Verstandigste is er afblijven en als je niets zelf nu kan ontdekken dan hoor ja na de reparatie vast wel wat het euvel is geweest.
Ja Antje, beschermengeltje op mijn schouder gehad want de keren dat ik TV kijk in de woonkamer, voordat ik naar bed ga, dat komt echt maar zelden voor.Wat een tegenslag zeg en wat een geluk dat je het tijdig ontdekte, ik zou inderdaad die kop niet openmaken dan vervalt de garantie
Ja op de 1 of andere manier hebben wij dat "geluk" ook altijd, dat bij een tegenslag we het tijdig ontdekken waardoor erger voorkomen word, misschien inderdaad een engeltje op je schouder, of een onderbuikgevoelJa ik moet van de kop af blijven. Hoe graag ik ook wil weten wat daar defect is, want daar moet iets mis zijn. Ik kan als ik het filter weg breng voor reparatie er een briefje in duwen met de vraag of ze me willen laten weten wat er nou defect was. Maar vermoed dat zo'n filter gewoon vervangen wordt. De prijs van zo'n filter is het arbeidsloon niet waard bij reparatie.
Ja Antje, beschermengeltje op mijn schouder gehad want de keren dat ik TV kijk in de woonkamer, voordat ik naar bed ga, dat komt echt maar zelden voor.
En dan dat plasje water onder de deur door waar ik in ging staan... zonder was ik heerlijk gaan slapen.
Misschien stom, maar bij dit filter (stond erg in een hoekje gedrukt) keek ik wel vaker of de grond droog was, vraag me niet waarom.Ja op de 1 of andere manier hebben wij dat "geluk" ook altijd, dat bij een tegenslag we het tijdig ontdekken waardoor erger voorkomen word, misschien inderdaad een engeltje op je schouder, of een onderbuikgevoel
Ja de kans dat ze deze in de kliko mikken is erg groot en dan is en blijft het inderdaad een raadsel. Maar goed, als je maar weer een goed werkende retour krijgt.
Bedoel je kop en pot? Zie nergens kalk.enigste wat zou kunnen zijn, 2 rubbertjes tussen kop en onderkant. beetje verkalkt. en daar op lekken.
Het kwam van de zijkant . Niet van tussen de slangpilaar en de bovenkant van de kop.Die rubbers van de slangpilaar kunnen ook lekken.. als die gesleten zijn. zir you tube.
Goed meegedacht! Net gekeken, ik zie en voel op zich niks aan de rubbers maar snap wel dat dat een oorzaak kan zijn ondanks dat ik niks vreemds opmerk.Als de slangilaar rubbers niet goed aandrukken, loopt het zo die bak in, dan als hij vol is loopt hij over,
Mocht de garantie verlopen zijn en Bertus dichtbij wonen, had ik alle vertrouwen erin dat de oorzaak opgespoord kon worden. Bertus is toch onze filterman op het forumBertus kijkt hem ook gratis na Nicole😉
Dat teiltje was ik nog steeds aan het kopen 🙁 vind ik een heel goed idee... maar met teiltje had ik nou denk ik niks in de gaten gehad 🙂oops: ) omdat het filter ver in een hoek stond waar ik maar zelden kijk. Uit het zicht zo te zeggen. Dankzij het water op de vloer waar ik stond had ik het in de gaten. Heb mijn lesje geleerd, vaker controleren.heb r zelf 1 staan. de 600
Heb zelf een doos met rubbers gekocht in alle maten, voor 2,20.
kan zo pakken.
en ze staan in een teiltje.
Ja ik heb nog even overwogen te kijken of mijn afwasteiltje groot genoeg zou zijn, maar zo hard als het eruit kwam toen ik de pot scheef hield...Had toch geen oog meer dicht gedaan.Maar goed met een flinke lekkage gedurende een hele nacht zal een teil soms ook geen uitkomst meer bieden Bertus.
Goed meegedacht! Net gekeken, ik zie en voel op zich niks aan de rubbers maar snap wel dat dat een oorzaak kan zijn ondanks dat ik niks vreemds opmerk.Bertus zei:
Als de slangilaar rubbers niet goed aandrukken, loopt het zo die bak in, dan als hij vol is loopt hij over,
Mocht de garantie verlopen zijn en Bertus dichtbij wonen, had ik alle vertrouwen erin dat de oorzaak opgespoord kon worden. Bertus is toch onze filterman op het forum
Dat teiltje was ik nog steeds aan het kopen 🙁 vind ik een heel goed idee... maar met teiltje had ik nou denk ik niks in de gaten gehad 🙂oops: ) omdat het filter ver in een hoek stond waar ik maar zelden kijk. Uit het zicht zo te zeggen. Dankzij het water op de vloer waar ik stond had ik het in de gaten. Heb mijn lesje geleerd, vaker controleren.Bertus zei:
heb r zelf 1 staan. de 600
Heb zelf een doos met rubbers gekocht in alle maten, voor 2,20.
kan zo pakken.
en ze staan in een teiltje.
Ja daar was ik wat "laks" in. Niet in doorstroming controleren of de kleur van het water (dat gaat automatisch bij mij) maar naar het filter zelf bekijken deed ik eigenlijk maar eens in de week tijdens onderhoud van de bak.Ja, en kijk alle bakken na, deel komkommer uit.
IK loop er aan voorbij. kijk gelijk of ze doorlopen.. kleur van water. wit worden, fiter faalt.
Ik zou heel graag willen weten wat er mis is met het filter, maar helaas moet ik de kop toch dicht laten ivm garantie. Zou ook wat gemoedsrust geven te weten wat er mee aan de hand is.ook kans dat de drukknop lekt.
Misschien wel gedaan maar jammer dat hij dat dan niet laat zien.Loopt hij over.
Raar dat hij hem niet open maakt.
Ook Tetratec toevallig? Nieuwsgierig.Oei das balen van je filter. Hier gelukkig met de 3 die ik heb nog niet meegemaakt
Ja die kraantjes zijn niet de beste, en ook dat groene staafje dat je om moet draaien om de pilaar er uit te halen vind ik fragiel, maar ik liet de pilaar toch meestal zitten.Ja, al jaren de tetratec 600, maar ook eerder de 400 gehad. Eigenlijk nooit problemen mee gehad en zeer tevreden mee. Enkel een keertje het kraantje afgebroken, maar dat was mn eigen fout omdat ik de verkeerde kant op draaide. Iets te veel kracht omdat ik dacht dat ik het goed deed Verder nooit wat mee.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.