J
Jasper14
Guest
Ben je nog van plan om er nog een ander visje bij te doen?
Voorlopig niet Jasper. Het bakje oogt met de bodem C. panda en de Betta heerlijk rustig en dat vind ik eigenlijk best mooi. Maar ik houd ook erg veel van planten dus daar mag van mij ook wel de nadruk op liggen.Ben je nog van plan om er nog een ander visje bij te doen?
Dankjewel Stefan!Prachtige bak Nicole
Zeker wel!Hahaha😀😀😀voor een plantenbak zit je bij jou wel goed😉. We horen het vast wel als er nog iets moois bij komt.
Dankjewel Meisie!Wow Nicole!
Erg mooi geworden. Ben der gewoon jaloers op .
Ik vind ze zelf ook echt schitterend. Ik ben sowieso Cory fan maar had nooit gedacht dat de panda's zo enorm leuk zouden zijn.Ha Nicole,
Ik ben een jaar geleden ook gestart met 6 c. panda. Hele leuke bedrijvige visjes. Mijn aquarium is goed bepland. Ik heb al drie keer nageslacht in deze gezelschapsbak gekregen. Heel leuk om te zien die mini pandaatjes. Gisteren zag ik er nog een, op de bodem natuurlijk, scharrelen zo groot als een jonge pasgeboren Black Molly. Zelfs m'n maanvissen zijn ze te vlug af.Nee een leuke corydorassoort en niet te groot.
Groet,
Ad
Ja dat zou kunnen maar het liefst heeft een Betta helemaal geen oppervlakte stroming natuurlijk. En dat is wat ik sinds gisteren ook heel duidelijk zie, meneer hangt nu heel veel boven aan het water oppervlak.Kun je eventueel geen T stuk op de buis van de spraybar zetten? Als je daar dan de uitstroom flink op knijpt kun je die naar het oppervlakte richten.
Dankjewel 🙂Je zou de extra uitstroom zo veel kunnen knijpen als je wilt 😉 dus ook dat er maar een pisstraaltje uit komt 😛
Ben wel erg jaloers op je bak.. super mooi gedaan!
Dat is lief 🙂NicoleE, een vakvrouw, je blijft naar haar resultaten kijken! Kan je een hoop van leren...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.