Dan is de shrimpguard die Albert laat zien vele malen veiliger.Vandaag het voorfilter van mijn filter uitgespoeld, blijken er ruim 20 baby garnalen in te zitten!
Bekijk bijlage 358411
Iemand suggesties hoe ik dit kan voorkomen?
Heb m zelf ook op mn eheim 2213. De garnalen wandelen dr mooi overheen om nog wat eetbaars te zoeken.Dan is de shrimpguard die Albert laat zien vele malen veiliger.
Top, ik ga eens kijken of die op mijn pomp past!Heb m zelf ook op mn eheim 2213. De garnalen wandelen dr mooi overheen om nog wat eetbaars te zoeken.
Zijn er in 2 formaten volgens mij.Top, ik ga eens kijken of die op mijn pomp past!
Volgens mij moet de 16mm op mijn Oase pomp passen, die heeft 16/22 slangenOok in 13 en 17mm en op google kun je meer formaten vinden:
https://www.azaqua.nl/en/accessories/filter-guard-fine
Kan je als tip meegeven dat als je er 1 aanschaft het verstandig is om het rubber die erop zit om over de buis te schuiven even in heet water te leggen. Dan wordt ie soepel en schuift die wat makkelijker erop.Volgens mij moet de 16mm op mijn Oase pomp passen, die heeft 16/22 slangen
Dank je, ben er ook erg tevreden mee. Alleen een beetje draadalg op het hout momenteel, maar dat poets ik wekelijks weg.
Deze week krijg ik er nog een nieuwe plant bij: Otellia ulvifolia, een plant uit Afrika die je eigenlijk niet in de winkel ziet, ben erg benieuwd hoe die het gaat doen. Moet er alleen nog even een plekje voor verzinnen.
Goede aanvulling voor deze bak. Als je wat over hebt van de Potamogeton mag je mij een seintje geven! ;pKleine update, vandaag mijn langverwachte nieuwe plant gekregen, de Otellia ulvifolia, een hele mooie plant uit Afrika met licht doorschijnend blad met bruine vlekken. Niet te vinden in de winkel maar gelukkig heb ik via internet iemand kunnen vinden die hem in z’n aquarium had en er eenxetekje van kon maken.
Ik kreeg van hem er ook een aantal potamogeton schweinfurthii stekjes bij. Deze ken ik verder niet, maar las wel dat deze heel lang kan worden. Voorlopig maar in het aquarium gezet om te kijken wat het wordt.
Mijn bak oogt nu een beetje leeg, kunnen we het weer langzaam zien groeien de komende tijd!
Bekijk bijlage 358706Bekijk bijlage 358707
Goede aanvulling voor deze bak. Als je wat over hebt van de Potamogeton mag je mij een seintje geven! ;p
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.