachten om een oeverwand te creëren. Mooie planten boven water, die deels in het water hangen. Takken die vanaf de oever het water inhangen. Komt dus iets van een achterwand in die de oever vormt.
Bekijk bijlage 329775
Bekijk bijlage 329774
Hahaha, stiekem wil ik dat ook wel. Maar dat weet m'n vriend nog niet. Die moet ik nog even overhalen 😛Veel te klein, zou minimaal voor 2,5m gaan 😛
Maar paludarium is wel gaaf, zeker als je er ook land dieren in gaat houden
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.